IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini rusesti de epoca

This topic is about Masini rusesti de epoca, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Masini rusesti de epoca
Alexandru18
post Oct 12 2003, 07:29 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.800



-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
FLORIN2
post Aug 6 2006, 01:29 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 5-December 02
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 8.301



ZIM-ul avea si el 7 locuri(nu 6) 2 se rabatau din podea, doar era limuzina, iar cea neagra de deasupra am vrut s-o cumpar eu acum cativa ani...dar pretul de 3.000Eu m-a cam indepartat de ea, cu faruri de IMS, ceas de Raba in dreapta(in loc de ceas normal), dragutza, intretinuta si nu prea, stopuri de break etc..

nu stiu Alexandru18 de unde ai tu de gand sa-ti cumperi asemenea masini, dar o Cheaika nu prea ai sanse sa mai gasesti..sau stii tu una? biggrin.gif
in plus, toate sunt limuzine, greu de condus, scump de restaurat, scumpe la pret in general iar la taxe nu mai zic, incepand de anul asta..greu de tot cu importul(nu mai renteaza), de la anul nici atta cu 7.000Eu taxa de inmatriculare pt masinile Non Euro.sucks..sad.gif iar cum dincolo sunt deja f scumpe aceste masini..mai greu sa-ti permiti una.
Am gasit o Volga originala cu motorul de 2.4 ce pornea la sfert de cheie..am ratat-o cu 200$ acum 6 ani sad.gif
Warszawa(nu Warshava) a fost produsa in multe tipuri de caroserie: berlina 3 volume, berlina 2 volume(exact k si Pobeda), break, pick-up, semicabrio, si se poate modifica/tuna, arata debelea, bani sa fie si dragoste, dar cei mai multi avem pasiune, atractie pt oldies, mai putin parte financiara.

Lowrider
http://www.skaczacawarszawa.pl/index_a.htm


P.S. pt masinile Americane poti comanda piese cate vrei de dincolo, dar pt cele rusesti nu stiu cate firme iti aduc, sau cate piese gasesti pe net dincolo.. :ewpu:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 08:21 AM