servodirectia ajutor !!!! |
This topic is about servodirectia ajutor !!!!, the author, Florin82882, wrote about: m-am trezit intr-o zi cu o balta de ulei sub masina, mi s-a spart semeringu central de la servodirectie. am fost nevoit sa cumpar alta caseta servodir ... To read more just scroll down
servodirectia ajutor !!!! |
Aug 14 2007, 09:54 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 21-July 06 From: Rovinari (Gorj) Member No.: 82.875 |
-------------------- Wv SHARAN 1.9 tdi ( 131 CP )
|
|
|
Aug 14 2007, 10:40 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
o dat cu uzura casetei sau uzat si pompa cand tu ai pus caseta noua pompa gafie !cat despre ulei la vw exista un ulei verde asta rosu roade simeringurile de la caseta mai repede !pentru scrtit secomand 3-4 scimburi de ulei cu aerisire dac sau rupt din paleti asa elimini bucatile de matal ramase in instalatie !daci faci schimbul face aerisire (viraj maxim stnga drepta de catve ori) dai uleiul afara (tur retur) de cteva ori si dispare zgomotul de obicei dar asta cat mai repede pana nu strici de tot pompa !
si ar mai fi ceva daca ai dat caseta ta la schimb aiai de tiau dato e reconditionata e plina de vaselina (pt protectie) dac uleiul sa inegrit mai mult ca sigur asta e ! schimba rapide da cate va ori uleiul ca alfel ramai fara pompa! -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Aug 15 2007, 07:36 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 21-July 06 From: Rovinari (Gorj) Member No.: 82.875 |
multumesc !!! am sa incer sa fac si lucru asta.
ar mai fii o problema.... dupa toate chestiile astea imi ramane aprins becu de la ESP in bord. apa pe buton de geaba ca nu se mai activ sau dezactiveaza.. ce spuneti ?? -------------------- Wv SHARAN 1.9 tdi ( 131 CP )
|
|
|
Aug 19 2007, 01:16 AM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 8-August 07 From: Turnu Magurele (Teleorman) Member No.: 111.731 |
|
|
|
Aug 19 2007, 12:28 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 21-July 06 From: Rovinari (Gorj) Member No.: 82.875 |
-------------------- Wv SHARAN 1.9 tdi ( 131 CP )
|
|
|
Sep 26 2007, 07:07 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 21-September 07 From: Calan Judetul Hunedoara Member No.: 114.412 |
Caseta are 4 semeringuri: 2 pe valvola rotanta (distribuitor) si 2 pe piston.
deobicei semering central (ZF 7852 033 137/155) se strica pe vina de la bucsa in plastica ca se uzura. rar se intampla ca o servodirectia pierde din cauza ca nu se a schimbat uleiu la substituire, in general pentru asta se strica pompa sau se sgria piston inauntru asa ca servodirectia devine tare sau o bucata de "gunoi" blocheaza soupapa de curgere de la servodirectia si semering superior de la distribuitor "explodeaza". QUOTE(Florin82882) asa s-a intamplat si la mine prima si prima data inainte sa schimb caseta de directie...mi-a curs tot uleiul din rezervorul de la servo. s-a umplut burdufurile si pana la urma au explodat si a curs tot, tot uleiul. problema a fost in felul urmator. caseta are 3 semeringuri. unu central si doi la capete. tie ti-a cedat semeringu central...asa ca cele de la capete nu ti-au mai rezistat presiunii si au cedat si ele. asta a fost explicatia meseriasului. daca vrei as putea sa-ti aduc o caseta reconditionata in schimbul celei tale.
|
|
|
Sep 26 2007, 07:28 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 21-September 07 From: Calan Judetul Hunedoara Member No.: 114.412 |
Uleiu in rezervoir "fierbeva" dece in circuit uleiu fost inca amestecat cu air: daca fost facut ce te a spust cineva mai inainte asta defect ar trebuit sa despare. Deobicei se porneste machina, se lasa la minim pe 5 min pana cand uleiu se incalzeste la 65/70 de grade si se vireaza dreapta-stanga pana in capet de 6/7 ori fara forzare. dupace opresti machina si astepti ca uleiu din rezervoir se revine clar (debcei 10/15min) adaugi uleiu si repeti jocul. dupa 3 ori trebuie sa nu mai fierbe. daca fierbe clar dupa la 5 ora verifica fortuna care aduce uleiu la pompa din rezervoir si colieri: undeva acolo trebuie instalatia "bea" air. daca si acolo este tot perfect esti un ghinionist si trebuie incepi a stringere bani pentru schimbare la pompa.
