IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Spalare motor si anexele lui

This topic is about Spalare motor si anexele lui, the author, Cipi45667, wrote about: Am un Nissan Diesel , vreau sa ii spal motoru..e extraordinar de prafuit si soios...datorita negurii timpului.. Mi-e teama sa o fac la orice spalatori ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Spalare motor si anexele lui
Cipi45667
post Apr 30 2005, 01:29 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



Am un Nissan Diesel , vreau sa ii spal motoru..e extraordinar de prafuit si soios...datorita negurii timpului.. Mi-e teama sa o fac la orice spalatorie in Bucuresti, si,cam care ar fi riscurile. Cat sa asept pentru uscare,la ce sa fiu atent cand dobitocu de la spalatorie etanseaza anumite kestii ca alternatoru,etc.. Eventual solutia de degresare..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post May 1 2005, 08:23 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Avand in vedere ca e diesel totul e sa n-ajunga apa la admisia de aer, in rest... beer.gif

Dar nespalat nu merge??? blink.gif biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 1 2005, 11:01 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



nu e chiar asa.. e adevarat ca dieselul "merge" si cu motoru inundat (adica bujia e incandescenta nu cu scanteie) dar daca bagi apa in componentele electrice tot scurt se numeste... si in cel mai bun caz sar sigurantele...

latter edit: de altfel prin stropire de sus la majoritatea masinilor nu ai cum sa bagi apa in admisia de aer... asta doar daca nu desfaci cutia filtrului de aer si bagi apa acolo... sau daca ai filtru de aer sport si tii motorul pornit in timp ce pui furtunul pe el...

De altfel nici eu nu mi-am spalat motorul niciodata din motivele mentionate mai sus... merge si nespalat... eu din cand in cand mai sterg praful de pe el biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post May 1 2005, 10:21 PM
Post #4


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



In principiu si io ziceam la fel....ca mai bine il las asa murdar, ca merge si-asa, decat sa-mi bage astia apa pe io stiu unde si pe urma sa am probleme, dar vara trecuta, la indemnul unui mare mester, mi-am luat inima-n dinti si am dus-o la el sa-mi spele motorul :angel: In 15 minute a fost gata....l-a facut lux....doar a acoperit c-o punga partea electronica! A dat rapid cu jetul cu solutie, l-a lasat sa stea vreo 10 min, dupa care a dat rapid cu jet de apa (jet cu presiune mica si fara sa insiste pe anumite locuri) si....gata beer.gif Era ca nou si n-am avut nici o problema! Cred c-o sa merg din nou la el cat de curand, ca tot mi-ati amintit acuma de spalatul motorului.... biggrin.gif

Vorbeamos...
ALEX :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 2 2005, 10:20 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu am observat ca amestecul de ulei cu praf e cel mai bun anticoroziv... asta de pe vremea cand aveam Moskwichul! smile.gif Dedesubt, metalul era stralucitor, fara pic de coroziune... Asa ca nu spal foarte des motorul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post May 2 2005, 08:48 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



QUOTE(mike.omega)
Dar nespalat nu merge??? blink.gif biggrin.gif


Merge,da e urat. biggrin.gif

Acum intrebare pt cunoscatori:Daca spal motorul si se uda filtru de aer (sport) se intampla ceva?


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 3 2005, 11:26 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Depinde cu cata apa il speli... smile.gif Teoretic daca motorul e oprit atunci nu ajunge apa in admisie... si daca se evapora apa inainte de a fi pornit motorul... sau ramane foarte putina apa, atunci nu e problema... dar daca filtrul de aer e ud... se porneste motorul... mhm... nu e recomandabil... ideal ar fi sa-l invelesti in folie inainte de a-l spala.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 4 2005, 07:16 AM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Bornele de la baterie nu le-ar deconecta nimeni din meseriasii de aici. Dar apa in bujiile bine infiletate, in galeria de admisie prin filtrul de aer intra cacalau. Nu prea pricep cum se poate intimpla asta...dar ma rog...fiecare are "rabla" lui. La hirbul meu...ma rog la ala mai vechiul, motorul se spala cu o solutzie cu jet sub presiune si se lasa o ora sa se usuce. Mare brinza. Atita doar...se spala cind e cald :-) si se deconecteaza ba.c.teria.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 4 2005, 08:34 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



cum ? sa deconectam bateria ??? sa trebuiasca sa bagam din nou codul de la cas (daca il mai avem), sa pierdem setarile datei, orei, kilometrii parcursi si consumul mediu ???? ai inebunit ? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif c'mon doar n-om muri de la un scurt circuit smile.gif... am inteles ca se acopera uneori bornele bateriei cu folie din aia folosita la impachetarea mancarurilor... motivele pt care nu se prea dau jos bornele sunt cele amintite mai sus...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impuls
post May 4 2005, 02:42 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 188
Joined: 2-May 05
Member No.: 45.813



Nici eu nu inteleg de ce trebuie sa deconectez bateria...
Am avut in Ro Oltcit, Sierra, Cielo.Aici am o Honda mai veche si un BMW. Toate le spal la motor fara macar sa ma ating de baterie. Bateria o deconectez toamna cand curat bornele pentru iarna si dau cu vaselina dupa aceea. Dar de deconectat nu am dseconectat nici macar o data pt asa ceva si nici nu o fac caci nu am patit nimic nicioadata. Plus, meseriasii care m-au invata si pe mine la vremea lor, nu mi-au sugerat nici macar o data asa ceva.
Poate explici mai pe larg de ce sustii cauza.
Tensiune mare nu e iar treaba cu curentul este discutabila...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 4 2005, 09:13 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



in teorie intradevar nu o sa se intample nimic daca dai cu jetu' de apa pe borne ! in cel mai rau caz poate sa faca o scanteie timida (desi avand in vedere ca dai cu apa... ). Cat despre scurtcircuitele de pe sistem... (airbag, lumini, cas, etc...) nu au legatura cu "udatul" bornelor bateriei... mai ales daca nu sunt puse in functiune...
btw: vad ca faza cu spalatul motorului se discuta pe 2 topicuri.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre 1
post May 5 2005, 08:43 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



Salut ,despre spalatul motorului baterii ,filtre de aer ,aspiratie ,etc astea sunt lucruri de care nici nu are rost sa vorbesti la un motor diesel,poti spala motorul fara nici un fel de problema nu se v-a intampla absolut nimic dar iti recomand ca motorul sa nu fie incins daca se poate cat mai rece cu atat mai bine ,se poate ca atunci cand il pornesti sa auzi un scartait dar asta e de la curea si e un lucru care se intampla numai daca este slaba ,in rest da si tu o spaga la baietii aia sa il degreseze cum trebuie. bafta beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 12:10 PM