IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

HELP, alegere: AUDI A3 2.0 TDI & BMW 318D & BMW 118D

This topic is about HELP, alegere: AUDI A3 2.0 TDI & BMW 318D & BMW 118D, the author, 191sav, wrote about: Salut, Am o problema in alegerea primei masini proprii. Va rog sa ma ajutati cu pareri, sa tineti cont: 17.000 eur buget max, oras de rulare Bucuresti ... To read more just scroll down

> HELP, alegere: AUDI A3 2.0 TDI & BMW 318D & BMW 118D
191sav
post Apr 11 2015, 07:58 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-April 15
Member No.: 146.234



Salut,

Am o problema in alegerea primei masini proprii. Va rog sa ma ajutati cu pareri, sa tineti cont: 17.000 eur buget max, oras de rulare Bucuresti si in weekend vara mare iarna munte, vreau o masina tinereasca (23 ani) si eventual peste ceva timp sa recuperez un procent din investitie. Sunt in Germania de o saptamana si nu ma pot hotari. Bmw conduc la firma,sunt foarte multumit de fiecare model, la audi nu ma pricep dar din auzite piesele sunt mai ieftine. Masinile de mai jos sunt de la dealeri (nu turci si km sunt reali). Orice alta parere legata de alta marca e bine-venita.
Pot sa atasez link-ul masinilor? Daca nu, voi atasa cateva poze. Multumesc !


1.BMW 318D LIMOUSINE - NAVI BUSINESS - XENON - PDC - S

09/2010 Cutie de viteze manuală Diesel 57.458 km 105 kW (143 CP ) Culoare exterioară:Gri Interior:Pânză Culoare tapițerie:Gri

Aer condiționat automat Senzori de parcare fata spate Sistem de navigare Regulator de viteză Servodirecție Geamuri electrice Trapă decapotabilă Închidere centralizată Scaune încălzite electric ABS Dispozitiv antidemaraj electric ESP Filtru de particule Faruri cu xenon Airbag-uri față, lateral și altele
16.500 euro

2.Audi A3 Sportback 2.0 TDI NAVI Xenon PDC Attraction
10/2011 ; Transmisie automată Diesel ; 72.160 km ; 103 kW (140 CP ) ; Interior:Piele integrală ; Culoare tapițerie:Bej
Aer condiționat automat Senzori de parcare Sistem de navigare Regulator de viteză Servodirecție Geamuri electrice Închidere centralizată Scaune încălzite electric ABS Dispozitiv antidemaraj electric ESP Filtru de particule Faruri cu xenon Airbag-uri față, lateral și altele
15.700

3. BMW 116d 5-Türer Sport Line GSD Sportsitze PDC SWA
10/2011 Cutie de viteze manuală Diesel 45.651 km 85 kW (116 CP) Culoare exterioară:Negru (Metalic) Interior:Pânză Culoare tapițerie:Negru
Aer condiționat automat Senzori de parcare Regulator de viteză Servodirecție Geamuri electrice Închidere centralizată Scaune încălzite electric ABS Dispozitiv antidemaraj electric ESP Filtru de particule Faruri cu xenon Airbag-uri față, lateral și altele
16.700 euro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 8)
James Kilowatt
post Apr 11 2015, 08:27 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Dintre cele 3 eu as alege-o pe prima, bmw serie 3.
Prețul la piese e destul de irelevant, important e cat sunt de hoți aia de la service biggrin.gif

PS
În banii ăștia ai putea lua poate o coreeana noua, cu garanție căcălău și cu preț mult mai rezonabil la asigurare. Dacă aia te vor considera începător or sa fie scumpe asigurările la mașinile alea.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
191sav
post Apr 11 2015, 08:44 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-April 15
Member No.: 146.234



QUOTE (James Kilowatt @ Apr 11 2015, 07:27 PM) *
Dintre cele 3 eu as alege-o pe prima, bmw serie 3.
Prețul la piese e destul de irelevant, important e cat sunt de hoți aia de la service biggrin.gif

PS
În banii ăștia ai putea lua poate o coreeana noua, cu garanție căcălău și cu preț mult mai rezonabil la asigurare. Dacă aia te vor considera începător or sa fie scumpe asigurările la mașinile alea.



Nu stiu daca merg in reprezentata pentru revizii, sa platesc probabil dublu pe ceva ce pot plati normal intr-un service. Masina va fi pe numele tatalui, pensionar ani in spate de condus asadar ieftin la asigurare. Mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 11 2015, 09:48 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



piesele pentru revizii costa cam la fel indiferent de marca. Un ulei si trei filtre ies pe la 100€ (in Germania), mari diferente nu sunt.
Problema e cu reparatiile, reviziile le poti face si singur la o adica.

