IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Check engine si moare motorul

This topic is about Check engine si moare motorul, the author, business_style, wrote about: Am cumparat un peugeot 406 2000cmc 16V , prin oras se comporta normal, la drum lung, dupa ce fac vreo 50 de km imi apare eroarea Check engine, pierde ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Check engine si moare motorul, pareri
business_style
post Jan 10 2012, 08:07 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 10-January 12
Member No.: 136.921




Am cumparat un peugeot 406 2000cmc 16V , prin oras se comporta normal, la drum lung, dupa ce fac vreo 50 de km imi apare eroarea Check engine, pierde din putere, accelerez in gol si se opreste motorul dupa care nu il mai pot porni. Daca las masina vreo 10 ore pe dreapta, atunci cand incerc sa o pornesc porneste la prima cheie fara probleme si se comporta normal inca 50 de km !
Am fost cu ea la service dar din pacate nu are nici un service mufa pentru ea (an 1996) iar solutiile mecanicilor au fost:
curatare egr - curatat
curatare clapeta acceleratie - curatat
lipire pompa vaccum - lipit
schimbare bujii noi - schimbat
schimbare ulei nou - schimbat
benzina mai buna - am pus
Dupa toate operatiile acestea prin oras masina se comporta exceptional , dar dupa ce fac 50 km imi da eroare si se opreste.
Nu mai stiu ce sa ii fac, astazi am ramas cu ea in mijlocul unui sens giratoriu si era sa intre un tir in mine, daca ar fi de la pompa de benzina, mi-ar face probleme si in oras, zgomotul a aparut deodata cu un zgomot la roata dreapta spate (cred) , la mers constant dupa ce ii dau a treia se aude un zgomot continuu de parca ar agata ceva la roata, daca incetinesc si merg cu a doua nu se mai aude. Astazi, dupa ce mi-a aparut eroare am lasat-o 30 de minute pe dreapta, am pornit-o si am mers cam 3 km dupa care sa oprit, aveam impresia ca merge in 3 pistoane deoarece se zguduia toata masina !
Chiar nu mai stiu ce sa mai fac... !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 10 2012, 08:15 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Este modelul SRI 16v cu rosu?

Verifica si sonda Lambda, senzorul de acceleratie...ar fi f buna o documentatie pt masina si motorul tau !

Incearca sa citesti si forumul Peugeot, poate s-a mai lovit cineva de asa problema thumbsup.gif

This post has been edited by DORU: Jan 10 2012, 08:16 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
business_style
post Jan 10 2012, 08:24 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 10-January 12
Member No.: 136.921



QUOTE (DORU @ Jan 10 2012, 07:15 PM) *
Este modelul SRI 16v cu rosu?

Verifica si sonda Lambda, senzorul de acceleratie...ar fi f buna o documentatie pt masina si motorul tau !

Incearca sa citesti si forumul Peugeot, poate s-a mai lovit cineva de asa problema thumbsup.gif


Multumesc de sfat dar pe forumul peugeot am postat 2 subiecte de 2 saptamani si nu a raspuns nimeni...nu ma pricep sa zic sigur dar nu cred ca e SRI .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 10 2012, 09:50 PM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cati kW are trecuti in talon ?
Este euro 2 ? Din ce an ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jan 11 2012, 11:18 AM
Post #5


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



E stricata bobina de inductie. Se supraincalzeste si treptat ii scade tensiunea ce o da bujiilor, rezultand scanteie slaba si pierdere de putere. Temperatura bobinei tot creste pana iti moare motorul, apoi trebuie sa o lasi cateva ore sa se raceasca si sa o iei de la capat.

Ma surprinde ca cei de la service nu s-au gandit la asta! mad.gif


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 02:44 AM