BMW cu tractiune pe fata |
This topic is about BMW cu tractiune pe fata, the author, mircanu, wrote about: sursa: EVZ link: http://www.evz.ro/detalii/stiri/bmw-trece-...ata-986178.html BMW-ul cu trac?iune fa?ă va fi prezentat la toamnă Conceptul modelului B ... To read more just scroll down
BMW cu tractiune pe fata |
Jun 11 2012, 06:17 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
link: http://www.evz.ro/detalii/stiri/bmw-trece-...ata-986178.html BMW-ul cu trac?iune fa?ă va fi prezentat la toamnă Conceptul modelului BMW Seria 1 cu trac?iune fa?ă va fi expus, peste doar câteva luni, la viitoarea edi?ie a Salonului auto de la Paris. Versiunea de serie urmează a fi trimisă în showroom-uri spre finele lui 2013. BMW va face istorie la viitoarea edi?ie a Salonului auto de la Paris. La finele lunii septembrie, producătorul auto bavarez va etala primul său model cu trac?iune fa?ă, veste?te edi?ia online a revistei ?Autocar?. Autoturismului, doar un concept - deocamdată -, va face parte din gama Seria 1. Cel mai probabil va fi ?botezat? Seria 1 GT. Versiunea de serie, care ar trebui să concureze cu Mercedes-Benz Clasa B, va ajunge în showroom-uri spre finele lui 2013. Prototipul care va fi prezentat la Paris va avea sub capotă noul motor cu trei cilindri alimentat cu benzină de 1.5 litri. Ceea ce pentru fanii cei mai infoca?i ai mărcii bavareze vine ca un sacrilegiu, pentru vasta majoritate a utilizatorilor de Seria 1 ar putea fi o informa?ie dintre cele mai neinteresante. ?Independent Online? ne reaminte?te că, în urmă cu câ?iva ani, un studiu comandat de BMW arăta că patru din cinci ?oferi de Seria 1 habar nu aveau că ma?inile lor sunt puse în mi?care prin intermediul ro?ilor posterioare. This post has been edited by Diesel: Jun 11 2012, 06:36 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 11 2012, 06:42 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Am editat postul ca sa mearga link-ul.
Am mai gasit informatii http://www.bmwblog.com/tag/bmw-1-series-gt/ ... e clar ca vine sfarsitul lumii, se duc toate de rapa. De ce mama naibii l-au denumit GT? la BMW GT-urile sunt alea naspa? This post has been edited by Diesel: Jun 11 2012, 06:42 PM -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jun 11 2012, 09:06 PM
Post
#3
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
De ce mama naibii l-au denumit GT? la BMW GT-urile sunt alea naspa? Foarte buna remarca! Si seria 5 GT ii hidos!! cand ma depaseste si ii vad spatele trebuie sa trag pe dreapta ca la Soare te poti uita dar la assul ala BA! -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 11 2012, 09:24 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Oricum s-au prostituat comercial cand au scos X-urile, asta nu-i decat un pas in aceeasi directie. Eu sunt mai pregatit sufleteste sa cumpar o masina chinezeasca decat una premium germana in 3 cilindri. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 11 2012, 09:56 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
sa nu le lamentam inutil. in conditiile in care 4 din 5 cumparatori de seria 1 nu au habar de tractiune fata/spate atunci strategia bmw e de inteles. orice decizie de acest gen e luata pe baza unor studii de piata riguroase, mai ales cand e vb de o schimbare atat de radicala. adevaru este ca sunt multi care vor bmw si atat, nu le pasa ce e sub capota si ce tractiune are. si BMW a decis sa-si diversifice oferta in conditiile in care aceste aspecte nu sunt importante ptr multi dintre clinetii lor. ptr cei care fac diferenta si se pricep, exista o gramada de modele seria 1 (si nu numai) din care sa aleaga. BMW e unul dintre producatorii de masini la care ai de unde alege cand vine vb de motoare. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 11 2012, 10:34 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu e chiar atat de simplu
