IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini rusesti de epoca

This topic is about Masini rusesti de epoca, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Masini rusesti de epoca
Alexandru18
post Oct 12 2003, 07:29 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.800



-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
cristi52299
post Aug 13 2005, 10:07 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 31-July 05
From: sub Dacie
Member No.: 52.292



...special pentru Alexandru 18...
Nu stiu cata originalitate au avut rusii avand in vedere ca la plecarea din Germania din greseala au plecat cu tot cu fabrici, dar macar au reusit sa fabrice si ei ceva in continuare. Opel kapitan model 1939 este aproape identic cu Pobeda, probabil inca nu reusisera sa schimba nici matrita....
In rest iti urez deconectare placutat alaturi de patina timpului. Nu stiu de ce aceasta atmosfera retro poate crea atata liniste.
Numai bine!


--------------------
ia mai da odata...ia da ciocanu si o buca'de sarma.....ia mai da odata..Tre' sa mearga...Mai proasta ca o Dacie nu poate fi decat tot o Dacie...De aceea am doua..Cine-o are...mestereasca, cine nu sa nu-si doreasca..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 11:34 AM