IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Jaguar vs Volvo

This topic is about Jaguar vs Volvo, the author, Watcher, wrote about: Am ajuns la un moment cand ar mai trebui o masina de toata ziua. Din experientele recente si multe discutii cu prieteni pasionati am ajuns la concluzi ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari
Watcher
post Apr 6 2012, 03:35 PM
Post #1


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Am ajuns la un moment cand ar mai trebui o masina 'de toata ziua'. Din experientele recente si multe discutii cu prieteni pasionati am ajuns la concluzia ca abordarea care mi se potriveste acum este "masina veche, cu motor mare, care a fost scumpa la vremea ei, ca sa aibe multe dotari, si care acum este foarte ieftina ca nu o vrea nimeni din cauza motorului, consumului si impozitelor"

Astfel, am setat un buget de 3000 euro pentru achizitia masinii.
In acesti bani incap o multitudine de Jaguar uri, S type si X type, majoritatea (toate ?) cu volan pe dreapta, si cu interioare de mare arta la vremea lor (si acum) : piei, lemn, bej, etc. toate cu super dotari, si bine intretinute (optic vorbim)
Chiar si un XJ (cel mai frumos jaguar din istorie in opinia mea), visiniu cu piele alba, etc.

Toate cu motoare de peste 200cp. OK.

Alternativ exista si nenumarate Volvo (S60 si S80) , majoritatea cu volan pe dreapta DAR NU TOATE, cu acelasi tip de dotari ca Jaguarurile.

Varstele acestor masini sunt toate in intervalul 9-15 ani, deci teoretic sunt comparabile.

Acum, intrebarea mea pentru constiinta si cunostintele generale (all of us are smarter than any one of us) este urmatoarea:

Din experientele si cunostintele voastre, presupunand ca masinile sunt bine intretinute si merg, care sunt mai usor / ieftin de intretinut / reparat?
Care au in medie si in general mai multe probleme pe partea tehnica?


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Apr 6 2012, 04:27 PM
Post #2


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



in afara de XC60, 70 sau 90... nu as mai gandi la volvo gen S... dar sunt cam scumpe nu la 3000 euro.
jaguar este preferata dar din pacate sunt si multi tigani ce si au mai luat asa ceva. as merge totusi pe jaguar. si eu am gandit lucrul asta dar la preturi mai mari.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 6 2012, 04:57 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Te-ai mutat in ... Pakistan? smile.gif
Eu unul nu mi-as lua masina cu volan pe dreapta cu exceptia situatiei de mai sus (nici nu inteleg cum de e legal sa inmatriculezi asa ceva in Romania, dar asta e alta discutie)
On-topic, astea sunt masini scumpe la intretinut si usor la defectat. Totusi banuiesc ca la Volvo e mai ieftin, asa ca m-as orienta catre un S80 de prin 1999-2001. Nu cred ca intra in 3000 EU, though.


LE: de ce nu un BMW seria 6 vechi? s-ala-i elegant

This post has been edited by AlexTM: Apr 6 2012, 04:58 PM


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Apr 6 2012, 05:48 PM
Post #4


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Sa pornim de la premisa ca masinile astea exista (le-am gasit deja pe net, sunt zeci de volvo si jaguar in conditiile descrise, chiar deja aduse in romania).

Sa mai pornim si de la premisa ca nu vor merge niciodata la reprezentantele lor sa li se faca revizii, etc, astfel incat nu o sa coste inca o masina fiecare revizie wink.gif

Logica motoarelor mari pe benzina a fost cea americana: daca ai un motor mare (si fara turbina) ai mai multe sanse sa te tina multi multi ani fericiti. Am mai gasit si un Grand Cherokee de 4700 in banii astia, care si el arata extraordinar de bine (in poze) - si care teoretic este mai usor de intretinut...

