IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Pe cine ai paria?

This topic is about Pe cine ai paria?, the author, AZAZEL, wrote about: QUOTE(cosmin45741) da!!! si MS castiga cursa dupa cursa, iar toate celelalte echipe au stat degeaba, cu pilotii lor "la fel de buni", lasandu-l pe ast ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> Pe cine ai paria?
AZAZEL
post Sep 1 2005, 08:29 AM
Post #21


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(cosmin45741)
da!!! si MS castiga cursa dupa cursa, iar toate celelalte echipe au stat degeaba, cu pilotii lor "la fel de buni", lasandu-l pe asta sa faca performante ce nu s-au mai vazut sau mai auzit in F1...
hai ma, faptul ca a plictisit pe toata lumea cu lipsa de concurenta reala in atatia ani de zile si faptul ca in sfarsit F1 a devenit mai palpitanta (anul trecut adormeam cursa de cursa, fara sa-mi dau seama blush.gif ) nu inseamna ca MS e la fel de "breaz" ca toti ceilalti...
da, daca ar conduce un Minardi nu ar face mai nimic, dar tu ai spus ca a castigat 2 campionate cu Benetton..De ce? De ce nu reusesc si altii???
Chiar asa de mare a fost diferenta valorica intre echipe timp de atatia ani, incat MS a castigat aproape tot ce s-a putut?? Sau a fost nevoie sa apara "geniile" tip Alonso sau Raikonen ca sa-i dea in cap lui MS?

Nu dragule, stai linistit....Mai sunt si alti piloti f. buni in F1, dar MS e altceva, e din alta clasa...Cum a fost si Senna...


Nu este vorba de faptul ca toate celelalte echipe au stat degeaba lasandu-l pe MS sa faca performanta. Stai linistit toate exipele fax maximul posibil sa le mearga mai bine.Dar sunt momente cand ceva le scapa. Pur si simplu nu merge. Asa cum este la Ferrari anul acesta. Asa cum a fst cu Mclaren anul trecut.

In F1 totul este dus la limita. Diferenta intre cea mai buna si cea mai slaba masina este de aproximativ 5 sec in 5 km care inseamna fff putin. Evolutia este imensa de la an la an. Din ce in ce mai mult totul se impinge la limita. este suficient sa nu iti fie bun un surub si se duce peste cap munca a sute de oameni si investitii de sute de mil de euro. De asta nici un an nu seamana cu celalalt. As putea spune ca intre echipele mari totul este o loterie.

Si ca sa iti dau un exemplu :Daca in 2003 raikkonen avea mai multa experienta devenea campion mondial. In conditiile in care cu un an inainte(2002) ferrari maturase tot, in 2003 MS a castigat campionatul pt ca raikkonen era un copil. La fel in 2004 ferrari matura tot in timp ce raikkonen termina campionatul al 6-lea iar Mc laren al 5-lea.
Ce crezi ca MS si echipa lui au fost mai destepti sau au avut mai multi bani in 2002 si 2004 decat au fost in 2003 si 2005 . NU. Pur si simplu au fost niste factori pe care noi nu avem de unde sa ii stim.

In 2000 MS devine campion pt ca hakkinen a avut f multe probleme in acel sezon.
In 2003 devine campion pt ca Raikkonen nu avea suficienta experienta( oricum nu il poti invinui pe MS pt asta)


Campionatele castigate cu Benetton nu au fost casticate cu o masina slaba. In 94 Echipa actuala de baza tehnica de la Ferrari era la Benetton.

In 94 au fost 16 curse. MS castiga 8 curse, dar, atentie castiga 6 din ele in primele 7 etape.
In 94 Benetton avea motor FORD. cu acel motor ford pus pe MC laren in 93 Senna castiga 5 curse. Devine vicecampion (senna in 93) pt ca Williams renault era condusa de Alain Prost.

