IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Amortizor spate - reconditionare sau nou?

This topic is about Amortizor spate - reconditionare sau nou?, the author, Tupac, wrote about: Salut. Am un amortizor spate care e dus si trebuie facut ceva in acest sens cat de curand. Am 2 variante: 1 - sa cumpar unul nou 2 - sa il recondition ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Amortizor spate - reconditionare sau nou?
Tupac
post Dec 24 2005, 05:55 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 27-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.340



Salut.
Am un amortizor spate care e dus si trebuie facut ceva in acest sens cat de curand.
Am 2 variante:
1 - sa cumpar unul nou
2 - sa il reconditionez
Pentru prima varianta am o nelamurire: trebuie cumva sa schimb ambele amortizoare? Stiu ca asa se spune, dar intreb deoarece eu am punte independenta spate si vreau sa stiu daca in cazul meu e OK sa iau doar unul, sau chiar trebuie sa cumpar 2 amortizoare noi.
Pentru varianta a 2-a, as dori ceva sfaturi. Cum se comporta un amortizor reconditionat (de meseriasi)? Vreau sa fac aceasta operatiune la unii care sa fie profesionisti, nu orice nea Giga...Am inteles ca exista locuri unde se fac foarte bine, diagrame, etc...profesionist. Stiti unde ar fi asa ceva prin Bucuresti? Ceva preturi? Legat de recondtionare, trebuiesc reconditioanate cumva ambele amortioare spate (intreb in ideea ca ar trebui aduse poate sa zicem la aceiasi parametrii...)?
Personal as dori sa imi cumpar amortizorul nou, dar daca ar trebui sa le cumpar pe ambele, atunci ar fi un efrot financiar consistent, vorbim aici de aprox 4.5 mil poate ambele sad.gif
Orice sfat e bine venit..
Thx.


--------------------
Alfa Romeo 145 1.7 16V 130CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 24 2005, 06:06 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Salut!
In cazul in care celalalt este bun, nu necesita sa le schimbi pe amandoua ci doar cel dus.Nu te sfatuiesc sa reconditionezi, deoarece indiferent cat de buni sunt meseriasii, tot nu-l pot face ca unul nou. Ce este nou este nou si nu mai tb. sa stai pe ganduri! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tupac
post Dec 24 2005, 06:27 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 27-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.340



Eu am inteles ca daca nu le schimbi pe amandoua cica se va strica si celalalt faorte repede...de aia intrebam...


--------------------
Alfa Romeo 145 1.7 16V 130CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Dec 25 2005, 12:41 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



du-te si masoara-l si pe celalalt...daca e o diferenta mare la uzura fata de unul nou (si eu asa cred) mai bine il reconditionezi pe cel dus, decat sa pui numai unul nou pe care ti-l va face praf cel uzat...
cel mai bine sa le schimbi pe amandoua noi-daca sunt bani


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Dec 25 2005, 09:02 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



daca cumperi doar un amortizor nu iti da garantie pe el.garantia ti-o ofera doar daca iei o pereche.daca cumperi doar unu e posibil sa ti se deterioreze prematur din cauza celui uzat.ori cumperi doar unu si risti sa ti se duca mai rpd, ori cumperi o pereche.reconditionatul nu-l recomand..tot nu iese ca si cum ar fi in stare buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 26 2005, 11:07 AM
Post #6


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Io as zice sa nu te joci cu focul.....reconditionarea, oricat de "profesionista" ar fi ea, tot carpeala este :bash: Deci neaparat ia-ti macar un amortizor nou, daca de doua nu ai bani....desi ar trebui schimbate amandoua deodata..... :angel:

Vorbeamos
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tupac
post Dec 26 2005, 12:44 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 27-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.340



Mda..nu stiu daca este chiar carpeala avand in vedere ca din cate am inteles cei care fac treaba asta foarte bine cam schimba tot ce este in el si drept urmare ar insemna ca ar trebui cat de cat sa fie ca unul nou. Ideea este insa ca eu gandeam ca daca as reconditiona acest amortizor, indiferent de cat de carpeala este, tot va iesi mult mai bine decat este in momentul de fata. Eu unul cred ca ma joc mai rau cu focul acum, masina topaie de partea dreapta spate la orice gropita smile.gif, lucr care ma scoate din sarite de fiecare data :bash:


--------------------
Alfa Romeo 145 1.7 16V 130CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39229
post Dec 27 2005, 11:00 AM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 129
Joined: 25-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.222



Salut
stiu ca e greu cu banii din cauza sarbatorilor
dar incearca sa le schimbi pe amandaoua deci pereche
daca iei unul nou il vei simti la fiecare curba sau frana
succes


--------------------
fiat tempra ~90cp si curand mercedes benz A
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 09:40 AM