Legat de volanul pe dreapta, logica mea spune (si un prieten vanzator de masini confirma) ca daca e berlina e intr-adevar nasol, dar daca e 4x4 nu mai e atat de grav, caci vezi pe deasupra. Vorbim doar despre drumuri in afara, in cazul depasirilor.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Apr 6 2012, 06:18 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Volvo S90, 2990cmc, 200cp, benzen aspirat biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Apr 6 2012, 06:22 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Ai inceput descrierea problemei foarte frumos si eu in capul meu deja savuram momentul in care voi raspunde cu Jaaaaaaaaaaaaaaag apoi incepi sa ne plictisesti cu probleme legate de fiabilitate si intretinere tongue.gif booooo

A fost un episod in Top Gear in care au comparat un Bentley T2 cu Mondeo de la vremea respectiva. Li s-a parut scumpa de intretinut.

This post has been edited by Diesel: Apr 6 2012, 06:34 PM


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 6 2012, 07:18 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Daca ar fi sa aleg strict intre cele doua, as alege intre Jaguar orice model si S80 Executive. Atat. thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Apr 6 2012, 10:38 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



Eu mi-am mai spus parerea pe subiectul asta si o sa o repet chiar daca nu mi-o cere nimeni smile.gif.
Parerea mea ca ideea de a cumpara o masina premium la SH ieftina e gresita daca vorbim de masini de "toata ziua". Masinile premium tind sa fie mai putin fiabile in general, e natural pentru ca sint foarte complicate. Fiabilitatea motorului e irelevanta, un motor nou cu totul nu costa mult si foarte rar masinle "mor" (adica sint aruncate) pentru ca le-a murit motorul.
Faptul ca masina nu e reparata la reprezentanta ajuta mult dar tot nu ajuta cind trebuie sa o ridici cu platforma de la 300km de bucuresti, si nici nu ajuta la costul pieselor de schimb. La o masina banala mai gasesti piese de shimb din dezmembrari dar la o masina rara e mult mai greu, iar piesele noi sint scumpe doar ca-s premium.
Interiorul e misto depinzind de gusturi, mie astea cu lemne si piele uzata nu imi inspira nimic interesant, arata a scapatat.
Oricum, atit Jaguar cit si Volvo cred ca deja erau Ford acum 10 ani. Xtype a fosta multa vreme pe aceeasi platforma cu Mondeo. Deci s-ar ptea sa ai o sursa de piese mai ieftina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 7 2012, 08:23 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



ozz, cred ca prin "masina de toata ziua" watcher nu se refera neaparat la o masina cu care sa faca naveta si de care sa depinda viata lui. In primul rand din cate stiu mai are alte masini, deci daca se strica asta nu e o tragedie, iar in al doilea rand nu cred ca are de gand sa faca naveta sute de km pe zi cu ea.

Deci Watcher, imi place cum gandesti ! thumbsup.gif Banuiesc totusi ca o inmatriculezi in bulgaria, ca in romania e jale impozitul si taxa de inmatriculare (ok, pe asta o poti recupera in vreo 2 ani dar totusi)... Dar imi place gandirea: masina comfortabila, cu motor mare, old school - facuta pe vremea cand downsizingul era o gluma proasta.