In 94 combinatiile erau Senna-williams, Schumacher -benneton.
In 94 senna abandoneaza in primele 3 curse din probleme tehnice (in a treia moare). Poate daca ar fi trait senna tot MS ar fi castigat camionatul in 94. sau cine stie??!! Asa ca vezi COSMIN cat de mult conteaza masina !!! Sa nu imi spui ca in 94 MS era mai bun ca senna. In 94 incepe decaderea tehnica de scurta durata a williams(cu senna la voan).

Insa cei drept in 94 Benetton au fost depistati si cu neregularitati tehnice pt care au fost descalificati.

Cu toate astea dupa cea de a 7-a cursa din 94 incepe damon hill(al doilea pilot williams) sa castige. reuseste 6 victorii.si ar fi reusit-o si pe a 7 -a (ultima din sezon) daca nu l-ar fi acrosat DELIBERAT MS. astfel ar fi devenit HILL campion. pt mine in 94 DAMON HILL a fost campion.

aceeasi manevara de acrosare a incercat-o MS si in 97 cu villeneuve. insa canadianul a fost mai tare.

in 95 Benetton are motor renault MS castiga 9 curse si nu are adversar. drept dovada ca benetton era o masina buna in 95, si HERBERT celalalt pilot castiga 2 curse.

As putea spune ca MS A CASTIGAT MERITORIU 4 CAMPIONATE

95 -AVAND CEA MAI BUNA MASINA
2001-CEA MAI BUNA MASINA
2002 CEA MAI BUNA MASINA
2004- CEA MAI BUNA MASINA

ALTE 3 TITLURI NU LE-A MERITAT:

94- A FURAT TITLUL DE LA DAMON HILL
2000- MC LAREN A VUT F MULTE PROBLEME TEHNICE cu toate ca era cea mai rapida masina.(oricum nu il putem invinui pe MS pt asta)
2003- rAIKKONEN NU ERA SUFICIENT DE EXPERIMENTAT.(oricum nu il putem invinui pe MS pt asta)

As spune ca in 2000 si 2003 campionatul nu la castigat MS , ci l-au pierdut altii.

Iar despre nesimtirea din 94 nu mai vreau sa comentez.


Iar la norocul pe care l-a avut MS in toata cariera lui a contribuit si moartea lui SENNA. altfel ar fi fost istoria. vezi ca am un post interesant la ultima pagina a topicului "MICHAEL SCHUMACHER"


rECORDURILE PE CARE LE ARE MS SUNT:

-nr total de victorii: 83 (in opinia mea acest record va sta in picioare minim 50 de ani)
-numar total de podiumuri (in opinia mea acest record va sta in picioare minim 50 de ani)
-NUmar total de puncte(in opinia mea acest record va sta in picioare minim 50 de ani-asta daca nu se schimba modul de punctare)
-cel mai tanar campion de f1 (daca Alonso va deveni campion mondial cel tarziu anul viitor acest record va pica)
-cele mai multe tururi in fruntea unei curse (este suma tuturor celor 217 curse ce le-a disputat) (in opinia mea acest record va sta in picioare minim 50 de ani)
-cele mai multe "fastest lap"-acest record va pica rapid


mai este aproape de 2 recorduri:

-cele mai multe pole position(senna-65) schumacher- 63. acest record sigur il va bate, si iar va fi ulterior aproape imposibil de batut.

-cele mai multe curse disputate- riccardo patrese-256, schumacher are 217. daca va participa la fiecare cursa din 2005, 06, 07 ba bate si acest record care ar putea fi batut lejer tinand cont la cate curse se disputa in acest moment intr-un an.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Sep 1 2005, 09:26 AM
Post #22


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



si a mai fost un nesimtit in istoria F1 care a furat 2 titluri mondiale nu 1 singur cum a facut MS.

Este Senna

-i-a luat titlul lui prost(ferrari) in 90 acrosandu-l in japonia. senna chiar recunoaste acest lucru cu ocazia cursei din japonia de anul urmator.

a incercat sa-i ia titlul tot lui prost in 89 acrosandu-l in japonia, dar a fost descalificat.