In primul rand faptul ca au luat decizia in urma unor studii riguroase de piata e deja un lucru suspect si potential nasol Ce-ar fi daca in urma unor studii riguroase de piata Iron Maiden s-ar fi apucat de cantat manele? In al doilea rand, cum ziceam nu e atat de simplu. Unele firme nu "urmeaza" piata, ci impun o idee si turma o urmeaza (aia de care spui, care vor BMW doar pentru ca scrie BMW pe el si care nu stiu nici unde e tractiunea si nici ce-i aia un cilindru insa sunt mari "lideri de opinie"). Insa marcile astea gen BMW sunt cele care definesc piata, si termenul de "cool" si educa masele. Iar daca BMW spune ca in urmatorii ani "cool" inseamna fwd in 3 cilindri atunci e porno. Si nici nu mai e in intregime adevarata chestia cu oferta de motoare, de exemplu la seriile noi cele cu mai mult de 4 cilindri sunt doar de la .30-uri in sus, adica destul de inaccesibile multor entuziasti. Acum cativa ani deja aveai un L6 de la .20-uri. Oferta exista, e adevarat, insa nu e foarte la indemana oricui, BMW-ul accesibil din pacate a devenit unul fara nimic deosebit (in afara de rwd... deocamdata ) iar cel care face grosul vanzarilor (cel putin pe aici) e un dizal in 4 cilindri fix la nivelul chinejilor de la Hyundai. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 11 2012, 11:04 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
In al doilea rand, cum ziceam nu e atat de simplu. Unele firme nu "urmeaza" piata, ci impun o idee si turma o urmeaza (aia de care spui, care vor BMW doar pentru ca scrie BMW pe el si care nu stiu nici unde e tractiunea si nici ce-i aia un cilindru insa sunt mari "lideri de opinie"). Insa marcile astea gen BMW sunt cele care definesc piata, si termenul de "cool" si educa masele. Iar daca BMW spune ca in urmatorii ani "cool" inseamna fwd in 3 cilindri atunci e porno. esti naiv. nu face nimeni educatia maselor in industria auto. e un business si producatorii se muleaza pe ce vrea piata. lui "BMW" putin ii pasa ca "Gica" e analfabet sau pur si simplu nu se pricepe la masini, insa are bani, si va cumpara un BMW cu 3 cilindri. sunt oameni ptr care cele mai importante lucruri la o masina sunt culoarea, designul si marca. daca le mentionezi notiuni de genul cuplu sau tractiune, deja i-ai pierdut. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 11 2012, 11:30 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu sunt convins. Daca ar fi atat de simplu, BMW ar fi fost de mult o sucursala a celor de la Toyota sau Hyundai care sunt mult mai capabili de a se "mula" pe piata decat e BMW.
Da, ai dreptate, multi din clientii lor o iau dupa marca si imagine (de design nici nu mai spun, ca au avut recent perioade in care designul era sub orice critica). Insa imaginea se "construieste" cumva, si piata la fel. Gusturile se inoculeaza, se formeaza, un copil sau un papuas din jungla virgini n-ar alege in mod necesar un BMW daca ar fi pus in situatia de a alege, ci asta e alegerea unui adult occidental (sau occidentalizat) iar alegerea lui reflecta o anumita cultura. BMW este "o masina sportiva de lux" desi in realitate 320d de baza nu da pe dinafara nici la spatiu, are plastic sinistru, optiuni vai e mamaliga lor, deci n-avem nicium motiv sa o consideram luxoasa, iar performantele sunt absolut de duzina. Da, M5 e o masina sportiva si de lux, si probabil singurul ei rol e de a convinge adolescentul care o are pe posterul din baie sa cumpere un 320d entry level in rate la primul job stabil. Asta se incadreaza la "educatie". Plus ca unele piete sunt create aproape ex-nihilo, uneori apar pe o piata proaspat inventata unele produse care ne raspund unor nevoi pe care nici nu stiam ca le avem inainte sa apara produsul respectiv insa odata ce a aparut nu mai putem trai fara el.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 12 2012, 08:51 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Poate ca exista oameni care isi iau bmw doar pentru ca scrie pe el BMW. Dar pana si oamenii astia pentru care motivatia reala e imaginea de marca au nevoie de munitie in a-si argumenta decizia: "Da, desigur ca puteam sa iau 3 Hyundaiuri I30 de banii de serie 1 dar BMW e da ultimate driving machine, are tractiune spate si motor cum hyundai nici nu viseaza".