Si pe defect care ai spust ai fost sigur ca caseta foste buna inainte de schimbare? altceva esti in adevarul un ghinionist (glumesc, nu te supera). IMPORTANT: Folosesti NUMAI uleiu cu specifiche egali a cele scrise pe carta de la machina: daca nu nu se strican mai repede semeringuri, aproape orce semering este facut in NBR clar daca vine folosit pe VW sau pe Mercedes sau pe Renault sau pe Fiat dar uleiu VW este mai fluid si daca pompa de la Passat impinge uleiu la 110/120 bar (atm), cu esclusia de cela facute de la Kayaba le cari nic vreau sa ma gandesc, in loc de o presiune obisnuita de 80/100 bar de alte marci asa ca uleiu mai tare puote sa strica la soupapa de la pompa. daca ai alte entrebari sunt aici, si scuza pentru al meu romanitalian dar ma descurc cu Romaneste vorbit dar cu cel scris Enrico QUOTE(constantin111738) si eu am o problema asemanatoare,la un passat 97.caseta veche se bloca la viraj stinga.am schimbat caseta cu una luata de la un passat adus de afara,pt dezmembrat,nu reconditionata.am schimbat si pompa k asa a zis meseriasu'.la fel in vas cu motorul pornit face bolboroci(fierbe).caseta asta a mers perfect vreo 300 km apoi am pierdut uleiul din vas,ulei rosu.am umplut din nou si iar s-a pierdut.am verificat si nu curgea niciun strop insa burdufurile de la capetele de bara erau pline cu ulei pina cind a inceput apoi sa curga prin stinga.nu am curatat instalatia la schimbarea casetei.care sa fie cauza si ce este de facut in cazul asta?
|
|
|
Oct 13 2007, 11:28 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 07 Member No.: 115.086 |
domnilor, ce a ti schimbat la directie a ti facut o degeaba daca nu a ti folosit lichidul care trebuie (G002 000) si pe viitor incercati sa intrebati inainte sa mai schimbati lichidele ca vw-audi vrea sa fie mai special si are cu totul altceva decit ceilalti ( chiar si la cutiile hidramate )
in cazul primului cu caseta, ar trebi intradevar schimbat uleiul ( daca nu e prea tirziu ) si daca nu se remediaza o sa ai nevoie de alta pompa, iar in cazul celui cu lichid in caseta... i ti trebuie alta http://www.serviceautomobile.ro |
|
|
Oct 18 2007, 08:45 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 20-January 07 From: Targoviste (Dambovita) Member No.: 97.269 |
Luni am sa schimb si eu uleiul de la servodirectie am fost astazi la service pentru programare si seful de acolo mi-a zis ca o sa-mi bage ulei Febi spunand-mi ca e foarte bun si respecta normele binenteles era verde.Voi ce ziceti sa bag din asta sau sa cumpar unul de la reprezentanta acesta din urma fiind mai scump cu circa 20 lei.
This post has been edited by viorel97276: Oct 18 2007, 08:46 PM -------------------- VW GOLF IV 1,6 16V 2002,105 CP
|
|
|
Oct 18 2007, 09:03 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 07 Member No.: 115.086 |
intradevar, pe producator sunt numai 2 uleiuri: swag ( cod 99 90 6161) si febi ( cod 06161 ),dar vezi sa nu te lasi pacalit la pret, e in jur de 40 ron litrul
|
|
|
Oct 19 2007, 08:27 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 20-January 07 From: Targoviste (Dambovita) Member No.: 97.269 |
Deci sa inteleg ca e bine?Pretul e de 24 lei plus 15 lei manopera.Nu stiam ce sa fac ma gandeam sa cumpar de la reprezentanta la pretul de 48 lei dar daca zici ca e bun asta atunci e bine.Ms pentru informatii.
-------------------- VW GOLF IV 1,6 16V 2002,105 CP
|
|
|
Oct 20 2012, 10:01 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 17-October 12 Member No.: 139.763 |
Va salut, am si eu o problema, de cand i-am schimbat uleiul la servodirectie, cand merg cu peste 50 km/h se aude un zgomot ca si cum ar fi janta lovita, in principiu am zis ca e de la janta dar le-am echilibrat ,apoi am schimbat rulmentul dar tot zdrangane .Cel mai tare se aude cand virez dreapta in mers, cand virez stanga se aude foarte putin,am schimbat iar uleiul de la servodirectie si fara nici o schimbare, aveti idee ce ar putea fi ?
|
|
|
May 13 2017, 03:37 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 28-January 16 Member No.: 147.708 |
buna am si eu o problema cu uleiuil de la servo : Se intampla in felul urmator dupa ce se incalzeste motorul aproximativ 10-15 minute imi arunca uleiul jos pe la caseta ,ce este de facut ?
|
|
|
Dec 14 2019, 11:33 AM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 14-November 16 Member No.: 149.007 |
Buna tuturor, reparatia casetei de directie se face astfel:se demonteaza, se reconditioneaza,
se testeaza si monteaza pe masina si apoi se efectueaza geometria 3D. Reconditionarea casetei de directie se face prin dezasamblarea componentelor si inlocuirea sau reparatia elementelor uzate. Aceasta operatiune dureaza aproximativ 5 ore fara a lua in calcul si demontarea/montarea inapoi pe masina. 1. Demontat caseta de directie; 2. Reconditionarea casetelor de directie; 3. Montajul casetei de directie reconditionate pe masina; 4. Efectuarea geometrie 3D. Pret total aproximativ 600 lei la http://autoalmira.ro/reparatii-casete-directie/ |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:08 PM |