Derapaj cauciucuri noi pe umezeala... |
This topic is about Derapaj cauciucuri noi pe umezeala..., the author, Florin Ristei, wrote about: Revin cu o intrebare. Mi-am luat cauciucuri noi ... Dunlop SP SPORT 200E de 205/60/R15 ... si azi (dupa o lapovitza si ninsoare) pe sosea era alunecos ... To read more just scroll down
Derapaj cauciucuri noi pe umezeala... |
Oct 31 2005, 09:25 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
-------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 09:28 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
chiar daca sunt de vara ?
-------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 09:45 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Eu mi-am pus cauciucuri de iarna pe Renault si pe un carosabil udat in fata de o cisterna stropitoare(dar in ziua aia au fost 24 de grade),cand masinile din fata s-au oprit in fata putin mai brusc,a intrat ABS-ul de ziceam ca nu ma mai opresc....
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Oct 31 2005, 09:47 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
nu am bani acum (iarna asta) ... sa cumpar alte cauciucuri (abia am schimbat astea si altele) ... si cred ca o sa merg cu astea atat cat se poate. Nici anul trecut nu erau schimbate (erau cele vechi, mai tocite) ... si nu s-au comportat rau pe zapada. Asa ca ce ziceti, riscuri mari sa patineze tare? -------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 09:57 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Oct 31 2005, 10:01 PM
Post
#6
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Dar nu te-ai prins ca s-ar putea sa fie o pelicula de ulei ceva zeama, mizga etc cu care au venit din fabrica si care trebuie "consumata" inainte ca cauciucurile sa aiba performantzele pretinse de producator ?
Ce crezi...ca tu ai cauciucuri de F1 ? Si alea u nevoie de vreo tura-doua sa se incalzeasca si sa devina lipicioase = aderente -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 31 2005, 10:07 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 95 Joined: 8-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.853 |
imi dau si eu cu parearea ca un novice ce sunt, dar si eu am pe volvo Dunlop 195/65/15 noi-noutze, dar de vara, adica au doua santuri pe circumferinta rotilor.la iarna trag pe dreapta sau imi iau doua de iarna.alea de iarna au profilul in V,sa tina la franare.nici nu sunt asa scumpe, 230 ron/buc.
|
|
|
Oct 31 2005, 10:12 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
deci f1anatica sa inteleg ca imi sugerezi sa le mai "rodez" un pic inainte de a vedea performantele pe umezeala si pe zapada... Am facut cam 600 km de cand le-am luat ... o sa incerc sa mai fac niste burnout-uri cu ele sa vad
-------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 10:18 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Ehh.. de F1...pentru 3-4 luni de iarna am luat cauciucuri resapate Pneus,produse la Radauti printr-o tehnologie germana.Arata foarte bine si doar eu si cine citeste aici stiu ca sunt resapate....Chiar nu mi-e rusine cu ele,am vazut si baieti cu 4X4 si unul chiar cu Land Cruiser punandu-si aceleasi cauciucuri.
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 1 2005, 09:34 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.839 |
Din cate stiu eu cauciucurile noi incep sa functioneze in parametri normali abia dupa 500 de km asa ca eu zic sa mai astepti pana sa dai cu paru" in producatori
-------------------- Skoda O1 1,9 Tdi
|
|
|
Nov 1 2005, 10:00 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
Si mie mi s-a parut ca aderenta era cam scazuta azi. Am bridgestone de vara. Poate fi si din cauza temperaturii de afara ?? Deh: "Iarna nu-i ca vara!!!!" Citat din maximele iubitului nostru presedinte.
-------------------- |
|
|
Nov 1 2005, 10:56 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE . si azi (dupa o lapovitza si ninsoare) pe sosea era alunecos (dar nu chiar ca iarna) ... si totusi la o plecare mai brusca de pe loc sau la o frana mai brusca...imi patina un pic...este normal la cauciucurile astea chiar daca sunt noi?