Am facut o cautare pe mobile.de cu urmatoarele criterii: berlina, intre 2000-3000 de euro, maxim 15 ani, minim 200 cp si m-am uitat la optiuni:
- JAAAAGURI.... deci am gasit cateva XJ-uri dar intr-adevar cu volan pe partea dreapta... nasol daca ma intrebi pe mine. In rest asta ar fi cea mai buna optiune. Desigur ca fiind un jag (si inca "jag adevarat") probabil va avea o fiabilitate britanica. DAR... ori suntem golani ori nu mai sunte. XJ-ul e o masina veche care si azi arata bine si e dezirabila, un Volvo S80 e o masina veche si atat...
- Jag X-type... asta nu mai e jag adevarat fiind bazat pe mondeo (pe de alta parte e foarte posibil ca asta sa ii fi crescut fiabilitatea) doar ca mie nu mi-a placut niciodata (poate chestia ca e bazata pe mondeo nu imi da pace, sau faptul ca e un jag pentru oameni saraci... nu stiu)
- Volvo S80... mda... e interesanta, si vine deobicei bine dotata, nici nu are motoare foarte mari deci poti sa te risti sa o inmatriculezi si in romania... si probabil e cea mai economica dintre cele enumarate... nici cu fiabilitatea nu cred ca sta prost... dar nu imi place, chestiune subiectiva. Probabil e cea mai rationala varianta (daca putem discuta de variante rationala
- Audi A8 - Oooh da.... masina din Ronin. Am avut un vecin care avea una din asta, sincer imi place masina muuult de tot, iar la capitolul gadgeturi este printre putinele masini din lista care chiar e "de actualitate"... din pacate (sau din fericire) exteriorul nu spune multe in afara de faptul ca a fost proiectata in anii 90, daca ii dai jos sigla de pe spate probabil multi nici nu il vor recunoaste de A8 (chestie care poate fi buna). Cu toate astea ar fi o optiune foarte interesanta.... ahhh... si daca tot vorbim de Audi, am vazut si un S4 B5... nici aia nu ar fi de lepadat desi parca e alta categorie decat ce cauti tu.

Pfaaaaa.... si chiar imi trecuse boala cu vechiturile... acum iar ma apuc sa caut... eu nu caut daily driver... eu vreau ceva de weekend, pt fun, iesiri pe circuit (care iesiri nu stiu, dar poate daca imi iau masina dedicata o sa imi gasesc mai mult timp).

Concluzie: eu as merge pe un XJ (sau XJS daca gasesti in banii astia) sau pe un A8 4.2 (asta din urma ar avea avantajul ca l-ai putea folosi si iarna)

This post has been edited by HalbaSus: Apr 7 2012, 08:24 AM


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Apr 7 2012, 09:00 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



Chiar daca nu vrea sa mearga sute de km, o masina la 5% din valoarea de nou (adica aproape 0, pret simbolic) inseamna o masina destul de hartanita. Ar fi interesant d efacut biklantul dupa citiva ani, eu nu cred ca iesi deloc ieftin in varianta asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 7 2012, 10:03 AM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



In prezent avem in familie un Mercedes ML320 fabricat in 1998 (deci anul asta face 14 ani)... nu e o masina buna, e o masina proasta, dar asta nu din cauza trecerii vremii, pur si simplu a fost o masina proasta tot timpul, iar acum merge ca in prima zi. Pe langa faptul ca e un SUV (nu mai dezvolt) a iesit pe ultimul loc in top gear customer satisfaction survey (in primul rand datorita fiabilitatii, era din generatia mercedesurilor facute in perioada uniunii cu chrysler).
Daca nu luam in calcul impozitul (care e imens pentru motoare de peste 3 litri, dar presupun ca watcher nu va inmatricula masina in romania) atunci cheltuielile de intretinere de-a lungul vremii au fost minime, da s-a mai stricat una alta (ultima data s-a stricat un electromagnet (avea o denumire mai complicata, gen: "senzorul de pozitie al arborelui cotit" dar in realitate era un electromagnet) al carui inlocuire a costat in jur de 120 de euro. Revizia tot pe acolo e (120-150 euro). In rest benzina (muuuulta benzina ca sa fim mai exacti) si cam atat.
La mercedesul meu de 3 ani, deja am platit mai mult pe o singura inlocuire al unui motoras electric care evident s-a stricat la vreo 6 luni dupa ce a iesit din garantie.
Deci nu as avea nicio retinere sa iau o masina de 10-15 ani mai ales daca ar fi o masina care la vremea ei a fost buna (si preferabil relativ fiabila, nu ca ML-ul care nu a fost nici buna si nici fiabila nici cand a aparut).