Precizez ca acrosajele au fost premeditate.

daca vrei iti postez si fotografii.

De ce oare cei mai nesimtiti piloti sunt si cei mai apreciati.
atuci cand altcineva este mai rapid ar trebui sa te recunosti invins dand dovada de respect si sportivitate.

Prost putea lua titlul cu ferrari in 90 si a fost aproape: 7 puncte conform regulamentului(5 conform realitatii)fata de senna. A mai fost si victoria pierduta in Japonia datorita faptului ca l-a acrosat senna. NU MAI SPUNEA COSMIN CA fERRARI A ASTEPTAT 2 DECENII SA IA TITLUL MONDIA. SPUNEA CA A ASTEPTAT DOA UN DECENIU.

In 90 ferrari a avut o echipa de vis: prost , mansell.Puteau lua si titlul la constructori. si ca sa vezi cat de mult poate decadea o echipa intr-un an, in 91 Prost ia 36 de puncte cu ferrari fata de cate ia cu mc laren senna:96. iar ferrari ia 55 fata de 139 ale lui mc laren.

IN 92 FERRARI FACE 21 DE PUNCTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iN 92 INCEPE SA DECADA SI MC LAREN: senna termina campionatul cu 50 de puncte pe locul 4iar MS termina pe locul 3 cu 53 de puncte


SA INTELEG CA CONFORM RATIONAMENTULUI TA :evil: SCHUMACHER ERA IN 92 MAI BUN CA SENNA :bandit:


ASTA ESTE INCA O DOVADA CA MASINA FACE PE OM NU OMUL PE MASINA.

Haideti sa va spun ce regulament de kkt era pana in 90.

In acea perioada se contorizau ca puncte in clasamentul pilotilor doar cele mai bune 11 rezultate ale unui pilot intr-un sezon.

astfel: IN SEZONUL 1988 erau 16 etape:

Prost castiga 7 curse si termina de 7 ori al doilea, de 2 ori abandoneaza.
Punctajul era de 9 puncte victorie si 6 puncte locul 2.
rezulta ca prost a avut: 7x9+4x6=87 puncte fata de 105 cate a cucerit in mod normal. s-au contorizat doar cele 87.

Senna castiga 8 curse, 3 le termina al 2-lea, o data al 4-lea o data al 6-lea
rezulta ca senna a avut 8x9+3x6=90 puncte fata de 94 cate a cucerit in mod normal.

Uite cum mai pierde un campionat prost in favoarea lui senna datorita unui rahat de regulament pe care eu nu il inteleg.

acest regulament se schimba in 91 odata cu introducerea puctajuli de 10 puncte pt victorie. cu aceasta ocazie fiecare pilot era lasat la contorizeze atatea puncte cate facea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 1 2005, 09:55 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



in fine, aprecierea si performantele nu se castiga intr-o singura cursa...
daca ar avea MS un termen de comparatie, valoric vorbind, acesta ar fi reprezentat de Senna...dar epoci diferite, masini diferite, regulamente diferite...(personal, ultimul mi se pare o tampenie si nici Senna si nici MS nu ar fi facut asemenea performante cu actualul regulament in vigoare, dar asta e o alta discutie)...desi s-au intalnit pt o scurta perioda, dar aveau "statuturi" total diferite...

dintre competitorii actuali, majoritatea cu "muci la nas", mai nici unul nu a avut mari succese constante....toate au tinut de faptul cum merge MS si masina lui....daca MS nu merge, mai scot si ei un pic capul, daca merge- capul la cutie blush.gif iar anul asta au avut noroc, pt ca MS nu a mers deloc, ti-am mai zis, cauciucurile, cred ca sunt marea problema si apoi si adaptarea la noile aberatii din regulament, e prea mare diferenta intre ferrari 2004 si ferrari 2005 (raportata la concurenta)...adica daca au ajuns si echipe ca Redbull sau Toyota sa creeze probleme unui Ferrari, asa inseamna ca ceva pute acolo...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2005, 10:11 AM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Era o regula care spunea ca timpul maxim in calificari fata de pole position nu trebuie sa fie mai mare de 117% parca... deci, diferenta intre cea mai tare si cea mai pacalita echipa e de doar 17%. Orice mica prostioara care nu e la inaltime te poate duce din frunte la coada. Iar pneurile nu sunt tocmai mici prostioare.....