Pai daca soseaua e alunecoasa (din cauza poleiului, stratului de apa, zapada, gheata, etc...) atunci fii sigur ca o sa patineze... sunt niste gume pana la urma si indiferent de profil daca contactul dintre asfalt si pneuri nu e perfect (adica intre ele e un strat de lapovita, zapada, gheata, apa, ulei, whatever) atunci o sa patineze... Si eu am dunloop sport pe Sharan... sunt OK, dar nu au performante iesite din comun... Michelin Pilot-urile de pe opel sunt mai bune, din pacate astea sunt de vara asa ca in curand va trebui sa pun ceva "de iarna", nu agreez cauciucurile de iarna pt ca dupa iarna vina primavara (alt truism a' la base) iar primavara rasar gropile ca ghioceii... si mi-e mila de cauciucurile mele de vara cu talon jos asa ca le tin tot pe cele "de iarna" care defapt sunt allweather (pana cei de la drumuri au bunavointa sa astupe craterele). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 1 2005, 04:26 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
mmda...o sa le testez deci la iarna
-------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 11:17 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
Mai baieti, sa fiu sincer, chiar si cu michelin-urile mele mi-a intrat ieri ABS-ul. Si aveam 10 la ora sau ceva de genul asta (imi taiase un jmecher fatza venind perpendicular spre mine, deci l-am vazut foarte tarziu).
faza mai mishto e ca dupa ce era sa ne bushim in lantz din cauza lui, a inceput sa-si faca freza in oglinda..... deci da, ieri pe la 4 grade celsius cu suprafata relativ umeda, michelinurile special facute pentru iarna au alunecat mai mult decat am sperat eu.. poate nu a venit inca vremea lor... -------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 11:28 AM
Post
#15
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la franare brusca si umezeala pe jos e normal.
-------------------- |
|
|
Nov 3 2005, 03:31 PM
Post
#16
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(Marius43590) Si mie mi s-a parut ca aderenta era cam scazuta azi.
.....nu inteleg....voi mergeti la limita aderentei sau cum? ....unde va credeti, la curse?.... Io am mers vara - iarna cu aceleasi cauciucuri, am mers vara cu cauciucuri de iarna si invers si n-am avut niciodata probleme! :angel: E adevarat ca si io merg finutz, maxim de prudent, nu-i dau in gura NICIODATA, sunt un adevarat gentelman cu masinuta mea.....poate de aia n-am io probleme de aderenta, ca sunt departe de limite.....la urma urmei suntem pe strada, nu la curse, deci ar trebui sa nu ne preocupe prea mult acest aspect al aderentei (parerea mea).... :wave: Vorbeamos ALEX -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Nov 3 2005, 03:58 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
referitor la "gume noi - aderenta proasta", am citit in manualul masinii ca in primii 500 km aderenta e mai proasta, lucru pe care il pot confirma... si gumele de pe audi patineaza un pic... pacat ca e masina in rodaj ca altfel i-as face niste burnouturi
Alexandru, nu, nu mergem la limita aderentei, dar lipsa de aderenta dintre pneuri si asfalt se simte si la o franare mai mica sau la o accelerare putin mai brusca... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 3 2005, 08:02 PM
Post
#18
|
|
sofer Group: Membri Posts: 95 Joined: 8-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.853 |
"nu mergem la limita aderentei, dar lipsa de aderenta dintre pneuri si asfalt se simte si la o franare mai mica sau la o accelerare putin mai brusca..."
nu sunt de acord cu tine halbasus,se simte lipsa aderentei in functie de asfalt:umed,"slibovita"sau zapada, si de gume:noi,resapate sau"desapate" adik gen opinci. bravo alex pentru topic :clapping: |
|
|
Nov 3 2005, 09:21 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
vroiam sa spun ca nu trebuie sa mergem cu 120 prin curbe ca sa ne dam seama ca nu au aderenta perfecta... si la 30 la ora poti simti acest lucru... desigur lipsa aderentei poate avea cauze diferite (enumerate si de tine).
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 08:31 AM |