Upgrade Frane, ATE, Brembo, Zimmer, EBC ... |
This topic is about Upgrade Frane, the author, vio, wrote about: in afara de cela 4 marci care se gasesc la noi asa mai pe toata piatza , alte marci constructoare de discuri ?? vreau sa pun discuri sport performante ... To read more just scroll down
Upgrade Frane, ATE, Brembo, Zimmer, EBC ... |
Sep 15 2009, 12:31 AM
Post
#1
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
vreau sa pun discuri sport performante fatza+spate... care ar fi mai indicate doar gaurite ,sau cu caneluri, sau cu ambele( asta oricum nu fac toti producatorii ) ? am gasit multe pareri impartite si nush ce sa mai cred si la ce sa ma arunc... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 15 2009, 01:58 AM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
in afara de cela 4 marci care se gasesc la noi asa mai pe toata piatza , alte marci constructoare de discuri ?? vreau sa pun discuri sport performante fatza+spate... care ar fi mai indicate doar gaurite ,sau cu caneluri, sau cu ambele( asta oricum nu fac toti producatorii ) ? am gasit multe pareri impartite si nush ce sa mai cred si la ce sa ma arunc... 1) De ce consideri ca iti trebuiesc discuri sport performante ? Oare chiar ai nevoie sau este moft ? Sau este o simpla nevoie de inlocuit stilul de sofat ? In experienta mea umila si limitata, mai multa importanta au placutzele de frina decit discurile. Iar daca intr-adevar consideri un asemenea brake upgrade; e musai sa schimbi si lichidul de frina. Lumea neglijeaza acest aspect; dar lichidul de frina se schimba si el la interval de 12-24 de luni; la fel ca si lichidul de racire. 2) O alta firma foarte buna este DBA: Disc Brakes Australia 3) Cauta aici ca idee http://www.tirerack.com/brakes/results.jsp...category=Rotors Vented: adica intre cele 2 suprafete de frecare sint "gauri" pt aerisire Drilled: sint gaurite dar monobloc Slotted: au caneluri O alta solutie este sa le racesti mai bine pe cele existente; cu prize de aer. Ca sa fiu sincer cu tine, nu ai un bolid care sa necesite discuri gaurite. Probabil niste placute mai bune (mai moi - dar fac praf mai mult si se consuma mai repede); un lichid de frina sintetic, discuri stoc si eventual stainless steel lines (conductele) este tot ce ai avea nevoie pt a iti schimba parerea despre frina masinii tale. Sau ma rog; poate mergi la circuit zilnic si nu stim noi :-) in care caz ai nevoie cu adevarat. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 15 2009, 11:21 AM
Post
#3
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
f1anatic crede ma ca mashina are doar 70 k km si deja sunt praf discurile de fabrica . cele de spate prezinta chiar microfisuri , placutzele TRA inca ma tzin f bine sunt abia la a 2 a pereche si astea inca mai au carne buna pe ele ... prb sunt discurile care implica evident sa schimb si placutzele din nou ...
vreau discuri sport ca oricum tre sa le schimb si sa mi pun mai bune ... ce am gasit momentam : OEM discuri si placutze cam 1000 RON si Sport gaurite + Placutze super mese 1450 RON ... nu ma deranjeaza aceasta dif de pret. Lichid de frana am dinala RBF de 1 an ... sa simtzit din prima cum creste tensiunea si presiunea in frane . msk de info . o sa ma uit si acolo . -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 15 2009, 03:33 PM
Post
#4
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
f1anatic crede ma ca mashina are doar 70 k km si deja sunt praf discurile de fabrica . cele de spate prezinta chiar microfisuri , placutzele TRA inca ma tzin f bine sunt abia la a 2 a pereche si astea inca mai au carne buna pe ele ... prb sunt discurile care implica evident sa schimb si placutzele din nou ... vreau discuri sport ca oricum tre sa le schimb si sa mi pun mai bune ... ce am gasit momentam : OEM discuri si placutze cam 1000 RON si Sport gaurite + Placutze super mese 1450 RON ... nu ma deranjeaza aceasta dif de pret. Lichid de frana am dinala RBF de 1 an ... sa simtzit din prima cum creste tensiunea si presiunea in frane . msk de info . o sa ma uit si acolo . Eu am facut 62,000 de mile (100,000 km) pe un set de discuri; timp in care am schimbat placutele pe spate de 2 ori si 1 data pe fata. Dar totusi, 70,000 sint o perioada foarte lunga; mi se pare normal sa trebuiasca sa le schimbi; indiferent the stilul de condus. Cunosc persoane care le schimba 40-50,000 de km prin prisma stilului de condus. Daca trebuie sa le schimbi, normal ca poti face impacat un upgrade; dar eu nu consider ca le schimbi prematur. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 15 2009, 04:28 PM
Post
#5
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Recomand discurile cu striatii, pt ca elimina ceea ce franele "produc" la folosirea lor serioasa...plus apa in caz de ploaie. This post has been edited by DORU: Sep 15 2009, 04:47 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 15 2009, 04:43 PM
Post
#6
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
si io as mai fi vrut sa le tin , dar cel putin pe spate cand a ajuns placutza la 1/3 din grosime a inceput sa scartzie ... si nu mai puteam sa merg decat cu "trenu " dupa mine un tziuit de te doare capu ... e cam adanca totushi .... discu mai are 5.2 mm masurat cu micrometru.. pa fatza la fel sunt la limita .... contraexemplu la LC 120 dupa 80 000 km nu are nici un fel de semn de uzura ...
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 15 2009, 05:23 PM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu am RBC yellowstuff... si le recomand cu incredere DAR SCARTAIE si franeaza INCREDIBIL.
bine sunt placute care lucreaza bine la 900grade spre deosebire de cele de strada care lucreaza la 300. ferodo DS2500 as zice sa incerci pe masina ta . -------------------- |
|
|
Sep 15 2009, 07:12 PM
Post
#8
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
la placute m am cam decis .. ceva ATE super miez.. nush cum el zice ...
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 16 2009, 10:42 AM
Post
#9
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Pt placute de frana, nu cunosc nimic (pt ca nu am incercat toate variantele) care sa fie MAI DURABILE SI MAI PERFORMANTE ca FERODO PERFORMANCE !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 16 2009, 04:19 PM
Post
#10
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Pt placute de frana, nu cunosc nimic (pt ca nu am incercat toate variantele) care sa fie MAI DURABILE SI MAI PERFORMANTE ca FERODO PERFORMANCE ! La fel sint si ale mele; HAWK HPS. http://www.tirerack.com/brakes/brakes.jsp?...reet+brake+pads Daca mna infingeam la 5 stelute Stopping Power; alea sint "track pads" adica pt curse; opereaza la temperaturi ridicate numai; si iarna pe frig; sau chiar si dupa ceva perioada de neutilizare (pe autostrada; mers constant) primele pedale nu ar tine. Nu am vrut sa ma inghesui la asa ceva. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 16 2009, 07:17 PM
Post
#11
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
lucrez la un upgrade momentan ... incerc sa montez discuri mai mari "slloted" tre sa schimb ceva fiare ... sper maine sa am solutia .
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 16 2009, 10:43 PM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
La fel sint si ale mele; HAWK HPS. ... sau chiar si dupa ceva perioada de neutilizare (pe autostrada; mers constant) primele pedale nu ar tine. Nu am vrut sa ma inghesui la asa ceva. La fel am gandit si eu, asadar am renuntat la DS2500 sau 3000 pt DS Perfomance care ma uimesc si acum, dupa aproape 50.000km si peste 2 ani de utilizare, ele aratand ca NOI !! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 01:51 PM |