Acum depinde si cat de importanta e fiabilitatea pt tine, daca viata ta depinde de masina, si nu poti trai nici o zi daca ea se strica, atunci clar un SH premium de peste 10 ani nu e cea mai buna alegere. Daca privesti o defectiune tehnica (eventual una care te lasa la sute de km de casa) ca pe o tragedie atunci iar nu e o idee buna. Insa Watcher parca are ca pasiune mersul la sute de km de casa pe niste terenuri unde exista riscuri majore sa provoci o defectiune masinii, deci nu cred ca e speriat de service-uri sau defectiuni tehnice.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 7 2012, 11:01 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Mie mi-ar fi groaza sa-mi iau un Jag pentru ca n-ar fi cine sa umble la ele in Romania. Si da, desigur se vor strica, orice probabil inafara de motor smile.gif
Alegerea mai rationala ar fi S80, BMW seria 7, A8, de-astea mai de-ale romanilor smile.gif

Si pe mine ma mananca palma sa iau un BMW 520D din '99-03 (modelul asta imi place). Stiu ca nu e etalon de lux si nici motor mare n-are, dar e un compromis intre confort, pret si "practicitate"


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 7 2012, 12:07 PM
Post #13


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Daca impozitul nu ar fi criminal si OPEC-ul ala jegos nu ar creste scandalos pretul la barilul de petrol, coroborat cu Statu' nostru hot, asa ceva nu as putea refuza
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=3


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 7 2012, 01:27 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu nu m-as crampona de criteriul celor 15 ani. Deja sunt suficienti de multi incat sa nu mai conteze daca-s 15 sau 25, ci starea in care sunt si felul in care au fost pastrate.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Apr 7 2012, 03:30 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



QUOTE (AlexTM @ Apr 7 2012, 05:01 AM) *
Alegerea mai rationala ar fi S80, BMW seria 7, A8, de-astea mai de-ale romanilor smile.gif

Rationament romanesc vorbesti.A8, Seria7 .
Sa-mi iau o masina pentru luxul locurilor din spate cand mai tot timpul e soferul singur in masina??


QUOTE (DORU @ Apr 7 2012, 06:07 AM) *
Daca impozitul nu ar fi criminal si OPEC-ul ala jegos nu ar creste scandalos pretul la barilul de petrol, coroborat cu Statu' nostru hot, asa ceva nu as putea refuza
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=3

Doru verdele asta englezesc este cea mai oribila culoare pt. o masina dpmdv.

QUOTE (James Kilowatt @ Apr 7 2012, 07:27 AM) *
Eu nu m-as crampona de criteriul celor 15 ani. Deja sunt suficienti de multi incat sa nu mai conteze daca-s 15 sau 25, ci starea in care sunt si felul in care au fost pastrate.

Exact James si mai ales ca jaguarul nu e o masina stralucita la fiabilitate.

This post has been edited by Otto73: Apr 7 2012, 03:31 PM


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 7 2012, 03:37 PM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Nu am placere pt verde deloc in general, cu mici exceptii, aratam restul masinii, mai putin culoarea biggrin.gif

Nici o masina englezeasca nu este fiabila din cale afara, dar au un aer aparte si atrag priviri, starnesc emotii... Probabil Watcher asta cauta wink.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 7 2012, 04:11 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE (Otto73 @ Apr 7 2012, 04:30 PM) *
Doru verdele asta englezesc este cea mai oribila culoare pt. o masina dpmdv.


Exact. Dpmdv.
Mie mi se pare foarte faina smile.gif Insa nu-i suspect de ieftina?

Masinile astea luxoase ofera placeri si soferilor, nu doar pasagerilor. Insa la nivel de dotari nu mai impresioneaza, ce a fost acum 10 ani pe Jag e pe Golful din ziua de azi. Tehnologia evolueaza si dotarile de lux se ieftinesc. Dublu climatronic, ESP, senzori de ploaie, lumina, parcare, lumini de nustiucare, navigatie ... Acum se gasesc si pe masinile muncitoresti.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Apr 7 2012, 07:39 PM
Post #18


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Ma bucur ca mai sunt aici pe forum si altii care au aceeasi intelegere smile.gif)

Raspund aleator la diversele idei care au aparut:

1) dupa parerea mea dotarile care existau pe masinile de clasa mare / lux acum 10-15 ani nu exista in prezent pe masinile muncitoresti.
Pe A4 si Avensis am dat 25 000 euro + si nu au nici piele, nici scaune reglabile electric, (tetiere electrice ohmy.gif ), scaune cu memorii, trapa (acoperis panoramic ohmy.gif ) si nici linii audio top de gama, etc.

