IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini rusesti de epoca

This topic is about Masini rusesti de epoca, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Masini rusesti de epoca
Alexandru18
post Oct 12 2003, 07:29 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.800



-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 04:10 PM