Vezi ca asigurarea pe numele altcuiva e cu dus si intors si asta. In primul rand, n-o sa ai "istoric" de asigurare in continuare, si daca peste 5 ani o sa vrei sa ai o masina pe numele tau tot in situatia de incepator vei fi.

In al doilea rand, daca ai ghinion si zgarii un Maybach, s-ar putea ca asigurarea sa caute pretexte sa nu plateasca. Daca le miroase ceva suspect (gen fiul asiguratului la volan) pot sa faca tot felul de chestii gen "ancheta de vecinatate" si sa dovedeasca de fapt ca tu conduci regulat masina aia, nu doar ocazional, si atunci esti bun de plata, te trezesti ca nu esti acoperit. Iar golanii de genul asta se fac cand e vorba de sume mari in joc, nu de cateva sute sau mii de euro, asa ca ar putea sa fie destul de porno. Ar fi bine macar sa fii trecut macar ca al doilea conductor, si citeste foarte bine si literele mici din contract.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Apr 13 2015, 08:07 PM
Post #5


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



JK, in România sistemul se asigurari nu prevede situația pe care ai prezentat-o, deci colegul nostru nu are de ce sa-si facă griji.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 14 2015, 09:14 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu intelesesem ca e pentru Nemtia. Daca e pentru Romanistan atunci trebuie sa ia in calcul si celebra taxa, deci nu incap in buget niciuna dintre ele.

This post has been edited by James Kilowatt: Apr 14 2015, 09:15 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Apr 14 2015, 05:34 PM
Post #7


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Mergi pe prima alegere: bmw 318 . Nu se compara cu un A3. In loc de A3 as lua ceva de genul oricand

It''s all about the looks



--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 15 2015, 08:35 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Prima varianta e seria 1 sedan? Daca da, nici nu m-as gandi s-o iau. La varsta ta, merge un hatch.
Audi e automat, e confortabil din punctul asta de vedere, eu pe asta as merge. Dar, daca esti tanar si nu te deranjeaza sa amesteci in benzina, ramane varianta a 3-a. Nu stiu daca e relevant, dar ca are si consumul cel mai mic.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
almir
post May 11 2015, 10:47 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 28-April 15
Member No.: 146.320



Salut,

Cred ca o sa ma urasti pentru acest post. O sa abordez problema alegerii masinii tale dintr-un punct de vedere mai putin placut: acela al fiabilitatii si costurilor cu intretinerea/ reparatiile.

1 Varianta BMW

Ambele modele alese de tine au MARI probleme cu distributia la motorul diesel N47 fabricat dupa anul 2007. O sa auzi versiunea ca distributia a fost rezolvata incepand cu luna martie a anului 2011 ca sa nu mai vorbim de noul model F30. Practic distributia este o loterie: poti sa cumperi o masina care sa nu aibe nici o problema cu distributia la 200000 km rulati sau una la care sa se rupa lantul la 50000 km. ATENTIE... vorbesc de masini cu revizii facute la reprezentanta BMW.. Mai jos voi posta cateva impresii ale posesorilor de BMW cu motoare fabricate dupa luna martie a anului 2011....

********************************************************************************
*******************
kenZo - Posted 28 April 2015 - 22:18

520d, 11.2012, 21000 km - la revizie mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Deocamdata scoate un sunet fin, insa, in timp o sa se accentueze si se poate rupe lantul (asta mi-au spus cei de la bavaria). Sincer, eu nu am auzit zgomote ciudate decat imediat dupa revizie, cand mi-au aratat ei. Acum nu le mai aud.
Imi place mult motorul, dar parca e cam aiurea sa apara probleme cu distributia la 21000 km...
Nu prea e clara treaba, daca au remediat problema si daca schimb tot ce e de schimbat, pot sta linistit, ca nu apare iar dupa inca 20-30k km.
Altfel, sunt foarte multumit de masina, este o bijuterie

bazare Posted 28 April 2015 - 23:58

A mea cu N47D20A (sept 2007) a trecut de 200.000km, cu distributia schimbata la 160.000km dar pentru ca sunt eu paranoic. Nu a facut si nu face nici un zgomot suspect. Punand in balanta care e consumul, cum trage mai ales dupa chiptuning si faptul ca in general merg cu ea tare si apasat, pot spune ca e un super motor.
Trage de jos pana in 4500 rpm, consuma putin, nu se face de ras pe langa nici un alt 2.0 diesel, taxe si impozite mici, asigurare mica. Mai conteaza ca in 3 ani am schimbat de 35mil distributia? Inseamna cam cat un set de injectoare la alte marci.

owlife Posted 13 March 2015 - 14:16

Am postat acum ceva timp un link cu distributii rupte la F-uri. Nu s-a remediat nimic 100%
http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=42277

Montes Posted 14 March 2015 - 08:57

Mi se pare genial sa se rupă si la F-uri. Adică nu au reușit ei, nemții, crema cremelor de ingineri sa rezolve o problema la un lanț care este montat intr-un loc așa de accesibil, încât ai senzația ca nu ar trebui sa umbli la el toata viața mașinii. Din 2007 pana la lansarea f-urilor sunt 5 ani si practic nucleul motorului e același de pe vremea lui e90. E un morcov destul de mare cu care trebuie sa te obișnuiești, e distribuția, nu e ca rulmentul de pompa de apa sau ceva mai simplu.

