Sfaturi climatizare auto |
This topic is about Sfaturi climatizare auto, the author, DANIEL77790, wrote about: [RADIATORL DE AC SAU MAI CORECT SPUS CONDENSATORUL TREBUIE SA SE INCALZEASCA LA APROXIMATIV 65 DE GRADE LA TINE ESTE RECE PTR CA NU AI FREON IN SISTEM ... To read more just scroll down
Sfaturi climatizare auto |
May 27 2006, 09:36 PM
Post
#21
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
|
|
|
May 27 2006, 09:41 PM
Post
#22
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
VALVA DE EXPANSIUNE SE AFLA EXACT LA INTRARE IN BORD DIN COMPARTIMENTUL MOTORULUI UNDE INTRA CONDUCTELE IN BORD. SUERATUL SE AUDE PTR CA AI FREON PUTIN
|
|
|
May 27 2006, 09:54 PM
Post
#23
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
PTR.ALEX CLIMA NU ARE ROLUL SA INCALZEASCA IN COMPARTIMENTUL DE PASAGERI. EA NU FACE DECIT RECE
CALDURA CARE SE PRODUCE NU ARE LAEGATURA CU CLIMA EA ESTE PRODUSA DE APA CALDA DIN BLOCUL MOTOR. AC POATE SA FACA NUMAI AER RECE.LATINE NU ESTE FREON IN SISTEM SAU O MICA PROBLEMA ELECTRICA (vezi daca ai 12 V in mufa de la compresor) ASTA DUPA CE STII CA AI FREON IN SISTEM. LA MODELUL TAU DE MASINA CADE CONDENSATORUL.ADICA SE SPARG LA CAPITOLUL CINE TE POATE AJUTA CHIAR EU MOB.0744791100 AM SI CONDENSATORUL (RADIATORUL AC) LA 550 RON NOU + 1 AN GARANTIE |
|
|
May 28 2006, 11:30 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
In al doilea rand,incearca sa astepti un raspuns,nu posta de 3 ori consecutiv. Iti spun asta pentru ca esti nou pe forum si sper sa intelegi din prima,multumesc. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jun 7 2006, 06:09 PM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 72.848 |
|
|
|
Jun 9 2006, 08:38 AM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 414 Joined: 28-February 06 Member No.: 69.491 |
Dupa cum stim toate Fabiile vin cu optiunea "aer conditionat". Oare chiar nu exista posibilitatea sa se moteze cumva after-sales sistemul climatronic? Ce ii mai lipseste masinii in afara de unitatea de comanda?
-------------------- |
|
|
Jun 9 2006, 10:20 AM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 100 Joined: 7-January 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 64.791 |
Senzorul de temperatura care ar decupla in momentul in care s-ar atinge temperatura dorita ?
|
|
|
Jun 13 2006, 09:39 AM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti Member No.: 48.005 |
Salut va deranjez si eu cu cateva intrebari.
Am fost la service si am umplut instalatia cu freon. Aerul a mers ok pt 2 sapt. La o a doua vizita la service am aflat ca se pierde freon pe la compresor. Solutia oferita este schimbarea compresorului . Pt schimbarea garniturilor am inteles ca nu dau garantie. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? Ce sa fac sa mai caut pe cineva ca ofera garantie la schimbarea garniturilor? (cam 3-4 mil) sau sa schimb compresorul (400-500 euro)? Se merita sa incerc prin schimbarea garniturilor? Este posibil acest lucru? Multumesc anticipat. |
|
|
Jun 15 2006, 08:19 PM
Post
#29
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 14-December 04 From: Oradea Member No.: 37.174 |
QUOTE(Radu48012) Salut va deranjez si eu cu cateva intrebari.
