IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme la Discovery

This topic is about probleme la Discovery, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> probleme la Discovery
dan52749
post Aug 8 2005, 11:18 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.742



Problemele pe care le semnalez sant comune pt. Discovery, Defender si Range Rover care aveau platforma mecanica comuna pana prin 1996 cand RR iese din fabricatie si apare New Range Rover, respectiv 1998 cand apare Discovery2 si noul Diesel TD5. Cu alte probleme, evident!

Motor 200TDi (2500 cc pana in 94):
Nu prea are probleme!

Motor 300TDi (2500 cc dupa 94):
* pierderi de ulei pe la simeringul de palier, baie, garnitura capac culbutori, sertizarile furtunelor de ulei etc.
* pompa de vacuum-devine zgomotoasa, scade eficinta servofranei( se intareste pedala) si in final nu mai lucreaza. Reconditonarea pompei este problematica asa ca mai bine se inlocuieste.
* la anumite serii de motor cureaua de distributie are tendinta de a migra de pe pinioane, rezultand o uzura prematura! Solutia uzinei a fost un kit de rapararie care rigidizeaza mai bine pompa de injectie pe bloc.
* pierderi de antigel pe la garnitura p. de apa.
* uneori cedeaza pompa de motorina(nu de injectie), defect care se mainifesta prin imposibilitatea de a aerisi insatlatia de alimentare dupa inlocuirea filtrului de motorina sau prin scadera puterii motorului. Am intalnit cazuri in care motorul mergea bine maerci cu pompa defecta!

Transmisie:

* la cutiile de viteza mai vechi, se uzau canelurile axului de iesire de la c.v. respectiv canelurie pinionului de intrare din cutia de transfer, rezultind un cloncanit specific la plecarea de pe loc. Problema solutionata la modele de dupa 94.
* uzura prematura a inelelor sincron de la treptele inferioare. Dupa parerea mea datorate schimbarii grabite a treptelor de viteza, mai ales a tr. a II-a.
* crucile cardanice cedeaza ceva mai repede decat la modele japoneze,
dar si aici cred ca poate fi incriminata intretinerea necorespunzatoare. Crucile trebuiesc gresate la fiecare 10 000 km.

Remarca cineva intr-un email anterior ca nu ar fi trebuit sa apara probleme la diferential. Presupun ca este vorba de dif. din transfer. Daca se conduce masina cu dif. din transfer blocat pe teren uscat apar solicitari uriase in toate transmisia si este normal sa crape diferentialul sau alta veriga slaba din lantul de transmisie.

Cu toate astea, pentru cei pasionati de offroad cred ca un Land Rover reprezita optiunea ideala si spun asta din convingere-nu ca vreau sa-mi vand masina!

Land Rover-ul perfect ar fi un Range Rover pina in 96, cu suspensie clasica, motor Diesel 300TDi, cutie manuala si o singura modificare fata de modelul stadard, diferential blocant pe spate.

Deocamdata ma opresc aici. Daca nu o sa ma injure nimeni ca va plictisesc voi continua cu prezentarea problemelor, a solutiilor si a modalitatilor de evitare.

Dan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:04 PM