Mie imi place de Ferrari (in general, nu doar F1) pentru ca stiu ca investesc in cercetare, nu doar in marketing. Au sau nu rezultate, eu sunt de parere ca orice investitie in cercetare e de salutat.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viorel5
post Sep 1 2005, 10:59 AM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 121
Joined: 6-April 04
From: Gaesti (Dambovita)
Member No.: 23.486



DA...
Citind posturile de mai sus nu pot decat sa ma bucur ca sunt si pasionati de Formula 1 care si cunosc fenomenul.
Atunci cand postezi argumente pro si contra la diferite subiecte ale forumului este bine sa argumentezi si nu sa fabulezi sau sa vorbesti din amintiri.
Revenind la pilotii despre care sa discutat mai sus tb trasa concluzia ca un pilot indiferent cat de talentat este daca nu are o masina f. buna, bani, o echipa superpregatita in spate NU poate sa faca performanta si oricum nu poate repeta o anumita reusita obtinuta intr-o conjunctura sau alta.
Faptul ca "Profesorul" a fost privat de 2 titluri mondiale, Hill Jr de unul, ne demonstreza odata in plus ca nimeni nu este perfect(piloti) ca si regulamentele care sunt din ce in ce mai jalnice.
Toti gresesc, au ambitii duse la extrem si nu conteaza peste ce trec pt a-si atinge scopul.
Sunt fan Ferrari si o sa simpatizez cu ei si daca vor ajunge ca Minardi; amandoua reprezinta ceva pt istoria F1.
Cat despre Michael Schumacher eu cred in continuare ca este un pilot ff bun si sunt sigur ca va revenii alaturi de echipa de la Maranello in frunte.
Este bine ca avem 3-4 echipe care au puterea de a lupta pt a castiga curse ( respectiv campionate) si ma gandesc aici la McLaren, Renault,Ferrari si Toyota si sunt curios cum se vor adapta echipele la noile reglementari ale FIA incepand cu 2006 cu motoare V8 si mai stiu eu ce minuni.
Sa vedem incotro se indreapta F1 care pana acum a reprezentat laboratorul pt multe inovatii pe care le gasim astazi pe masinile de serie.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2005, 01:06 PM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(Viorel5)
Faptul ca "Profesorul" a fost privat de 2 titluri mondiale, Hill Jr de unul, ne demonstreza odata in plus ca nimeni nu este perfect(piloti) ca si regulamentele care sunt din ce in ce mai jalnice.



In privinta lui Hill, eu am o opinie putin contrara... si strict personala:) Nu cred ca a fost privat de vre-un titlu, ci dinpotriva, a castigat titlul lui oarecum nemeritat. A avut 4 sau 5 ani la rand cea mai buna masina si a reusit sa castige un titlu amarat abia cand a ramas fara nici un concurent real. Privat de titluri a fost de exemplu Prost, i le-au suflat ba Niki Lauda, ba Senna prin niste metode mai neortodoxe... insa cazul lui hill mi se pare diferit. O fi fost taica-su' tare, insa el nu mi s-a parut la inaltime.

