Dacia Nova-carburator |
This topic is about Dacia Nova-carburator, the author, leucuta35212, wrote about: Salutare ! Am o Nova din '98 ... merge destul de bine,dar ma omoara carburatorul ... E dublu corp , cu soc manual si are si ceva valve electrice care ... To read more just scroll down
Dacia Nova-carburator |
Dec 29 2004, 11:51 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
|
|
|
Jan 9 2005, 01:03 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Stii ce misto merge cu injectie monopunct ? cauta una de fiat sau de vw , chiar si de dacia , si monteaz-o , scapi de toate problemele. Am facut-o la doi prieteni posesori de dacia (desi nu ating dacii !!!!) si sunt extrem de multumiti. Daca vei gasii de renault , desi ma indoiesc, ai scapat de multe modificari marunte.
|
|
|
Jan 9 2005, 01:56 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Malin pot sa te intreb si eu de ce nu te atingi de Dacii?De curiozitate...
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 11 2005, 01:23 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
|
|
|
Jan 11 2005, 02:06 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Injectie monopunct este un tip simplu de injectie. Mai exista injectie multipunct, care este un tip mai modernizat. Oricum ar fi cu injectie scapi de carburator. Injectia face un amestec optim de aer cu carburant, "cu ceea ce se hraneste orice motor termic". Astfel, scade si consumul printre alte avantaje. -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Jan 11 2005, 02:57 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
Sunt de acord cu tine , Mircea dar din cate am auzit eu injectiile , in special cele de Dacii , nu sunt prea viabile . Apar tot felul de probleme chiar daca masina e noua , dar daca imi voi lua una(injectie) second ?!!! Si , pe deasupra cred ca , costul e mult mai piperat...Eu speram sa gasesc o varianta mai buna decat carburatorul original .... Tot un carburator fiindca pe asta il mai "mesteresc" si eu daca e vreo problema , pe cand cu injectia ......
|
|
|
Jan 11 2005, 04:11 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 239 Joined: 15-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.567 |
Am citit treaba cu injectia. As putea pune un monopunct pe un Uno cu carburator? Trebuie mari modificari? Creste puterea motorului in cazul asta? Voi avea o reducere de carburant?
Malin ajuta-ma te rog! |
|
|
Jan 11 2005, 04:50 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Daca tot ai intrat pe forum si ai cerut o solutie asculta-ne. Injectia te va scapa de multa bataie de cap.
Dar daca tot esti indragostit de carburatoare pune-i un Solex normal de Dacie. Insa injectia e mai indicata. Chiar si aia de Dacie. QUOTE(leucuta35212) Sunt de acord cu tine , Mircea dar din cate am auzit eu injectiile , in special cele de Dacii , nu sunt prea viabile . Apar tot felul de probleme chiar daca masina e noua , dar daca imi voi lua una(injectie) second ?!!! Si , pe deasupra cred ca , costul e mult mai piperat...Eu speram sa gasesc o varianta mai buna decat carburatorul original .... Tot un carburator fiindca pe asta il mai "mesteresc" si eu daca e vreo problema , pe cand cu injectia ......
-------------------- Kadett fun...
|
|
|
Jan 11 2005, 04:56 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 239 Joined: 15-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.567 |
Ce modificari apar la motor, e ceva complicat pentru injectie?
|
|
|
Jan 11 2005, 06:06 PM
Post
#10
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE(leucuta35212) din cate am auzit eu injectiile , in special cele de Dacii , nu sunt prea viabile . Apar tot felul de probleme chiar daca masina e noua
Am la firma o Dacia Berlina din 2000. Am mers si eu cu ea vreo doi ani. Nu am avut niciodata probleme cu injectia, cauzate de injectie, etc... Nici pe 3 DSNuri si 1 Solenza... |
|
|
Jan 12 2005, 10:33 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 239 Joined: 15-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.567 |
Nimic despre modificarea de la carburatie la injectie ?( in cazul Fiat Uno)
|
|
|
Jan 12 2005, 12:08 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
Merci mult baieti !!! Am sa mai intreb si eu in stanga dreapta pe la mecanicii pe care ii cunosc , sa vad cam cat m-ar costa treaba si daca merita nu mai stau pe ganduri ... Daca o sa mai am ceva nelamuriri o sa mai apelez la voi , ok ???