2) Doru: daaa, da, daaaa mare treaba cu volanul pe stanga (!), din pacate la cel din anuntul tau nu ii porneste motorul ("motor springt nicht an")

3) Dezmembrari: si pentru volvo si pt jaguar se gasesc de ordinul sutelor de anunturi in .ro (anunturi de genul "dezmembrez 5 volvo, motoare 2.4, 2.9, etc") . Deisgur, pentru audi se gasesc de ordinul miilor smile.gif)

4) Experienta cu patrolul mi-a aratat urmatoarele: nu am avut nicio defectiune care sa 'cripple' masina niciodata in 3 ani de zile de 'rupt fashul' smile.gif
Atunci, o masina fosta exceptionala, tratata normal , ar trebui sa nu ma lase pe vreundeva...
Logica este : daca e suficient de ieftina la achizitie si e greu de reparat, o lasi acolo si ii dai foc wink.gif)

5) masina va fi 'de toata ziua' adica acasa - birou si ceva drumuri in afara. orientativ, in 6 ani de zile cu avensisul am facut 85 000 km. deci e clar cum va fi folosita smile.gif - si platforma de adus de la cluj costa 200-230 euro (atat ne costa sa ducem si intoarcem masinile de concurs )

6) Ozz: in europa, masinile la 5% din valoarea de nou nu ajung neaparat datorita hartanelii. la noi guvernele si asigurarile conlucreaza foarte frumos cu producatorii de masini . Astfel: spre exemplu, in RO ca sa inmatriculezi un land cruiser nou achizitionat din africa (non euro), cu motor de 4000 , taxa este (stai jos?) - 380 000 euro - (verifica singur - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/calcu...luare_2012.html )

Prin tarile 'civlizate' din europa ii omoara cu asigurarile, asa ca nimeni nu cumpara masinile. Chiar daca ele sunt in mintile lor si valoreaza evident mai mult decat un matiz / fiat punto, nu le poti intretine dupa aceea.

7) evident ca Bulgaria smile.gif

8) Mie unul mi se pare ca BMW / Mercedes nu ai nicio sansa sa nimeresti ne omorate / netiganite / la banii astia. Audi e urmatorul pe lista samsarilor din pacate. Si mie mi-ar placea mult un A8 ronin, dar nu reusesc sa gasesc niciunul care sa arate macar in poze ok, si in banii astia.
De asemenea, logica achizitiei unui volvo (cu astfel de motor) ar fi ca este understated (ca si avensisul) . Jaguarurile astea (s / x) mie nu mi se par deloc overstated, fiindca, daca nu e Cayenne nou, SL 63 amg, BMW 640, nu esti 'jmeker' smile.gif, ci in practica sunt vazute ca niste mondeo.

9) logica mea, confirmata de diversi soferi care au condus, este ca masina mica cu volan pe dreapta e nasoala la drumuri. in oras nu pare sa fie mare diferenta, ci doar a depasiri. "gipul" are avantajul ca mai vezi pe deasupra (aplicabil berlinelor, nu si tirurilor smile.gif )

10) urmatorul pas dupa bulgaria este gpl ul, astfel incat s-ar rezolva si problema consumului la motoare gen 4700

11) Am mai vazut niste Jeep uri de 4700cmc care iar sunt de nebagat in seama cand te uiti la ele in parcare (arata la fel ca celelalte smile.gif )