In ceea ce priveste regulamentul prea restrictiv, cred ca e o greseala. Cred ca ar trebui sa fie impuse doar niste limite generale gen capacitatea cilindrica, gabarit sau cantitatea maxima de benzina, tocmai pentru a lasa libera fantezia inginerilor in dezvoltarea de tehnologii noi care poate candva vor ajunge si pe strada. Interzicerea tehnologiei face bine poate sportului, insa face rau industriei auto


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Sep 1 2005, 03:30 PM
Post #27


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(MR28673)
QUOTE(Viorel5)


In privinta lui Hill, eu am o opinie putin contrara... si strict personala:) Nu cred ca a fost privat de vre-un titlu, ci dinpotriva, a castigat titlul lui oarecum nemeritat. A avut 4 sau 5 ani la rand cea mai buna masina si a reusit sa castige un titlu amarat abia cand a ramas fara nici un concurent real. Privat de titluri a fost de exemplu Prost, i le-au suflat ba Niki Lauda, ba Senna prin niste metode mai neortodoxe... insa cazul lui hill mi se pare diferit. O fi fost taica-su' tare, insa el nu mi s-a parut la inaltime.

In ceea ce priveste regulamentul prea restrictiv, cred ca e o greseala. Cred ca ar trebui sa fie impuse doar niste limite generale gen capacitatea cilindrica, gabarit sau cantitatea maxima de benzina, tocmai pentru a lasa libera fantezia inginerilor in dezvoltarea de tehnologii noi care poate candva vor ajunge si pe strada. Interzicerea tehnologiei face bine poate sportului, insa face rau industriei auto



sunt de parere ca MS a fost probabil mai bun decat Damon Hill.
La fel a fost si tatal lui.

totusi sa nu denigram meritele acestui pilot.

dar hai sa urmarim un pic cariera acestui pilot:

-debuteaza in 92(un an mai tarziu decat MS) cu Brabham, echipa de coada clasamentului si rezultatele au fost pe masura:

din 8 etape nu reuseste sa se califice in 6, se califica o data al 25 si al 26 si termina pe 11 respectiv 16.

-in 93 trece la williams, exhipa care in 92 da campionul(mansell)si vececampionul mondial (ricardo patrese). evident aceasta echipa a castigat si campionatul la constructori in 92. in 92 williams castiga prin pilotii sai 10 curse, termina de 9 ori al 2 lea si de 2 ori al 3 lea.

in 93 echipa de piloti se schimba total acestia fiind prost si hill
prost obtine 8 victorii din 16 curse.
dar HILL(CA despre asta vorbeam) are si el rezultate fff bune pt un SEMIDEBUTANT: 3 VICTIORII, 4 LOCURI 2, 3 LOCURI 3, SI UN LOC 3
termina campionatul p locul 3 in spatele lui SENNA CU 4 PUNCTE strangand in total 69 de puncte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
REZULTAT DEOSEBIT (ZIC EU)

in calificari in 93 hill obtine 2 pole, 10 locuri 2, un loc 3, 2 locuri 4 si un loc 6. foarte bine zic eu.

MS termina in acel an pe locul 4 cu 52 de puncte(rezultat f bun tinand cont ca avea o masibna mai slaba)


-in 94 exact asa cum am afirmat-o cateva post-uri mai sus incepe o usoara decadere a echipei williams. in locul lui prost vine senna. in primele 3 curse senna obtine pole position dar abandoneaza in fiecare cursa din motive tehnice(in a treia cursa Senna moare)

Dupa acest eveniment williams il arunca pe Hill in lupta pt titlu. hill avea pana in acel moment 27 ce curse alergate . schumacher aprox 38 de curse.
in 94 in toate cursele hill se califica in primii 4.
reuseste 6 victorii, 5 locuri 2, si un loc 6. are si 3 probleme tehnice in 15 etape.

in cursa finala damon hill trebuia sa termine in fata lui MS pt a deveni campion mondial in 94. MS il acroseaza deliberat pe Hill in ultima etapa pt a deveni campion mondial. De asemenea Echipa BEnetton a lui schumacher a fost si descalificata pt o etapa in 94 din cauza iregularitatilor tehnice.

