IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Help me: Pareri avizate Fiat Panda

This topic is about Help me: Pareri avizate Fiat Panda, the author, dan48523, wrote about: Ma intereseaza daca ma poate ajuta cineva, cu exemple din propria experienta, referitor la comportamentul unui fiat panda 1,3 multijet. E adevarat con ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Help me: Pareri avizate Fiat Panda
dan48523
post Jun 22 2005, 03:30 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 6-June 05
From: Neamt
Member No.: 48.516



Ma intereseaza daca ma poate ajuta cineva, cu exemple din propria experienta, referitor la comportamentul unui fiat panda 1,3 multijet.
E adevarat consumul 5,4 urban si 3,7 extra?
Ce-mi puteti spune despre service?
A avut cineva probleme legate de exploatarea acestui model?
Ma duc sãptamana asta in showroom si as vrea sa stiu cat mai multe despre modelul asta. Ma ajutati?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin42855
post Jun 23 2005, 11:57 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 22-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.848



fiaturile - masini bune ca motorizare dar jale la partea de suspensii, se strica repede si des si costa infernal... plus tot felul de goange electrice...

motoarele in schimb sunt foarte reusite


--------------------
Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciobanu45513
post Jun 23 2005, 10:48 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.506



Fiat Panda multijet nu am condus, dar am condus cateva luni modelul de 1,2 60 CP. Masina era foarte nervoasa, foarte manevrabila, si usor de incadrat in drum datorita formei si dimensiunilor. Am condus cu maxim 150-160 pe drum drept, si mergea frumos...

Singura chestie dubioasa era ca uneori puneam contactul, dar nu se aprindea nimic la bord, si nici nu puteam porni, cheia se bloca. Trebuia sa scot cheia si sa reiau operatiunea...In rest la 50.000 km nu s-a schimbat nimic la ea in afara de ulei, filtre...
Serviceul la 15.ooo parca 2,6 mil...In afara de plasticul ala lowQ din interior, masina e super...

Bafta Multa!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Jun 24 2005, 03:15 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



QUOTE(Florin42855)
fiaturile - masini bune ca motorizare dar jale la partea de suspensii, se strica repede si des si costa infernal... plus tot felul de goange electrice...

motoarele in schimb sunt foarte reusite

Nu zau! Ai avut tu? Nu e dracu' asa negru si nici preturile mai mari ca la altii - vorbim de reteaua autorizata. Plus ca tot ce este legatura cu solul (amortizoare, brate, etc) au 45000 km garantie (fata de 20000 Renault de ex.). Consumurile alea sunt dupa norme europene si in practica pot fi usor diferite, influentate sensibil de stilul de condus. La viteza constanta de 90 poti obtine cat scrie acolo, daca vrei 140 platesti...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin42855
post Jun 28 2005, 09:52 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 22-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.848



nu am avut fiat - am avut alfa romeo (si nu vechitura) care teoretic este peste fiat nu? - si daca la alfa existau probleme din-astea e clar ca la fiaturi care sunt mai ieftine si ami slabe calitativ sa fie amplificate...

-plus ca service-ul alfa si fiat fiin comun am vazut destui cu tot soiul de probleme la modele noi de fiat

dar asta nu inseamna ca nu mi-as mai lua un Alfa Romeo biggrin.gif


--------------------
Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Jul 14 2005, 03:43 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Din pacate Alfa are mai multe probleme ca Fiat-ul! Cel putin la suspensii (brate, bucse, etc) ca sa nu vb de electronica. La 1.3 Mjet au picat cam multe turbine, sunt facute de o firma - imi scapa acum - cu traditie in piese auto, dar nu in turbo insa s-ar putea sa fie omorate si din cauza opririi motorului dupa ce s-a mers in forta. La o serie de masini (japoneze in special) supraalimentate exista un abtibild pe usa soferului unde scrie sa lasi motorul la ralenti 1 min inainte de a-l opri (turbina fierbinte, uleiul nu mai circula si cel care ramane in lagar se "coace" - cam asa se face brunarea, se baga metalul incins in ulei si se depune o pelicula de carbon). Consumul nu prea "iese" la cifrele astea dar e bun oricum (pe computer cam 6 - 6.2 urban).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 02:00 PM