probleme la franare |
This topic is about probleme la franare, the author, Dragomir51656, wrote about: Ford Mondeo 16i, 16v, ABS, 1995. La franare intra pedala in vibratie. Rog cunoscatorii sa ma ajute sa diagnostichez defectul ca sa nu caut ca narodu c ... To read more just scroll down
probleme la franare |
Jul 25 2005, 01:17 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 20-July 05 From: Hateg (Hunedoara) Member No.: 51.649 |
|
|
|
Jul 25 2005, 02:48 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 18-July 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 51.486 |
asta am patit si eu la un megane din 2000
e de la abs care incearca sa impinga pedala inapoi, da se intampla la franarile mai violente... |
|
|
Jul 25 2005, 02:49 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 19-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.246 |
daca intra cand o apesi tare e de la ABS - si e normal.
-------------------- Astra G - Y20DTH
|
|
|
Jul 26 2005, 06:46 AM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 20-July 05 From: Hateg (Hunedoara) Member No.: 51.649 |
QUOTE(daniel47253) daca intra cand o apesi tare e de la ABS - si e normal.
Intra in vibratii chiar daca o apas usor. ABS-ul are ceva reglaje? |
|
|
Jul 26 2005, 09:20 AM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jul 26 2005, 01:11 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
subscriu si eu la ideea de discuri ovalizate. Am patit-o pe pielea mea (acum vreo 9 ani) dupa ce am coborat de la Stana de Vale mai mult cu frana de picior decat de motor....
Schimba discurile. E posibil sa nu se fi ovalizat toate. Si stiu ca se mai si pot indrepta, dar eu personal le-as schimba. -------------------- |
|
|
Aug 8 2005, 04:44 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Nu cred ca trebuie schmbate discurile. Mai intai trebuie rectificate printr-o strunjire fina ,indreptate si placutele de frana si apoi de trecut la schimbari care costa bani . Succes!!!!!!!
-------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Aug 9 2005, 10:12 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 99 Joined: 21-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.385 |
Daca nu ma insel masina asta are discuri ventilate. Solutia lui Marcel cu corectatul planeitatii pica din start caci vibratiile in pedala sunt date de grosimea variabila a discului, iar asta se datoreaza fisurilor nervurilor dintre fetele discului. Discul pare OK, necrapat, "neoval" dar daca ii masori grosimea dealungul unui cerc descris de o raza medie constati ca variaza cu citeva zecimi. In plus, lovit, sunetul este altul decit la un disc in stare buna. Deci Marcele, pus pe strung, se va deforma in fatza cutitului inchizindu-se fisura si se va destinde in urma cutitului odata disparuta forta de apasare. Shpanul va fi quasiconstant ca grosime iar discul va ramine tot cu hernii!
Sper ca nu intru la finetzuri si ocup spatiu degeaba. -------------------- the engine is out of order
|
|
|
Aug 11 2005, 12:42 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 20-July 05 From: Hateg (Hunedoara) Member No.: 51.649 |
Am schimbat cauciucurile si bucsile de la bratele fata si intamplator am descoperit o ciupitura la unul din discuri, pe fata interioara, la periferie. Acolo agata placuta de frana. Deoarece grosimea discului nu permitea rectificare am schimbat ambele discuri ( 3,1 mil. lei ambele) si totul e OK. Multumesc celor ce mi-au raspuns si daca cineva va vrea sa-si inlocuiasca singur discurile pot sa-l sfatuiesc din experienta mea. Din partea mea se poate inchide acest subiect. Inca o data multumesc!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 03:10 PM |