In plus daca la alte marci premium performantele dinamice nu erau extrem de relevante, la bmw fix astea erau punctul de atractie. Adica daca vroiai un interior frumos luai Audi sau Mercedes, daca vroiai suspensii comfortabile luai Mercedes, daca vroiai tractiune integrala luai Audi... samd... si daca vroiai sa o arzi sportiv atunci luai BMW. Seria 1 (hatchback) e una din cele mai nasoale masini de pe piata. Mica de tot, cu interior de plastic si pret de clasa medie DAAAAR era o compacta cu tractiune spate cu performante foarte bune inclusiv pe circuit (s-a vazut si la euroring). Acum daca extragem elementul RWD ramane doar o compacta urata, cu interior de plastic si pret mare. Oricum, BMW incepe sa se prostitueze rau de tot: xdrive peste tot, M-uri dizal si mai nou FWD... bleah... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 12 2012, 09:37 AM
Post
#10
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Avand in vedere ca rezista singuri pe piata auto, depind de ea, nu ? De vanzari, mai exact
Cine isi ia BMW trebuie sa aleaga modele din ceea ce a facut BMW mai bun, nu GT-uri sau X-uri de dragul de a se impauna cu ele. This post has been edited by DORU: Jun 12 2012, 09:37 AM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 12 2012, 03:01 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
pai, pana la urma rezultatele financiare vorbesc. de stirea de mai jos am dat azi si arata ca BMW stie ce face. ideea e simpla, ptr fraierii care vor BMW si atat vor exista bmw-uri in 3 cilindrii. BMW nu face discriminare, incaseaza banii tuturor. ptr cei care vor ceva in plus, BMW va ofera tot ce vreti: 135, 335, 535, 550, 640, M-power.la seria 5 au motoare cu sase cilindrii in linie si twinturbo V8. au de toate ptr toti. bani sa aveti. Vânzări-record pentru grupul BMW în luna mai Grupul auto BMW - din care mai fac parte mărcile britanice Rolls-Royce și Mini - a obținut cel mai bun rezultat comercial din istorie pentru luna mai. Cererea mare de automobile premium din Asia a contribuit decisiv la obținerea acestui rezultat. Oricât de rea sau de lungă criza (industriei auto), BMW pare să nu sufere câtuși de puțin. Ba dimpotrivă. Luna trecută, BMW a livrat 156.957 de autoturisme (BMW, Mini, Rolls-Royce) pe toate piețele, în creștere cu 6,4% comparativ cu intervalul similar din 2011. De la începutul anului, grupul auto bavarez a comercializat peste 728.000 de mașini, cu nouă procente mai mult decât în primele cinci luni ale anului trecut. Cererea mare de automobile premium din Asia (vânzări în creștere cu 25%) a contribuit decisiv la obținerea acestui rezultat, scrie ”carscoop.com”. În Europa, însă, grupul BMW a livrat, luna trecută, mai puține mașini decât în mai 2011. BMW a comercializat 599 de autoturisme în România, cu 34% mai multe decât anul trecut. Rezultatele, ultimele oferite de APIA, sunt valabile pentru parioada ianuarie-aprilie. Chiar și cu această creștere, BMW a fost întrecut de Audi - marca premium a grupului Volkswagen livrând în același interval 663 de mașini. sursa: EVZ -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 12 2012, 03:36 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai Hyundai ii surclaseaza, cresterea e dubla (peste 12% woldwide in 2012 comparat cu aceeasi perioada din 2011) iar in Europa Hyundai/Kia chiar vand mai bine decat media, in crestere undeva la 14% in timp ce BMW sunt in regres.
Deja au depasit japonezii si sunt pe locul 7 in €U in 2012, inaintea Toyotei. Insa astia au scuza aia cu mulatul pe piata iar Ceedul/I30 e exemplul perfect. Daca te uiti la compactele care domina vanzarile in EU - Golf, Astra, Megane, 308, toate cu motorizari 1.5-2L si apoi la I30/Kia Ceed se vede mulaciunea.... are fix dimensiunile mediei compactelor europene (la momentul lansarii) si fix motorizarile preferate ale europenilor (dizal de 1.6 si de 2L). Si au 3 gadgeturi in plus si costa 1000€ mai putin. BMW a vandut pe proaspetele piete asiatice pentru ca BMW sunt cool, nu pentru ca se muleaza pe piata, sunt convins sa noii lor clienti le-au luat pentru cat sunt de cool si nu pentru un raport imbatabil pret/calitate. This post has been edited by James Kilowatt: Jun 12 2012, 03:38 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 12 2012, 04:11 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
pai nu are nici o relevanta ca hyundai vinde mai mult. amesteci mere cu mango. noi vb de bmw si daca ce fac ei are sens. si are sens caci vanzarile lor sunt in crestere. si acolo in asia unde vand ei mult, sunt sigur ca bmw-ul cu tractiune pe fata se va vinde f bine. chit ca ne place noua sau nu. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 12 2012, 04:47 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai nu eu am adus in discutie argumentele financiare. Daca piata creste in medie cu 10% iar tu cresti cu 6%, atunci e un rezultat prost si desteptii de la marketing trebuie dati afara.
