audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc |
This topic is about audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc, the author, alin40803, wrote about: Am un audi 80 din 1995, motor de 1985 cm pe benzina, cu injectie multipunct (ABK). Uneori, opresc la semafor si cand vreau sa plec nu se tureaza cum t ... To read more just scroll down
audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc |
Feb 20 2005, 04:50 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 20-February 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 40.796 |
|
|
|
Apr 2 2005, 12:58 AM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-March 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 42.616 |
Salut,
cred ca am solutia pentru problema ta. eu am avut un audi 80 1.8 S din 1988, si aveam probleme asemanatoare cu ale tale, in cazul meu a trebuit schimbata flansa dintre carburator si filtrul de aer. Este o fasie mica de cauciuc din material tare care crapa din cauza vremii, se coace sa ca zik asa. Si in cazul acesta motorul primeste aer fals care duce la sipra turare sau la sub turare mai ales in cazul socului automat in fuctie de curentii de aer care intra in compartimentul motor, deoarece acestia se schimba in functie de deplasare si atunci computerul care gestioneaza socul automat deschide sau inchide "robinetul" . Deci ar putea fi si la tine flansa care face legatura intre filtru de aer si motor. O alta solutie ar putea fi si filtrul de aer si benzina care ar trebui schimbate probabil. Sper sa te ajute Bafta -------------------- AUDI 4 EVER
MAN OUTSIDE - AUDI INSIDE THERE CAN BE ONLY ONE - AUDI |
|
|
Apr 8 2005, 09:33 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 20-February 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 40.796 |
Multumesc mult! Ai avut dreptate, am schimbat flansa si am etasat mai bine la filtrul de aer si acum merge mult mai bine. Totusi, mai sunt momente, doar cand motorul e cald, cand nu se accelereaza (desi calc pedala pana la fund, motorul sta la 900-1000 de ture). De asemenea, in trafic, la relanti, motorul sta uneori la 1100 de turatii si coboara foarte greu la 950 (cum trebuie), dupa 20-30 secunde. Mai ai vreo sugestie? Multumesc anticipat!
|
|
|
Apr 26 2005, 03:21 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 31-March 04 From: Botosani (Botosani) Member No.: 23.217 |
|
|
|
Apr 27 2005, 11:05 AM
Post
#5
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 02:00 AM |