Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002 |
This topic is about Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002, the author, Chelos, wrote about: Aveti idee care din motorizari este mai buna? O comparatie intre piesele de schimb daca aveti va rog. Reconditionarea pieselor cat costa?(exemple daca ... To read more just scroll down
Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002 |
Aug 29 2009, 11:49 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 29-July 09 From: Ploiesti Member No.: 120.567 |
O comparatie intre piesele de schimb daca aveti va rog. Reconditionarea pieselor cat costa?(exemple daca aveti) Orice informatie este bine venita mai ales de la posesori de Audi. Multumesc! |
|
|
Aug 29 2009, 02:50 PM
Post
#2
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Sa inteleg ca 2.0i este fara turbo, nu? Banuiesc ca platforma este aceiasi, numai motoarele difera. Daca iti permiti un consum mai mare alege benzina. Nu stiu la ce piese te gandesti dar cele care farama cele mai usor sunt la suspensie: capetele de bara , bieletele antirului, etc. Ce n-am inteles este cu reconditionarea? Ce piese sa reconditionezi?
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Aug 29 2009, 03:11 PM
Post
#3
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
a4 este si 1.6 benzina si e f ok pt masina.
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Aug 29 2009, 03:11 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 29-July 09 From: Ploiesti Member No.: 120.567 |
Am inteles ca 1.6 e cam submotorizat pentru gabaritul masinii. This post has been edited by Chelos: Aug 29 2009, 03:12 PM |
|
|
Aug 29 2009, 03:20 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 29-July 09 From: Ploiesti Member No.: 120.567 |
|
|
|
Aug 30 2009, 07:37 AM
Post
#6
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Nu stiu cum se reconditioneaza injectoarele dar banuiesc ca in mod normal piesele pt. benzina ar trebui sa fie mai ieftine, dar avand in vedere ca motorul de 1.9 il gasim pe jumatate din masinile din tara asta...
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Aug 30 2009, 08:57 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu am avut A4 1.9 TDI si intretinerea e orice numai ieftina nu. Cateva exemple: scutul motor+cutie (doua bucati de PLASTIC ORDINAR) = 900 de RON (si e o piesa care se gaseste doar in reprezentanta, in alta parte nu). Furtun de freon (alta piesa pe care o gasesti doar la reprezentanta)= 850 RON, cot de cauciuc (pentru aerul care vine de la turbina, o piesa de vreo 6-7 cm facuta exclusiv din CAUCIUC) = 200 RON, compresor de clima = 4000 RON (nu la reprezentanta)
Sa nu intelegi gresit, masina e fiabila, piesele mentionate de mine nu s-au "stricat" ci le-am lovit eu (cu compresorul am dat intr-o groapa in ceva satuc uitat de lume, scutul l-am facut franjuri in repetate iesiri in "off-road", furtunele au fost singurele chestii care s-au stricat "de la sine"). Singura parte a masinii care e cu adevarat nefiabila (pe drumurile noastre cel putin) este suspensia multilink fata, are 12 brate + o groaza de chestii auxiliare, este extrem de complicata, asta inseamna ca din cele 12 brate in orice moment vei avea rupte minim 3 brate, ceea ce e OK, pentru ca nu se simte absolut nimic in neregula cu suspensia pana pe la 5-6 brate rupte... Atunci incepe sa troncane, eu dadeam cam 1000 de RON anual pentru suspensie (in fiecare an picau cateva brate, nu ACELEASI brate, mereu altele, cam in 2-3 ani cred ca faceam schimbul complet de brate). E adevarat ca eu exploatam masina in conditii ceva mai aspre, si vedea foarte des drumuri "de tara" sau gropi luate in viteza... la o exploatare blanda s-ar putea sa tina mult mai bine. Referitor la intrebarea privind motorul ? 1.9 TDI e un motor bun, trage ca disperatul, cuplu cat china, consum indecent de mic, dar suna exact ca un tractor, si oricata izolatie ar avea masina tot se va auzi tzacanitul de diesel, pe mine ma deranja, defapt era singurul lucru care ma deranja la motorul ala. 2.0i e un motor de rahat, nu trage si consuma mult, NU LUA ASA CEVA. Recomandarea mea este: 1.8T (benzina), trage bine, consum decent pentru puterea lui, destul de fiabil, posibilitati de tuning daca vrei... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 02:23 AM |