IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Motorul s-a oprit in mers

This topic is about Motorul s-a oprit in mers, the author, George49456, wrote about: Salutare Opelisti din toata tara, In timpul mersului motorul s-a oprit deodata (am simtit numai la volan ca merge mai greu) nu s-a auzit nici un zgomo ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Motorul s-a oprit in mers
George49456
post Aug 8 2005, 04:06 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 20-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.449



Salutare Opelisti din toata tara,

In timpul mersului motorul s-a oprit deodata (am simtit numai la volan ca merge mai greu) nu s-a auzit nici un zgomot, pur si simplu s-a oprit. Am defacut capacul de la cureaua de distributie si am vazut cureaua la locul ei, numai ca era putin slaba pe cele doua role din partea de sus. Credeti ca s-ar putea sa fie distrus motorul? Am dat la automat f putin, si am vazut ca, cureaua de distributie nu se mai invarte deloc, insa nu e cazuta de pe role, numai ca e putin slabita. Credeti ca s-ar fi rupt in partea de jos? :bash: Care ar fi cazul cel mai defavorabil? Am dus-o deja la un service insa sunt f curios sa aud si parerile voastre! Multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 8 2005, 07:55 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Despre ce masina-i vorba, ce motorizare, cati km ...

Chestia cu opritul motorului in mers nu poate fi neaparat o chestie deosebit de grava. Pot fi injectoarele infundate, chestie de electronica nu trebuie neaparat sa se fi bulit motorul total...

Bafta si spune-ne si noua ce s-a intamplat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George49456
post Aug 9 2005, 07:18 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 20-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.449



Scuze, e vorba de un Opel Vectra B din '98. Daca cureaua de distributie nu se invarte cand incerc la automat cu toate ca electromotorul se invarte se poate sa fie pinionul din partea de jos cuplat la arbore? S-a mai intamplat cuiva chestia asta sa-mi poata spune si mie orientativ despre ce e vorba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 9 2005, 10:31 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Probabil nu mai ai dinti pe cureaua de distributie , aflata acum cu zona lipsa in dreptul pinionului de arbore cotit. Rar, eu am patit o data la o motorizare diesel 1.7 se forfecase pana de pinion, probabil un fier mort pus acolo de un prost care pierduse originalul.
Tot n-ai zis de motorizare, daca e sa ma iau dupa analizei pe text deduc cai un 16 valve.( doua role sus, parca asa ai zis, asta ma duce cu gindul la rotile de curea a doua axe cu came)


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George49456
post Aug 10 2005, 07:37 AM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 20-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.449



Da, motorul e un 1.6i, 16v, mai exact X16XEL. Chestia cu pana am auzit-o si eu de la alti colegi si m-ar bucura sa fie numai asta. In cazul in care s-ar fi rupt cureaua de distributie nu ar fi fost aruncata afara, adica sa se poata vedea un capat? In cazul in care sunt dinti lipsa asa cum ai zis sau pana respectiva este rupta asta poate afecta grav motorul? Cand s-a oprit in timpul mersului eram in viteza a 2a si nu am auzit nici un zgomot suspect. Multumesc !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 10 2005, 04:27 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Daca este intr-adevar curea distributie cu probleme {lipsa dinti, pana forfecata,} asta inseamna pierderea sincronizarii arbore cotit arbore cu came deci niste supape au fost lovite de unul doua pistoane. Asadar jos capac chiulasa si observat jocul cama tachet la toate supapele. Unde este mare e si supapa strimba care nu a mai urcat pe scaunul ei. Altele noi, simeringuri supape noi, curea ,role de deviatie si intinzator, cam 4 ore de munca sustinuta. Bafta, ai grija ce sarlatan te jupoaie de bani, eu unul as lua manopera cam 1.7 mil.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Aug 21 2005, 02:27 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



dar la computerul de bord (cel ce se ocupa de injectia electronica) te-ai uitat??

este in dreapta jos sub torpedou.

exista posibilitatea sa fi patit ceva.


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George49456
post Aug 22 2005, 10:06 AM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 20-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.449



In sfarsit Opel meu a fost diagnosticat. Adrian a avut dreptate, dintii curelei de distributie erau rasi pe o portiune de vreo 20cm si s-a oprit exact pe portiunea aceea de curea. La schimbarea curelei motorul a pornit usor, si merge la fel ca inainte, lin si frumos!
Salutare si bafta la toata lumea!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 22 2005, 05:36 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Multumesc de confirmare, punc ochit-punct lovit.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 08:35 AM