This post has been edited by Watcher: Apr 7 2012, 07:43 PM


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 7 2012, 07:46 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Dotarile da, senzatia nu. Desigur ca acum poti avea aceleasi dotari (sau chiar mai multe, spre exemplu mp3 player, usb, navigatie care functioneaza si in romania, etc) pe un golf cu motor 1.2 ca si pe un Jaag cu motor de 4.0 facut acum 11 ani... dar daca le conduci senzatia va fi cu totul diferita. In plus un golf nou cu motor de 1.2 si dotari similare unui "jag de 11 ani" (aici includ si A8-uri sau alte masini de lux centenare+) va costa in jur de 18.000 euro... adica cu vreo 15.000 euro mai mult decat un "jaaag". Desigur, ca "jaaaag"-ul va consuma mai mult (mult mai mult, cel putin dublu) si se va strica des... dar oare in cat timp isi amortizeaza golful avantajele (fiabilitate si consum)


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 7 2012, 09:47 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



@Watcher, am postat concomitent deci:

- tu parca vrei berlina, deci astea de care vorbim noi cu volan pe dreapta sunt naspa rau (dupa cum ziceai si tu nici macar "djipanele" nu sunt perfecte cu volan pe dreapta in cazul depasirilor). In plus volanul pe dreapta are mai multe inconveniente (benzinarii, parcari cu bilet de intrare, etc). Eu as cauta una cu volan pe stanga.
- referitor la dotari, exista dotari care exista pe masini de lux vechi si nu exista pe masini actuale (piele, lemn, scaune reglabile electric si incazlite, etc) dar exista dotari care nu exista pe masinile vechi si sunt destul de des intalnite pe masinile moderne: mp3 player (inainte de 2004 nu prea exista asa ceva pe masinile stock), e destul de frustrant sa stai intr-o masina cu instalatie bose/harman kardon/etc si cu cd changer dar fara mp3 player, conexiune usb sau bluetooth.... cu toate astea sunt de acord cu tine, in general o masina "de lux" gen "jaaaaag" si prin "jaaaag" ma refer la toate masinile enumerate in acest topic (jaguri, volvo-uri scumpe, a8-uri, etc) au dotari suficiente. Pana la urma poti trai foarte bine fara un mp3-player sau fara bluestutz.
QUOTE
De asemenea, logica achizitiei unui volvo (cu astfel de motor) ar fi ca este understated (ca si avensisul) . Jaguarurile astea (s / x) mie nu mi se par deloc overstated, fiindca, daca nu e Cayenne nou, SL 63 amg, BMW 640, nu esti 'jmeker' , ci in practica sunt vazute ca niste mondeo.

Cea mai understated masina de aici cred ca ar fi un A8 din prima generatie cu semnul de A8 scos... un Jaaaag ramane un jaaag... si pentru ca aia de la jaguar nu angajeaza designeri doar pun pe cineva sa le xeroxeze plansele vechi e foarte greu sa iti dai seama din ce an e jaguarul ala (ok, astea noi au adus un suflu nou, dar inainte toate erau la fel, la fel ca si 911-urile). Asta poate fi un lucru bun (in principiu e bun) sau rau (daca vrei sa faci urmariri under cover sau sa parchezi pe strazi dubioase).

QUOTE
Si mie mi-ar placea mult un A8 ronin, dar nu reusesc sa gasesc niciunul care sa arate macar in poze ok, si in banii astia.

Asta al vecinului meu era un 3.3 TDI, pe afara arata cam naspa (dar cred ca era vopseaua originala) dar interiorul arata incredibil de bine, si alea pe care le-am vazut pe mobile.de aveau interiorul in stare destul de buna... iar exteriorul pe cine intereseaza ? oricum nu e o masina frumoasa... in plus fata de jag-uri A8-urile au volanul pe stanga.

Cu alte cuvinte: daca ar fi sa aleg intre un XJ si A8 ar fi al naibii de greu... daca ar fi sa aleg intre un XJS si un A8 atunci oarecum s-ar simplifica lucrurile in favoarea "jaaaaaag"-ului... si cred ca XJS-ul ar fi singura masina pe care as accepta-o si cu volanul pe partea dreapta.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 04:55 PM