|
|
|
Jan 21 2005, 02:17 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
Salut din nou ! Am renuntat pana la urma la injectie si mi-am pus un carburator Solex de Dacie 1300. Va spun eu , fratilor ca merge de zbarnaie !!! Porneste la sfert , are sprint excelent si motorul toarce ca o pisica !!! Nu am facut inca consumul , dar cred ca o sa sa fie mai mic , oricum . Nu stiu de ce nu le-au prevazut de la inceput cu genul asta de carburatoare ... Asa-i romanul !!! Deci , in principiu am rezolvat problema ieftin si extrem de convenabil . Asa ca , baieti care aveti Nova , schimbati -va carburatoarele si nu aveti decat de castigat !!! Hai pa !!!
|
|
|
Jan 21 2005, 02:58 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-June 04 Member No.: 26.859 |
Ce carburatoare Solex de Dacie vorbiti voi? Eu stiam ca pe Dacii se pun Carfil patent Weber IRM 32. Alea de pe Oltcit sunt Solex dublu-corp. Cred ca s-au montat de alea pe motorul de 1,6 de Dacie Iar cu injectia monopunct de la Dacia nu stiu ce model de Bosch este dar oricum face motorul sa mearga infinit mai bine decat un carburator obisnuit.
-------------------- DIESEL POWER
VW Golf Variant TDI 110 CP VW Passat TDI 130 CP |
|
|
Jan 21 2005, 04:55 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pe primele dacii 1300 aparute erau carburatoare solex. Sunt mult mai nervoase decat cu cele weber insa si mult mai gurmande.
Solutia lui Malin e buna. Se poate pune injectie monopunct.... |
|
|
Jan 21 2005, 06:26 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-June 04 Member No.: 26.859 |
Corect MR, ai dreptate, si pe R12 parca erau Solex - nu sunt 100% sigur, oricum poti pune orice carburator doresti pe masina, atata timp cat e potrivit ca si capacitate si se poate prinde pe galerie. A experimentat cineva cu alte modele/configuratii? Stiu ca pe R12 Gordini (care avea motorul de 1,6 l lui R16) se montau 2 Weber dublu corp 45 DCOE.
-------------------- DIESEL POWER
VW Golf Variant TDI 110 CP VW Passat TDI 130 CP |
|
|
Jan 26 2005, 03:04 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
Salut din nou , baieti! Vad ca au aparut ceva "specialisti" in carburatoare pe aici , asa ca va cer din nou sfatul . Cum va spuneam , mi-am schimbat carburatorul la Nova punandu-mi unul de Dacia 1300 nou-nout ...Am observat , insa , ca nu apar modificari prea mari in ce priveste consumul . Nu ar fi normal sa-mi consume mai putin ? Ce as putea face in privinta asta ? Astept indicatiile voastre ... Merci !!!
|
|
|
Jan 26 2005, 05:04 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca ai pus weber, monocorp de dacie, ar fi posibil sa scada putin consumul in oras. Eu cu rabla mea ruseasca asa am patit. Insa afara diferenta la viteze civilizate nu e foarte sensibila, iar la viteze mari ar putea chiar sa consume mai mult decat cu carburatorul dublu corp original.
|
|
|
Jan 27 2005, 02:00 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 2-November 04 From: Arad (Arad) Member No.: 35.205 |
Da, weber monocorp de dacie e si chiar azi am schimbat si jiclorul . Era de 140 si am pus unul de 135 .Astept sa vad rezultatul cu consumul . Filtrul de aer influenteaza cu ceva consumul ??
|
|
|
Feb 9 2005, 12:27 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Fratilor ,iertare, am sarit mereu de topicul asta fara sa vreau.
Este foarte usor de montat injectie monopunct. Daca este cu aprinderea incorporata (gestiune de motor) si o demontezi de pe cealalta masina cu releele de sistem cu tot, ai practic de legat doar trei fire la instalatia electrica (plus direct, plus de contact si masa). Sfatul meu e sa gasiti injectia pe generatia de motor cea mai apropiata de motorul vostru adica mecanica motor sa fie f. apropiata (eventual sa schimbi galeria de admisie si axa cu came daca motorul are altfel montat delcoul,sau nu are) daca vreti lamuriri la obiect scrieti doar codurile voastre de motor si va trimit varianta cea mai apropiata de motor cu injectie mono sau multi. Pentru dacie cauta injectia de pe motorul de 1100 sau 1400 de renault 5,9,11,clio 1, sau 19 . iei tot inclusiv delco , aprinderea,senzor depresiune, adica demontezi tot ce tine de inj si aprindere (e gestiune de motor). Existã posibilitatea sa montezi monojetronic chiar cu aprinderea cu platina (semnalul de inj se ia de pe minus bobina) dar randamentul scade . |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 03:08 AM |