Porsche Romania - mitul despre garantii |
This topic is about Porsche Romania - mitul despre garantii, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Porsche Romania - mitul despre garantii |
Mar 22 2012, 11:04 AM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cu siguranta acest topic va starni atat curiozitatea, cat poate si unele amintiri triste, nu neg, dar cred ca a venit momentul sa spunem lucrurilor pe nume pentru ca cei care inca nu s-au lovit de acest munte de nesimtire sa stie ce ii poate astepta... Decizia o ia fiecare pentru el insusi si banii sai, dar informarea trebuie sa existe pentru o mai buna discernere viitoare. Nu dezgrop mortii, iata o situatie relativ recenta, pe care o voi rezuma astfel: - noiembrie 2010: se achizitioneaza un set ambreiaj original dar reconditionat de la PoRo (din lipsa de fonduri la cea vreme), montajul se face in service autorizat Skoda. - aprilie-iunie 2011: apar primele probleme de patinare, se face constatare in service autorizat Skoda, se demonteaza, apoi se decide (dupa contactarea PoRo pt schimbare ambreiaj in garantie si la recomandarea lor expresa) inlocuirea volantei dubla-masa si a siemeringului de la CV (rulmentul ambreiaj era nou, montat odata cu setul ambreiaj reconditionat de PoRo). Cu toate aceste subansamble noi, din prima secunda la prima proba facuta cu service-ul Skoda ambreiajul inca patina !!! Se decide o perioada de rodaj... - octombrie 2011 - ianuarie 2012: Si dupa 2500km ambreiajul inca patineaza in sarcina iar la venirea frigului, la debreieire apar zgomote clare nefiresti iar in urcarea pantelor mai lungi apare mirosul de ambreiaj incins asa ca se revine la service autorizat Skoda si la cererea adresata PoRo pt schmbarea kitului ambreiaj in garantie. Se solicita cateva teste si masuratori catre service, masina este masurata de 2 ori iar rezultatele se trimit spre analiza la PoRo. - ianuarie 2012: raspunsul este o bataie de joc, se presupune ca softul ar fi altul decat cel de fabrica (exact asa a fost exprimarea: "masina suspecta de chip-tuning", deci nici macar nu stiau, dar au invocat un motiv) si se refuza schimbarea pe garantie. Datele tehnice citite cu VAS5052 la proba de drum arata clar presiunea in turbo ca fiind in ecartul de valori normale (este motor PD si deci geometrie variabila) iarmasuratoarea facuta pt cuplu motor era cu 12% mai mare decat valoarea din carte, dar este lucru stiut ca valorile de cuplu motor si putere NU se pot citi cu VAS/VCDS ci numa pe stand Dyno, deci este complet irelevant ce citeste VAS-ul. - februarie 2012: se face reclamatie la ANPC, vine si raspunsul intr-un final, raspuns care miroase a spaga Problema este ca se fac doua afirmatii complet mincinoase si anume: PoRo nu comercializeaza piese reconditionate si faptul ca verificarile s-au facut de catre dealer, nu de catre Serv Garantii PoRo, complet fals, pasandu-se raspunderea catre cei mai mici in mod rusinos. Se asteapta raspunsuri de la Skoda Cehia si Porsche Austria, unde s-au trimis deja aceste informatii. Se ataseaza scan dupa raspunsul celor de la ANPC, dupa ETKA in care se vede clar codul de piesa reconditionata (se demasca minciuna grosolana a PoRo) si - surpriza ! - o dovada ca exact unul din angajatii PoRo Serv. Garantii, cu cont pe forumul Skoda Club Romania, promoveaza chip-tuning-ul in semnatura sa...si se ocupa cu asta in timpul liber...Insa la servici are grija de clienti sa-i reduca la tacere prin incompetenta sau rea-credinta, probabil asta spune totul. Cum spuneam la inceput, aceste mizerii trebuie sa se afle pt ca fiecare sa judece pt el si banii sai si sa nu decida in necunostinta de cauza - traim in RO ! Eu unul am decis mai demult ce atitudine adopt fata de clica de la PoRo, ii voi arde cu orice ocazie, dar ma gandesc acum la cei care au sperante mari de la garantia oferita lor si ma gandesc cu teama ca ar trebui sa o si solicite candva... Cine are experiente asemanatoare cu Porsche Romania este rugat sa le prezinte in acest topic. Eu am exemple multe si de curand, vorbind cu Dragos, am aflat ca proprii lor angajati de la Porsche nu primesc acceptul pt garantie, ceea ce suna de-a dreptul penibil Dealerii si service-urile de reprezentanta de multe ori nu au incotro si accepta toanele Importatorului ca altfel nu mai primesc "unda verde" pt functionare si astfel totul se sparge in capul clientilor. Care nu au voie sa nu se informeze inainte de a decide ! Raspuns_ANPC_Ilfov_erased.JPG ( 136.13K ) Number of downloads: 19 Cod_ambreiaj_piesa_reconditionata_erased.JPG ( 141.27K ) Number of downloads: 17 Profil_M.A._erased.JPG ( 122.56K ) Number of downloads: 31 -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 10 2013, 05:44 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Troll
eu m-am referit doar la defecte de fabricatie, am si subliniat. Daca un lant de distributie (problema celebra la tsi in versiunea 1.2) e cu probleme asta e raspunderea constructorului indiferent de intretinerea masinii. Mai mult, multi dealeri (nu neaparat Skoda) catalogheaza unele piese ca fiind consumabile si neacoperite e garantie fara a investiga mai departe. Bieleta aia care cade la 25kkm poate fi uzata datorita drumurilor proaste, insa poate fi foarte bine si defecta oice ar spune statisticile. Un disc de ambreiaj e in general considerat automat consumabil indiferent ca e uzat (normal) sau crapat (anormal). Chiar si definitia "defectului" e o chestie discutabila si unii dealeri nu se inteleg intre ei. Daca vrei exemplu concret, mie mi-au ruginit capetele de la filetele amortizoarelor la 3 luni dupa ce am luat masina, si e o problema sistematica la Superb, insa in Be asta nu e considerat defect si desi le-aù semnalat-o la revizie nu s-au atins de ele. In Romania insa cu putin efort stiu oameni care le-au schimbat in garantie. Desi in alta ordine de idei amortizoarele sunt consumabile... Cu coroziunea iar o e treaba discutabila, garantia pentru coroziune e de 12 ani. Ar fi fost frumos din partea constructorului sa semnaleze tabelul cu operatiunile de la revizii inspectia la probleme cu vopseaua. O sa ma uit acasa daca e trecuta undeva Eu nu-i tin partea lui Doru, el are alte experiente decat mine.... iar eu am alte probleme cu dealerii mei locali decat are el Insa e mult neclaritate in treaba asta cu garantiile si multi dealeri profita de chestia asta. This post has been edited by James Kilowatt: Jun 10 2013, 05:50 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 12:04 PM |