cum trage mondeo tddi 116 cai sub 2000 de ture? |
This topic is about cum trage mondeo tddi 116 cai sub 2000 de ture?, the author, dan florin57283, wrote about: cum trage mondeo tddi 116 cai sub 2000 de ture? ... To read more just scroll down
cum trage mondeo tddi 116 cai sub 2000 de ture? |
Oct 14 2005, 12:14 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
Oct 14 2005, 12:16 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
mie mi se pare ca nu are vlaga motorul sub 2000 d ture. rog pe posesorii de mondeo cu un astfel de motor sa imi spun parerile lor.suta am scos-o in 10.8 secunde..cam atata cat ar fi trebuit..dar tot mi se pare lenesh.astept parerile voastre.
|
|
|
Oct 14 2005, 10:20 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 31-May 05 From: Bucuresti Member No.: 48.149 |
Salutare Florine,
Treaba asta cu cat de bine trage e destul de relativa....depinde de referentiarul cu care o compari.... Eu am un Mondeo de 131 cai (tdci-ul), dar am un prieten bun cu versiunea de 116....si am mers si eu de cateva ori cu el.... Ce sa zic...in general dieselurile trag mai greu pana pe la 2000 de ture (cand intra turbina....).....e si normal...gandeste-te ca pana la aparitia turbinelor si a intercoolerelor pe diesel acestea nu prea depaseau 80 de caluti..la o cilindree pana in 2200cmc... Pe de alta parte fata de alte dieseluri pot sa-ti zic ca tddi-ul trage bine..chiar si la turatii mici....e normal sa nu urce in ture la fel de repede ca un motor pe benzina.... Deci daca nu apar si alte fenomene.....trepidatii....deccelerari bruste...etc....e ceva normal.....Oricum poti sa faci un test.....mergi pe la 50-60km/h....si schimba a 5-a....o sa ai cam 1200-1400 rot/min ......si calc-o la fund.....ar trebui sa urce mai greu in ture, dar fara trepidatii si fara alte 'reactii'..... Asta e o chestie pe care nu prea poate s-o faca un benzinar... .. Oricum daca ai masina de mai mult timp si doar de curand ai inceput sa vezi ca e mai lenesa...atunci s-ar putea sa fie o problema....vezi sa ai filtru de aer curat....pune motorina euro 4 sau euro5......si s-ar putea sa apara o diferenta.... -------------------- Ford Mondeo TDCI GHIA, 96kw(131cp), 330nm!!!!
VW PASSAT 1.8T, 110kw (150 CP) |
|
|
Oct 14 2005, 10:28 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
Oct 14 2005, 10:31 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
Oct 14 2005, 11:49 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 11-June 05 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 48.906 |
Eu am un astfel de Mondeo (115 CP, TDDI) si mie mi se pare ca trage bine si la turatii mici. Intr-adevar, dupa 2000 de ture cand intra turbina, se simte diferenta, dar si pana la 2000 e in regula.
Ce scrie Dan Florin, referitor la plecatul de la semafoare, nu stiu daca este tipic pentru Mondeo. Daca turezi in a-ntaia pana la 2000-2500 si apoi dai a doua, daca faci repede schimbarea masina face scartz si cand intra a doua, deci daca vrei poate pleca foarte repede. Am cronometrat si eu si am scos 10.8 sec pana la 100 km/h, ceea ce mi se pare un rezultant decent si conform celor scrise in cartile tehnice. |
|
|
Oct 14 2005, 01:22 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
probail ai avut benzina inainte. motoarele pe motorina se conduc un pic altfel. nu poti sa bagi piciorul pana la fund si apoi sa astepti sa fuga. din contra mai mult o ineci. trebuie calca-ta treptat.
poate te-ai obisnuit tu cu masina. asa am patit si eu. mai depuinde si de cuplu, in sensul ca unele masini cum am pejo-ul de la munca incepe de 1500de rpm dar se termina mai repede decat as vrea eu. probabil la tine se termina ceva mai tarziu daca si incepe mai tarziu. daca vrei acceleratii puternice la plecat dupa loc, tureaz-o pe la 2500. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 14 2005, 06:51 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
flaviu, ai dreptate..exact asa se intampla...ii dau a 2a...pe la 2500 d ture...si accelerez la fund..si parca sta pe loc...2 secunde dupa care isi da drumu cand ajunge mai sus in ture..pentru mine mi s-a parut ciudat ...ca la un passat tdi de 130 de cai nu se intampla deloc asa..cu toate ca si ala-i diesel..si diferenta de 15 cai nu cred ca intra in discutie la turatia aia.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 10:44 AM |