IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini rusesti de epoca

This topic is about Masini rusesti de epoca, the author, Alexandru18, wrote about: -am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masini ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Masini rusesti de epoca
Alexandru18
post Oct 12 2003, 07:29 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.800



-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan21
post Oct 15 2003, 04:19 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 26-September 03
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 16.559



Mai este si Moskvich 403.Modelul se mai gaseste, cred ca si piese de schimb.
Pentru preturi de cost, comparativ pot sa-ti
dau cateva exemple pentru Lada 1200:
Aripi fata - 780000 lei
Carburator 2300000 lei
Conducte frana 180000 lei.
In general asemanatoare la pret cu cele de Dacia pana la dublu pret.
Magazinul este profilat pe Trabant, Wartburg, Skoda si Lada.
Daca te intereseaza pot sa-ti dau numarul de
telefon .Aduc piese la comanda noi si second(din Ungaria).
Pentru consum pot sa-ti ofer un economizor,
reduce cu 20% consumul.Pentru mai multe detalii mailto:fuelmax@masini.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 7 2004, 01:23 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In Galati exista o piata unde moldovenii vand piese pentru orice masina ruseasca, inclusiv pentru Volga sau Moskwich 403... de Pobeda n-am intrebat. Chiar daca nu au ce-ti trebuie, ti le aduc daca faci comanda... verbala. Preturile sunt comparabile cu piesele de la dacie.
Am auzit un zvon ca se poate pune motor diesel de aro pe volga... stie cineva daca este adevarat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nazareno Gabriel...
post Oct 21 2004, 12:18 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



Si masinile rusesti au farmecul lor dar io zic ca sunt destul de costisitoare de intretinut. Consumul e imens.
Sunt adeptul masinilor nemtesti. Incearca un Mercedes, Opel, anii 60-70. Sunt mult mai fiabile si consuma si mai putin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi52299
post Aug 1 2005, 10:37 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 31-July 05
From: sub Dacie
Member No.: 52.292



Azi cred ca toate Volgile care mai circula au motor de aro.
Inainte de 90 pe Volga se punea un motor de tractoras mic (tractoare italiene mici pt vie, poreclite Leu). Toate pe motorina.
Alta masina batrana , facuta de poloni, care imita oarecum ca forma Popeda, era Warshava, daca si o mai aminteste cineva. Doar ca Pobeda era break iar Warshava era berlina ca sa zic asa. Si Warshava am vazut cu motor pe motorina.


--------------------
ia mai da odata...ia da ciocanu si o buca'de sarma.....ia mai da odata..Tre' sa mearga...Mai proasta ca o Dacie nu poate fi decat tot o Dacie...De aceea am doua..Cine-o are...mestereasca, cine nu sa nu-si doreasca..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 2 2005, 08:32 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Warshava are cutie cu trei trepte, si poti pleca de pe loc fara probleme cu a treia si nu mai schimbi pana te opresti smile.gif
Cu piesele totusi cred ca cel mai usor e pentru volga


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi52299
post Aug 13 2005, 10:07 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 31-July 05
From: sub Dacie
Member No.: 52.292



...special pentru Alexandru 18...
Nu stiu cata originalitate au avut rusii avand in vedere ca la plecarea din Germania din greseala au plecat cu tot cu fabrici, dar macar au reusit sa fabrice si ei ceva in continuare. Opel kapitan model 1939 este aproape identic cu Pobeda, probabil inca nu reusisera sa schimba nici matrita....
In rest iti urez deconectare placutat alaturi de patina timpului. Nu stiu de ce aceasta atmosfera retro poate crea atata liniste.
Numai bine!


--------------------
ia mai da odata...ia da ciocanu si o buca'de sarma.....ia mai da odata..Tre' sa mearga...Mai proasta ca o Dacie nu poate fi decat tot o Dacie...De aceea am doua..Cine-o are...mestereasca, cine nu sa nu-si doreasca..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Milica70974
post Mar 16 2006, 03:18 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-March 06
From: Braila (Braila)
Member No.: 70.967



Frate nu te intereseaza o Zastava??? Am for sale:P pot sa te ajut shi cu restauratu` am atelier. Hai CIAO!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FLORIN2
post Aug 6 2006, 01:29 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 5-December 02
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 8.301



ZIM-ul avea si el 7 locuri(nu 6) 2 se rabatau din podea, doar era limuzina, iar cea neagra de deasupra am vrut s-o cumpar eu acum cativa ani...dar pretul de 3.000Eu m-a cam indepartat de ea, cu faruri de IMS, ceas de Raba in dreapta(in loc de ceas normal), dragutza, intretinuta si nu prea, stopuri de break etc..

nu stiu Alexandru18 de unde ai tu de gand sa-ti cumperi asemenea masini, dar o Cheaika nu prea ai sanse sa mai gasesti..sau stii tu una? biggrin.gif
in plus, toate sunt limuzine, greu de condus, scump de restaurat, scumpe la pret in general iar la taxe nu mai zic, incepand de anul asta..greu de tot cu importul(nu mai renteaza), de la anul nici atta cu 7.000Eu taxa de inmatriculare pt masinile Non Euro.sucks..sad.gif iar cum dincolo sunt deja f scumpe aceste masini..mai greu sa-ti permiti una.
Am gasit o Volga originala cu motorul de 2.4 ce pornea la sfert de cheie..am ratat-o cu 200$ acum 6 ani sad.gif
Warszawa(nu Warshava) a fost produsa in multe tipuri de caroserie: berlina 3 volume, berlina 2 volume(exact k si Pobeda), break, pick-up, semicabrio, si se poate modifica/tuna, arata debelea, bani sa fie si dragoste, dar cei mai multi avem pasiune, atractie pt oldies, mai putin parte financiara.

Lowrider
http://www.skaczacawarszawa.pl/index_a.htm


P.S. pt masinile Americane poti comanda piese cate vrei de dincolo, dar pt cele rusesti nu stiu cate firme iti aduc, sau cate piese gasesti pe net dincolo.. :ewpu:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 08:08 PM