ROBI-MAX - Posted 11 February 2015 - 11:59

Astazi am facut prima revizie in Ro -ulei&filtre la Bmw- 163000km si o mica verificare. Mot-a-mot baietii mi-au spus "Deocamdata se aude doar un zumzait ciclic la lant, dar nu ceva foarte pronuntat. Poate ceda in 500km sau in 50000km. Nu garanteaza nimeni cand cade, dar din experienta noastra credem ca poti sa mai mergi vreo 10-15000km pana sa o schimbi, avand in vedere ca masina a mers preponderent pe autostrada si are reviziile Bmw la zi."
Deci...mergem inainte, Dumnezeu cu mila

Andrei_VUV Posted 06 February 2015 - 21:00

La E91 al meu cu 170k km fabricatie 08.2011 aveam un zgomot specific distributiei care se amplifica de la luna la luna si pana la urma am schimbat-o. Acum nu se mai aude nimic de genul.

Dan Dan

6.092 lei, s-a schimbat tot calabalacul, incusiv arbore, arbori de echilibrare, pompa ulei, in decembrie 2012. Masina avea 128.000km, nu s-a rupt, se auzea bine nu rau , intretinuta numai la ei, fabricatie 06.2008. Tinand cont ca am reclamat zgomototul prima oara la 45.000 km, nu am scapat ieftin. M-au tot plimbat pana am iesit din garantie. Dar nici eu nu i-am lasat dupa

Bala Posted 20 April 2015 - 18:05

A mea e programata pt schimb de distributie in ciuda recall-ului. Scoate zgomot cand vrea ea. Astazi se auzea si cu muzica in masina. Pana si sotia careia nu-i pasa de zgomot/greieri etc. auzea distributia din interior. Am facut de la recall vreo 3-4000 de km.Mi-au spus cand am luat masina ca in caz de zgomot, nu-i intereseaza. Recall-ul ar fi pt intinzator si atat. Daca restul face zgomot -> esti pe cont propriu.

23LKY Posted 23 April 2015 - 14:34

Pai degeaba au schimbat intinzatorul daca lantul s-a largit deja. E frectie parerea mea. Si la mine era intinzatorul aproape de maxim si in cazul meu am schimbat tot, pe banii mei.

Bala, de ce nu ai insistat la mecanici sa schimbe lanturile si patinele? Tot ti l-au desfacut, mama ma-sii...

Bala Posted 23 April 2015 - 15:04

Pai asta e problema: nu l-au desfacut.
Schimba ce e usor: intinzatorul de sus si eventual si altceva.
In acazul meu, au schimbat intizatorul de sus si lantul de sus. Schimbarea s-a desfasurat fara a da motorul jos. Sau cutia.
Deci daca voiam sa inlocuiesc si lantul de jos + patine, plateam toata manopera ca si cum nu ar fi existat recall-ul.

Schumy Posted 20 January 2014 - 13:34

Salut!

Am zgomot la distributie de pe la 87.000km. Nu se aude in cabina insa de afara se aude clar. Dupa schimbul de ulei s-a ameliorat si nu se mai auzea insa dupa vrea 3000km a reaparut doar la cald. Masina are acum 95.000. E un 116d 2009 luat de nou deci km reali. Credeti ca am vreo sansa pentru "intelegerea amiabila"? Toate reviziile au fost facute la reprezentanta de unde a fost cumparata. Zgomotul este evident. Se aude de la 2-3m de masina.
Sunt ferm convins ca ma va costa si inca nu putin... Locuiesc in Norvegia si preturile sunt exagerate la service (manopera undeva la 170Eur/ora si piese in cel mai fericit caz dublu)

Posted 20 February 2014 - 15:26

Distributia este cam 3000 de lei cu tot cu manopera
Iar vibrochenul parca este in jur de 5000 de lei, dar nu sunt sigur + manopera
Deci nu sari de 2000 E. Acum problema este sa le schimbi si peste 30.000 sa o auzi iar pe doamna distributie.....

pku82 Posted 20 February 2014 - 15:43

Crede-ma..problema asta ma dispera. Am avut masina in mana si am dat-o inapoi!!
Iti dai seama ce paranoia a intrat in mine....cand am auzit de distributii care se rup si distrug motorul!!

octavian8383 Posted 11 February 2014 - 13:51

posesorii de N47 ar trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca nu conteaza de unde provine masina(Germania,Spania,Italia...),bmw-ul a cam dat-o in bara cu motorul asta,defapt cand a schimbat pozitia distributiei,punand-o in spatele motorului,sunt atatea articole pe net,chiar si un filmulet pe youtube.