E drept, poti face profit crescand marja si nu cantitatea, insa asta merge sa o faci in general la M5 si nu la la Serie 1 fwd cu motor de 1.5 in 3 cilindri, cei care sunt interesati de asa ceva sunt in general atenti la portofel. E posibil ca pe termen scurt sa mearga, sa scoti ceva profit la anul, insa pe termen lung sa fie o strategie paguboasa. Gandeste-te putin, BWM devine brusc o masina la fel de accesibila ca Skoda, si toti wannabies isi pot permite un 3 cilindri d-asta. Anul asta vanzarile sunt geniale si se umplu strazile de ele. Insa acei smecheri (cei 3 din 4 care nu stiu cati cilindri are masina) care cumparau 335 si M5 pentru imagine incep sa se uite la alte marci, intrucat sunt prea multe 3CV-uri pe strazi cu "kit M" si masinile lor cu adevarat deosebite nu mai sunt asa exclusive, si "de imagine". Iar daca M5 dispare de pe radar, nici 3CV-ul nu mai are nimic cool in el, lumea s-ar putea sa isi dea seama ca in realitate e coaja supraevaluata si ca un Hyundai (sau Geely intr-un viitor oarecare) decent in 4 cilindri s-ar putea sa fie o alegere mai inspirata. Bine, e pura speculatie, insa eu cred ca daca imaginea e un lucru important trebuie sa fii atent sa o pastrezi, iar daca o bestelesti greu o mai refaci. Iar marketingii au avut si esecuri rasunatoare, nu toate ideile si studiile lor sunt bune. This post has been edited by James Kilowatt: Jun 12 2012, 04:47 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 12 2012, 05:08 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
E posibil ca pe termen scurt sa mearga, sa scoti ceva profit la anul, insa pe termen lung sa fie o strategie paguboasa. Gandeste-te putin, BWM devine brusc o masina la fel de accesibila ca Skoda, si toti wannabies isi pot permite un 3 cilindri d-asta. Anul asta vanzarile sunt geniale si se umplu strazile de ele. doar un singur model de bmw poti sa zici ca devine accesibil precum o skoda. toate celelalte modele bmw raman la fel. sa nu exageram. faptul ca acum o sa existe un bmw in 3 cilindri si cu tractiune pe fata, pe mine nu ma deranjeaza si tot mi-as lua un 640 sau un 535 daca ar fi sa fie. ala care si-a luat G-klasse sau SLS ce trebuie sa faca? sa vanda masina ptr ca Mercedes produce si A-klasse? e loc sub soare ptr toata lumea. sincer, eu unul ma bucur ca BMW scoate si o masina de asta. daca cineva vrea bmw si foloseste masina numai in oras unde se merge cu 30km/h, nu-l intereseaza performanta, atunci BMW-ul in 3 cilindrii e perfect ptr el. o sa-i faca fericiti pe unii si asta nu e rau deloc. iar la partea financiara, nu au relevanta unitatile vandute. gandeste-te ca un X6 sau un seria 7 costa cat 10 hyundai-uri accent. vinde hyundaiul mai mult, insa asta nu inseamna ca incaseaza mai mult. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 12 2012, 05:19 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
JK - nu e vorba de imagine. Pur si simplu vor o "felie" din tortul altora. Si nici vorba sa fie ieftina sa se umple piata de ele.