In 95 echipa williams continua sa decada nu f mult.

din 17 curse hill are 7 abandonuri,4 victorii, 3 locuri 2, 2 locuri 3 si un loc 4
obtine 69 de puncte(foarte putine)
dovada ca benetton era o masina tare este si ca Herbert (coechiperul mult mai slab a lui MS obtine 10 curse cu puncte , la fel ca hill, dar doar 2 victorii).

-in 96 Hill castiga campionatul (16 curse) fara drept de apel
face 9 pole position, plecand in alte 7 curse al doilea.
Coechiperul lui Hill , Jaques vileneuve are 3 pole si de 6 ori pleaca al doilea. Cei doi castiga impreuna 12 curse(hill 8).

daca sintetizam, pana in 96 cat a stat la williams hill obtine 1 titlu de campion( pt mine el a obtinut 2 titluri), 21 de victorii, 19 pole, 19 locuri 2 respectiv 3 si 19 fastest lap.

daca nici astea nu sunt rezultate, atunci ce sa mai spun.

aceste rezultate williams fantastice au fost posibile si datorita faptului ca MS se transfera la ferrari alaturi de toata echipa tehnica benetton. bineinteles ca ferrari nu are rezultatele lui benetton de anul interior pt ca nu poti sa faci peste noapte din kkt aur.

Drept dovada ca Hill a fost o valoare, el obtine prima victorie din istoria echipei jordan, si a fost la cateva tururi de prima victorie din istoria echipei ARROWS


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2005, 03:48 PM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe aceeasi masina, Villneuve a castigat un campionat dupa 2 ani de formula 1, nu dupa 5, dintre care 4 pe o masina de top.
Din motivul asta am vrut sa spun ca hill nu a fost un pilot stralucit. N-o fi fost el de la coada vacii, insa nu s-a ridicat la valoarea celorlalti din perioada lui, Mansell, Senna, Schumacher sau chiar Villneuve sau Hakkinen. Si Hakkinen a castigat un campionat datorita unei conjucturi nefericite pentru altii, insa a luat si unul "pe bune".

In plus, repet, este vorba de o apreciere personala. Numarul de victorii si asa mai departe este una, insa placerea de a-l urmari este alta. Degeaba un pilot sau altul are nu stiu cate victorii... depinde si de cum au fost obtinute, nu doar rezultatul final. Schumi de ex este un maestru in a profita de orice... de ploaie, de safety car, de trafic, schimba strategiile din mers, risca uneori aiurea, etc. Asta inseamna pentru mine pilot, nu doar un nene care tine volanul.

Imi amintesc o cursa la Monaco, castigata de Senna pe McLaren. Vreo 15 tururi Mansell a stat la 1 m in spate, avand o masina mai buna.... La sfarsitul cursei, nu se mai putea tine pe picioare, la propriu, l-a sprijinit Senna sa se dea jos din masina.... Cu toata presiunea, Nici Mansell nici Senna nu au cedat... si nu au facut greseli. Inca una din calitatile unui pilot de exceptie...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Sep 1 2005, 09:52 PM
Post #29


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(MR28673)
Imi amintesc o cursa la Monaco, castigata de Senna pe McLaren. Vreo 15 tururi Mansell a stat la 1 m in spate, avand o masina mai buna.... La sfarsitul cursei, nu se mai putea tine pe picioare, la propriu, l-a sprijinit Senna sa se dea jos din masina.... Cu toata presiunea, Nici Mansell nici Senna nu au cedat... si nu au facut greseli. Inca una din calitatile unui pilot de exceptie...


Intr-adevar hill nu a fost un pilot spectaculos. nu a facut nimic demn de tinut minte. asa cum a facut MS, Montoya, Alesi sau villeneuve.

Cursa de la monaco de care spui este cursa din 1991. acela a fost exemplu de efort supranatural din partea celor doi piloti. Oricum , acolo nu se pot face depasiri pt ca nu ai unde. dar a fost ceva fantastic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 05:33 PM