Va rog sa ma credeti,am vrut sa iau un N47(320fl din 2009) din reprezentanta bmw,le-am spus de problemele cu distributia,stiau ,la intrebarea mea ,ca daca schimb kitul la ei imi pot oferi garantie ca macar 100k km nu mai am probleme ,raspunsul lor au fost:

BMW nu da nici un fel de garantie ca nu se mai rupe distributia de ex in 100k km. Acum ma repet, TOATE motoarele N47 sufera de problema asta. Nu exista serii cu probleme sau nu. E acelasi nenorocit de crankshaft si pe toate motoarele astea, 116d, 118d, 120d, 123d, 318d, 320d, 520d, X1, X3

cine vrea sa creada bine,cine nu poate sa faca misto,nu e nici o suparare.....

****************************************

2. Varianta Audi motor 2.0 TDI-CR.

Toate motoarele 2.0 TDI-CR sau 1.6 TDI-CR fabricate dupa anul 2008 care echipeaza masinile grupului VW au o mare problema:

Pompa de inalta presiune la motorul CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie

Ce spun cei cu masini echipate cu aceste motoare indiferent ca sunt Audi, Skoda, Seat etc...:

********************************************************

Valentin - 05.05.2012

Daca ai span, probabil acesta provine de la pompa de inalta presiune. CR-ul are 3 pompe: una in rezervor, urmeaza filtrul de motorina, a doua pompa, tot electrica, dupa care vine pompa de inalta presiune. In cazul spanului toata instalatia este compromisa: rezervor, conducte, pompe (toate), rampa comuna si injectoarele. Aceasta problema este foarte intalnita in SUA, din cauza motorinei fara lubrifiere de acolo. Acolo, costul reparatiei la VW ajunge la $10000 (nu, nu e un 0 in plus).
Naspa, foarte naspa. "Asteptam" un astfel de topic aici de mai bine de un an ...

OvidiuMicsik - 19.09.2012

Salut baieti. Primul meu post pe acest forum si vin cu durere sa confirm aceeasi situatie. Mi s-a comunicat astazi la service "span pe instalatii, trebuie schimbat totul, total 5000 euro". Sau, in cel mai fericit caz, un cost fara injectoare noi in speranta ca acestea mai pot fi curatate, 10500 lei pentru restul pieselor noi comandate. Am inteles ca este procedura standard pe care o propune si executa orice service pentru aceasta situatie si sincer va spun ca, cu toata tentatia insuportabila care ma incearca, nu m-as duce cu masina intr-un service neautorizat ca sa scap mai ieftin.
Constat trist ca, ma va costa reparatia jumatate din pretul pe care l-am dat pentru achizitia automobilului acum o luna. Motorina am bagat numai Euro 5, maxx D parca se numeste de la OMV si o singura data plinul de la Rompetrol tot Euro 5. Am facut 3 drumuri Bucuresti - Brasov fara probleme, masina s-a comportat impecabil, apoi in 2 zile a cedat. Masina avea 196000 de km in momentul achizitiei.
Am scris acest post pentru eventualii ghinionisti care vor sesiza simptome asemanatoare si pentru cei care doresc sa achizitioneze acest model de passat sa tina cont in momentul verificarii

OvidiuMicsik - 23.10.2012

S-a constatat ca intradevar exista span pe instalatie.
Masina am scos-o de la service si m-a costat 19900 lei (cam 4500 Euro). Din pacate nu mai am factura pe care erau trecute toate codurile pieselor schimbate dar poate fac rost de ea si insir codurile aici sa va faceti o idee despre cam ce a fost musai de innoit. Am insa codurile de la deviz sau proforma cum s-ar zice pe care le-am cerut pentru a incerca sa cumpar piesele mai ieftin din Germania, dar s-a dovedit a fi o diferenta infima de pret la fiecare piesa si am renuntat. Dupa reparatie service-ul m-a asigurat ca am garantie pe aceasta problema (parca doi ani) si mi-a fost recomandata schimbarea filtrului de motorina dupa urmatorii 2000 km efectuati.

******************************************

Mai multe detalii gasesti aici:

http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmis...-rezolvari.html


Decizia iti apartine. Eu am ales Alfa Romeo Giulietta, motorizare diesel. Da stiu...alfele nu sunt fiabile costa intretinerea foarte mult dar comparativ cu ce am citit despre motoarizarea diesel la concurenta eu cred ca am ales bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 01:08 AM