probleme baterie?sau ce? |
This topic is about probleme baterie?sau ce?, the author, florin82141, wrote about: se poate sa ma lase bateria la masina fara sa se aprinda martorul de la baterie?asa sa intamplat la mine.mai dimineata am observat ca stergatoarele nu ... To read more just scroll down
probleme baterie?sau ce? |
Jul 4 2009, 01:52 AM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 4 2009, 01:32 PM
Post
#2
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
O simplă măsurare a tensiunii pe baterie cu motorul oprit și pornit, după vreun minut, ai făcut ?
|
|
|
Jul 4 2009, 01:51 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
nu am aparat de masurat si nu am pe cineva care sa ma ajute.ca aici unde sunt eu sambata si duminica toata lumea se relaxeaza .dar ce sa fie oare........vad ca acuma nu mai porneste deloc.aaaaaaaaaa am uitat.am luat o baterie care este buna si am schimbat-o cu a mea.a mers putin dupa care a urcat relantiul la 1000 de ture, sau apris pe rand martori in bord si apoi sau stins toate becurile la bord inclusiv kilometrajul .decat motorul mai mergea.nu imi pot da seama ce poate avea.si dak ma duc la service luni ma programeaza cine stie cand...........deci......de la baterie nu este.alternatorul oare?????dar nu sa aprins bateria in bord deloc.decat la pornire si atat.in timpul mersului nu.
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 4 2009, 08:42 PM
Post
#4
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia. Asa ca la service. Chiar daca nu ai aparat de masurare poti face un test. Monteaza o baterie buna, aprinde farurile pe faza scurta (sau lunga) si apoi porneste motorul. Daca dupa pornirea motorului lumina farurilor creste in intensitate, inseamna ca alternatorul functioneaza corect, vinovata fiind bateria. -------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Jul 4 2009, 10:01 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 6-December 07 Member No.: 115.726 |
|
|
|
Jul 4 2009, 10:04 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
Ai spus ca ai remarcat ca stergatoarele aveau o viteza mai mica decat de obicei. Presupun ca motorul era pornit in acel moment. In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia. asta cred ca toata lumea mai are putina cunostinat generala de ce face alternatorul sai ce rol are el.am schimbat bateria si imi face aceiasi figura.a pornit ffff usor ca este bateria buna dar dupa 1 min a crescut relantiul ca si cum alternatorul ar vrea sa incarce bateria si apoi dupa ce am aprit motorul abia a mai invartit.nu stiu ce sa zic.abia astept ziua de luni sa vad ce drak are ca sunt foarte curios. asta am patit si eu , la mine la vectra c era alternatoru ars;) este vreo diferenta intre vectra si signum la alternator oare?ca sa stiu daca pot sa caut si la dezmembrari.si inca ceva....chiar sa nu se aprinda nici un bec in bord? This post has been edited by florin82141: Jul 4 2009, 10:05 PM -------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 4 2009, 10:04 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 6-December 07 Member No.: 115.726 |
Ai spus ca ai remarcat ca stergatoarele aveau o viteza mai mica decat de obicei. Presupun ca motorul era pornit in acel moment. In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia. asta cred ca toata lumea mai are putina cunostinat generala de ce face alternatorul sai ce rol are el.am schimbat bateria si imi face aceiasi figura.a pornit ffff usor ca este bateria buna dar dupa 1 min a crescut relantiul ca si cum alternatorul ar vrea sa incarce bateria si apoi dupa ce am aprit motorul abia a mai invartit.nu stiu ce sa zic.abia astept ziua de luni sa vad ce drak are ca sunt foarte curios. la mine a mers 50m si apoi sa aprins la bord , ledul cu bateria , precizez ca seara am oprit masina fara probleme! |
|
|
Jul 4 2009, 10:10 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
[/quote]
la mine a mers 50m si apoi sa aprins la bord , ledul cu bateria , precizez ca seara am oprit masina fara probleme! [/quote] la mine nu sa aprins nimic in bord.tocmai asta este problema ca nu m-a anuntat nimic.tocmai de asta ma gandesc ca poate scap si nu este alternatorul -------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 9 2009, 07:30 PM
Post
#9
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Jul 11 2009, 11:41 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
eeeeeeeeee,doar alternatorul,si ca sa fie treaba treaba nu am putut sa fac rost de piese sa al repar si a trebuit sa cumpar altul sh,dar fara prea multi km
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 11 2009, 02:19 PM
Post
#11
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
Sa intelegm ca acuma totul e OK ?
-------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Jul 11 2009, 04:13 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
Sa intelegm ca acuma totul e OK ? da.acuma totul este bine dar ce nu sunt impacat este,ce de nu mi sa aprins nici un bec in bord.ma refer la martorul de la baterie.pur si simplu motorul a ramas turat la 1000 de ture si sau stins pe rand toti consumatori din masina -------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 11 2009, 04:17 PM
Post
#13
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
Poate e ars becul.
-------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Jul 11 2009, 04:56 PM
Post
#14
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Jul 11 2009, 10:40 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
pana sa schimbe aternatorul mecanicul a verificat cu cat incarca si arata 11 parca.sau ceva de genul asta
deci mai incarca saracu dar nu cat trebuia.poate din cauza asta nu sa se aprinda becul de la baterie?eu asa gandeam.acuma dati-va si voi cu parerea -------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 11 2009, 11:36 PM
Post
#16
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Florin, ~11V e cam tensiunea bateriei, alternatorul cred că nu încărca.
Saaau, ca să fiu și mai exact, mai e o posibilitate, mult mai plauzibilă: alternatorul era bun, doar releul de încărcare bușit. Sau puntea de diode. Sau ... Oricum, indiferent care era cauza, la 11 V (chiar și la mai mult) tot ar fi trebuit să ți se aprindă martorul baterie din bord. Ffff serios !!! Acolo mai ai o problemă !!! |
|
|
Jul 12 2009, 10:41 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
nu inteleg.vrei sa spui ca inca s-ar putea sa mai am o problema?ca vada ca acuma masina merge bine si de incarcat incarca cat trebui.
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Jul 12 2009, 04:28 PM
Post
#18
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
nu inteleg.vrei sa spui ca inca s-ar putea sa mai am o problema?ca vada ca acuma masina merge bine si de incarcat incarca cat trebui. Mariustom are dreptate, in timpul in care motorul este pornit la bornele bateriei trebuie sa fie asproximativ 14 V (nu imi amintesc exact plaja, parca intre 13,8 si 14,3 V). Pentru a nu avea surprize neplacute ar fi bine sa treci pe la service. -------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Jul 12 2009, 06:49 PM
Post
#19
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Florin, acea măsurătoare (~11V) s-a făcut cu alternatorul ... vechi. Așa am înțeles.
La unele mărci, releul de încărcare se află pe alternator, dacă și la tine e la fel, atunci odată schimbat alternatorul s-a schimbat și releul . Din câte țin minte ziceai că nu ai un aparat de măsură, că ți-aș fi recomandat să măsori tensiunea pe baterie, la vreo 2 min după ce pornești motorul. Dacă ai posibilitatea, fă-o. Șiii, ți-aș recomanda, pt evitarea altor probleme electrice nesemnalizate, să rezolvi și problema neaprinderii martorului baterie din bord |
|
|
Jul 12 2009, 08:48 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
am verificat asa cum ai zis tu.si imi indica 14.1.nu stiu ce sa zic dar sper sa nu mai am probleme de genul asta pt ca deja am este in plan sa investesc ceva bani pt a schimba volanta care bate si nu mai am nevoie si de alte defecte
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 11:04 AM |