Am fost la service si am umplut instalatia cu freon. Aerul a mers ok pt 2 sapt. La o a doua vizita la service am aflat ca se pierde freon pe la compresor. Solutia oferita este schimbarea compresorului . Pt schimbarea garniturilor am inteles ca nu dau garantie. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? Ce sa fac sa mai caut pe cineva ca ofera garantie la schimbarea garniturilor? (cam 3-4 mil) sau sa schimb compresorul (400-500 euro)? Se merita sa incerc prin schimbarea garniturilor? Este posibil acest lucru? Multumesc anticipat. Salut, Aceeasi problema am avut-o si eu la Omega. Am cumparat semeringul pt compresor AC de la Reprezentanta Opel./ Pretul a fost 70 Ron. L-am schimbat la un atelier la care am platit manopera + verificat instalatia cu azot + incarcare cu freon 180 Ron. Functioneaza foarte bine si am primit garantie 6 luni. Nu cred ca problema garantiei este un impediment sa schimbi semeringul care la pret (60 Euro ) nu se compara cu achizitionarea unui compresor! Succes :wave: -------------------- ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!! Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!! |
|
|
Jun 19 2006, 12:21 AM
Post
#30
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
In legatura cu garniturile ptr.compresorul ac de opel vectra. Trebuie sa stii exact unde pierde freon. Compresorul are 2 inele de cauciuc (garnituri ) care etanseaza carcasa compresorului si poate pierde pe la axul compresorukui unde exista o presatupa speciala care etanseaza pe ax si dupa un anumit nr. de km sau ore de functionare ea se uzeaza. I ndicat este sa schimbi toate garniturile daca tot il desfaci.
|
|
|
Jun 19 2006, 12:29 AM
Post
#31
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
Intrebare ptr. Ion. Cum aveti dumneavoastra contact cu freonul din sistemul de AC din moment ce ea este o instalatie compacta si etansa.Daca se intimpla ca ea sa aiba o scurgere de freon ea nu mai functioneaza.
Daca nu ar exista AC ar trebuii sa dispara cancerul. |
|
|
Jun 19 2006, 12:12 PM
Post
#32
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
Am si eu o problema cu instalatia de aer conditionat! Am verificat cu un frigotehnist ca am freon in instalatie, insa desi apas butonul AC si ledul aferent se aprinde observ ca nu imi vine aer rece, ci la temperatura de afara. Am observat ca desi e butonul aprins compresorul nu lucreaza (am inteles ca trebuie sa se invarta). O singura data mi s-a intamplat (dupa ce am mers cu masina vreo 10-15 Km) sa tot insist apasand AC si sa observ ca imi vine aer rece (si intr-adevar compresorul era cuplat). De la ce sa fie?? E posibil sa fie un contact imperfect?? Si daca da unde?? Astept o sugestie! Multumesc frumos!
Mentionez ca este vorba de masina din semnatura Opel Astra 2001 sept. -------------------- Opel ASTRA 1,7 DT - septembrie 2001
|
|
|
Jun 21 2006, 10:13 AM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti Member No.: 48.005 |
Multumesc pt lamuriri .
Unde pot sa chimb si eu garniturile de la comprsor? As vrea undeva unde sa am si garantie. Am incercat la Radacini si au zis ca "nu exista chit de reparatii la compresor". La Mattrix nu imi dau garantie ca la ei "nu merg decat 3 din 10 compresoare reparate" . Ceva sfaturi? pt Eugen OmegaFan = unde ai efectuat lucrarea? Au fost baietii ok? Multumesc |
|
|
Jun 21 2006, 08:06 PM
Post
#34
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 14-December 04 From: Oradea Member No.: 37.174 |
Am incercat la Radacini si au zis ca "nu exista chit de reparatii la compresor". La Mattrix nu imi dau garantie ca la ei "nu merg decat 3 din 10 compresoare reparate" .