Hyundai vinde pentru ca e ieftin, si au un raport pret calitate acceptabil. BMW in nici un caz pentru ca e ieftin, ci pentru ca ofera o calitate buna a anumitor componente si un nivel ridicat de tehnologie, la un pret acceptabil. Nivelul ridicat de tehnologie nu inseamna ca trebuie sa scoti minim 500CP din 3l cu tz-turbo sau din 4l aspirat. Poate fi si 100CP din 3 CV cu un consum modic. Nu ma refer la nivel tehnologic ultra inalt gen F1, sau Veyron, Pagani Huayra,Koeniggseg,SLS,etc, unde si pretul e pe masura. De ce tot timpul trebuie sa ne referim la Vmax>=+350km/h, la 500CP+ cu tuning 800, 100km/h in 2,5s, pentru ca o masina sa fie "masina"? De ce 9-10 s pana la 100km/h nu mai ajung romanului, nu stiu. De ce e nevoie de +140km/h la o masina cand ea circula prin Romania, nu stiu. De ce e nevoie de >1g la skid-pad - iar nu stiu. De ce toti isi iau "dizal" vechi dar merg 10.000 km/an - nu stiu (dup-aia umplu forumurile cu "nu stiti de ce"...). De ce multi din cei care isi iau masini peste 120-140 CP merg la consum si se lauda cu x l/100km/h, iar nu stiu. De ce multi care circula doar in oras isi iau masini mai mari de 4-4,2m lungime si motoare peste 1,5l iar nu stiu. Etc. Astea sunt doar cateva dintre nedumiririle mele. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jun 12 2012, 07:21 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Independent Online ne reaminteste că, în urmă cu cativa ani, un studiu comandat de BMW arăta că patru din cinci soferi de Seria 1 habar nu aveau că masinile lor sunt puse în miscare prin intermediul rotilor posterioare.[/i] Oare astia stiu ceva de tehnologia si calitatea produselor BMW? @Mircanu Si eu mi-as cumpara masinile alea, chiar si daca BMW ar vinde in paralel si drujbe, insa noi ne incadram la aia 1 din 5. Buna paralela cu A-Klasse, intr-adevar nu pare sa fi afectat prea tare imaginea Mercedes. Insa parca totusi nu e nici aia atat de talibana.... 3 cilindri... wtf. Desi au vandut un diesel de 2L si 80CP parca ani buni... mai e de rumegat aici. A-Klasse nu prea s-a vandut, poate si asta a contat, n-au fost suficient de multe ca sa strice imaginea. Nu s-au umplut strazile de ele, si nici nu cred ca Mercedes a castigat mare lucru din cele cateva bucati vandute. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 12 2012, 07:52 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.550 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
JK - nu e vorba de imagine. Pur si simplu vor o "felie" din tortul altora. Si nici vorba sa fie ieftina sa se umple piata de ele. Posibil ca aici e spilul. Trebuie urmarit cine este/sunt acel/i concurent/i care va/vor fi afectat/i direct de aceasta aparitie cu sigla BMW in loc de garantie a calitatii. Iar daca cel lovit e serios afectat de concurenta 3CV atunci e de urmarit daca BMW va prelua direct sau indirect acel concurent. Si care concurent are de fapt dezvoltat un alt segment care e de interes pt BMW. Nimeni nu e cretin sa arunce pe piata cateva miliarde doar pentru a monitoriza inflatia generata. -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Jun 12 2012, 08:28 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
masina nu va fi una banala. in ciuda faptului ca are doar 3 cilindrii si FWD, motorul e 1.5 turbo. motor care se va gasi si pe Mini. si nu e singurul motor disponibil. o sa mai fie si altele pe benzina, motorina si hybride. modelu e facut sa se bata cu Mercedes B-klasse. informatii complete aici. http://www.caradvice.com.au/176518/front-w...r-paris-report/ -------------------- festina lente.....
|
|
|
Jun 12 2012, 09:02 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Sa le stea in gat GT-urile...
Pe de alta parte e oarecum de inteles... probabil cineva de la marketing a zis: "bre, facem sasiuri si motoare de mini cooper si mini countryman sau cum naiba se numeste hidosenia aia inaltata si practic producem un sasiu pt un singur model... breeeeeeeeee.... e nebunie... cum adica un sasiu pt un singur model ? repede hai sa punem o sigla diferita pe miniul ala ca doar nu ne costa decat 20 centi in plus pe linisa de productie.... chiar daca vindem doar 100 de bucati tot ne scoatem parleala... " -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 04:36 PM |