IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Pajero 2008 sau Land Cruiser 120 2008 ?

This topic is about Pajero 2008 sau Land Cruiser 120 2008 ?, the author, uzzy2009, wrote about: Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Pajero 2008 sau Land Cruiser 120 2008 ?
uzzy2009
post Jan 3 2010, 08:28 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-January 10
Member No.: 122.809



Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Feb 17 2010, 09:42 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Poate poza asta te ajuta:
In plus din ce stiu eu pe la Pajero ai cursa suspensiei un pic mai mare, ceea ce inseamna ca ai aderenta intr-o plaja mai mare in off-road. In plus ai control de tractiune si in acelasi timp diferential central si spate blocabile.
Din ceea ce stiu eu la Toyota ai de ales: ori control de tractiune ori diferential spate blocabil.

Orice ai alege - multi km fara probleme.
Attached File(s)
Attached File  IMG_0873.jpg ( 870.38K ) Number of downloads: 10
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Feb 17 2010, 09:51 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Mai adaug una, din arhiva personala. rolleyes.gif
Attached File(s)
Attached File  P1020471.JPG ( 2.18MB ) Number of downloads: 10
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 17 2010, 09:59 AM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



bogdan , nu e chiar asa.

problema in romania era ca se aduceau cu blocant spate cele fara automata si invers. toyota are punte spate iar mitsa independenta. toyota flexeaza mai bine un pic din acest motiv.
la mitsa nu imi place zgomotul motorului , mi se pare obositor.
toyota nu ma misca in schimb .

acum spune-ne ce vrei sa faci cu masina .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Feb 17 2010, 10:06 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salut George.
La care spuneai ca venea fara blocant spate, la Toyota sau la Mitsubishi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 17 2010, 10:26 AM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



toyota varianta scumpa venea pentru romania fara blocant pe spate. adica ori alegeai automata ori alegeai blocant spate. desigur exista si LC uri automate cu blocant spate dar sunt rare la noi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stanley
post Mar 13 2010, 10:48 AM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.957



QUOTE (G e o r g e @ Feb 17 2010, 10:26 AM) *
toyota varianta scumpa venea pentru romania fara blocant pe spate. adica ori alegeai automata ori alegeai blocant spate. desigur exista si LC uri automate cu blocant spate dar sunt rare la noi.


Daca nu ma insel, la Toyota LC 120 (deci varianta valabila pana in 2009 cand a aparut 150), varianta Confort inferioara ca si dotari (cea fara trepte si bandouri laterale), era dotata cu diferential blocabil spate dar fara sistemele de control a tractiunii (VSC + TRC).
Varianta Confort se preta pentru offroad, cu conditia sa-i protejezi cu un scut acea zona sensibila sub masina, acolo de unde iesea axul cardanic din reductor parca. Numai ca daca ii pui un scut pentru a-i proteja acea zona, se impune si o ridicare din suspensie, roti de 265/70R17 sau 285/70R17 in loc de cele normale 265/65R17, et, etc. Asta ar fi una din partile slabe ale lui Toyota Land Cruiser 120, plus ca la aceasta varianta Confort fara trepte laterale la vederea din lateral, mai ales daca te uiti mai de jos se observa in mod deranjant acea proeminenta pe care o poti lovi in teren daca mergi pe bolovani (offroad-ul se face si peste pietre!).
Acelasi aspect deranjant este si la Hilux, la variantele fara trepte laterale (acuma poate o sa ma injure "toyotistii fanatici"!) Iar ca sa revin la Toyota LC 120, variantele superioare aveau sistemele de control a tractiunii in schimb nu aveau blocaj diferential spate (blocaj diferential central aveau toate)
La noua varianta 150 este exact invers, blocaj diferential spate au doar variantele superioare de confort. Ce ti-e si cu politica de fabricatie de la Toyota!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix01
post Aug 16 2013, 08:35 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 15-August 13
Member No.: 142.131



QUOTE (uzzy2009 @ Jan 3 2010, 06:28 PM) *
Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.

Atentie mare la Mitsubishi. Am un Pajero mod. Instyle/Navi/AT .De peste 5 saptamani cei de la reprezentanta nu reusesc sa o repare. Testerul lor spune ca masina este si functioneaza perfect, dar dupa o regenerare la ei , de-abia am reusit dupa o ora jumate sa plec de acolo. Nu a mai vrut sa se accelereze. De atunci, dupa 60-80 km de mers normal ramane in relanti, rotund , mers normal, dar daca o trec pe D sa plec de pe loc da sa se opreasca! Iar cei de la reprezentanta de la Constanta de la care am cumparat masina nu stiu ce are. La 4,9 luni si 84000 km la bord...

QUOTE (Felix01 @ Aug 16 2013, 06:33 PM) *
QUOTE (uzzy2009 @ Jan 3 2010, 06:28 PM) *
Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.

Atentie mare la Mitsubishi. Am un Pajero mod. Instyle/Navi/AT .De peste 5 saptamani cei de la reprezentanta nu reusesc sa o repare. Testerul lor spune ca masina este si functioneaza perfect, dar dupa o regenerare la ei , de-abia am reusit dupa o ora jumate sa plec de acolo. Nu a mai vrut sa se accelereze. De atunci, dupa 60-80 km de mers normal ramane in relanti, rotund , mers normal, dar daca o trec pe D sa plec de pe loc da sa se opreasca! Iar cei de la reprezentanta de la Constanta de la care am cumparat masina nu stiu ce are. La 4,9 luni si 84000 km la bord...

Scuze, am niste clarificari de facut. Vechimea este de 4,9 ani, deci e din 2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 02:25 PM