Ceva sfaturi? pt Eugen OmegaFan = unde ai efectuat lucrarea? Au fost baietii ok? Multumesc[/quote] Salut, Dupa cum am spus chitul de reparatie l-am cumparat de la reprezentanta Opel din... Oradea. Locatia mea este Oradea, si aici am facut si reparatia la un atelier specializat in AC de masina. Am primit si garantie dar numai pt lucrarea executata, respectiv schimbarea semeringului de la compresor. Daca scapa freon numai pe la semering, nu este cazul sa dai jos compresorul si sa schimbi si inelel de cauciuc. Succes :wave: -------------------- ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!! Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!! |
|
|
Jun 21 2006, 11:05 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Azi in timp ce mergeam cu un prieten in masina am observat ca prin climatizarea de la A4 vine un usor miros de... balegar ... initial am crezut ca cineva s-a gandit sa imprastie ingrasamant prin parcurile din oras dar apoi mi-am dat seama ca mirosul vine din climatizare. Nu e primul miros urat pe care il simt de la climatizare dar mirosurile "normale" seamana cu mirosul de oua clocite si parca dispar mai repede... din cate stiu acele mirosuri (poate/probabil si acesta) sunt cauzate de bacterii care se instaleaza in instalatia de aer conditionat din cauza condensului creat acolo (poate ma insel)... stiam ca una din solutiile (mai mult de prevenire ce-i drept) a acestui fenomen este sa opresti compresorul (in cazul meu asta inseamna sa apas butonu ECON de pe climatronic)... tot ce a facut aceasta manevra a fost sa faca sa puta si mai tare... nu stiu daca conteaza dar diferenta de miros fata de mirosul "clasic" de climatizare era substantiala... acest miros nu era atat de intepator ca acela "normal" si dupa cum spuneam mirosea mai mult a balegar decat a oua clocite (chiar am avut o discutie interesanta cu pasagerul din dreapta care dintre ele este mai urat ).
Intrebari: - Cum se foloseste acel spray de dezinfectare sau ce e... recunosc ca nu am folosit niciodata un asemenea spray. Unde se pulverizeaza, cum trebuie folosit, etc... - Sigur nu e din alta cauza ? Oare mirosul depinde de "specia" bacteriilor ? P.S: Eugen OmegaFan: poate vii si tu la o viitoare intalnire: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=4308&start=80 -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 22 2006, 09:44 AM
Post
#36
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 175 Joined: 31-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.324 |
Salutare!
Vreau sa va supun si eu atentiei un fenomen care mi se intampla de ceva vreme (doua-trei saptamani): Desi nu dau drumul la ventilator (selectorul pe pozitia 0) intra totusi un firicel de aer in masina... Daca folosesc si aerul conditionat, dupa ce il opresc (adica dupa ce opresc ventilatorul) ramane parca pe conducte ceva care se incalzeste ingrozitor si parca intra un abur cald in masina, este ca si cum ramane aer pe conducte, se incalzeste si intra incet in masina... Ce parere aveti? -------------------- Mazda323, 1.6i, 16v
zoom - zoom |
|
|
Jun 22 2006, 01:35 PM
Post
#37
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti Member No.: 48.005 |
Salut
Chiar nu stie nimeni unde pot sa schimb garniturile de la compresor si sa am si garantie ? Multumesc :wave: |
|
|
Jun 29 2006, 11:54 PM
Post
#38
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 12-April 03 From: Sinnicolaul Mare (Timis) Member No.: 11.439 |
Fratilor in lupta cu AC, imi puteti spune si mie unde pot sa fac o verificare a instalatiei de climatizare automata la un Audi 100 din 1990 si eventual o incarcare cu freon, pe undeva in zona Timisoara?
|
|
|
Jun 30 2006, 01:19 PM
Post
#39
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 12-April 03 From: Sinnicolaul Mare (Timis) Member No.: 11.439 |
Vad ca inca nu a raspuns nimeni,inca. Oricum m-am mai uitat pe sub masina si iata ce am observat: compresorul AC porneste, se opreste,iar porneste,iar se opreste. Toate aceste porniri si opriri se fac cu o usoara patinare,parca s-ar chinui sa cupleze. Radiatorul de AC pare sa se incalzeasca. Ce sa fie oare? Sa fie doar lipsa de freon din instalatie?
|
|
|
Jul 8 2006, 12:04 PM
Post
#40
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 16-October 05 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 58.581 |
Va rog sa ma ajutati si pe mine, Am luat de curand un Opel Astra si am observat ca acel condens de la Ac in loc sa imi curga pe furtunasul destinat acestui scop situat undeva la jumatatea masini imi curge la picioare in dreapta fata;Am bagat si eu mana pe dedesupt pe sub bord si am vazut ca se prelinge apa de pe tubulatura sau nu stiu ce plastice sunt acolo.Va rog sa-mi dacti sfaturi unde sa umblu pt ca meseriasi la mine in oras nu prea sunt si cel mai bine iti faci tu treaba.Beleaua este ca nu stiu ce sa fac aacolo.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 11:14 PM |