Espero-pedia, Daewoo Espero - tot ce se poate spune despre aceasta masina... |
This topic is about Espero-pedia, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Espero-pedia, Daewoo Espero - tot ce se poate spune despre aceasta masina... |
Jun 13 2009, 03:20 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
Producator : DAEWOO MOTOR CO. (GM DAEWOO acum). Model : Espero/Aranos Versiuni : CD/ GLX/ LUXUS Ani de productie : 1990 - 1999 Motorizari : benzina - 1.5 DOHC, 90Cp/ 1.8 OHC, 95Cp/ 2.0 OHC, 105cp Transmisie : manuala cu 5+1 trepte/ automata cu 4+1 trepte. Tractiune : fata Nr. de locuri : 5 Clasa : medie Tipuri de carosorie : sedan cu 4 usi Dimensiuni : - 4.6m lungime - 1.4m inaltime - 1.7m latime Greutate : - 1160kg proprie - 1620kg maxim admisibila Capacitate rezervor : 50 litri Designer : Bertone Detalii : Espero este un model de clasa medie al constructorului sud-korean Daewoo. A beneficiat de 3 motorizari pe benzina de inspiratie GM (Opel) si a fost disponibil numai intr-o forma de caroserie, cea de tip sedan cu 4 usi. Modelul a aparut in Korea de Sud spre sfarsitul anului '90, in Europa fiind comercializat incepand cu anul '95. A fost fabricat/asamblat in Korea de Sud, Polonia...si a avut un pret de pornire care nu concurenta. A fost vandut destul de bine in Europa, Espero fiind printre primele modelele cu care Daewoo a incercat sa-si faca un nume in Europa. Espero se caracterizeaza prin motorizarile fiabile, prin aspectul exterior si stilul elegant, spatiul interior foarte generos si tinuta de drum impecabila, lucruri care fac din Espero o prezenta remarcabila pe sosele. De asemenea masina are si o oarecum tendinta de masina sport, avand un coeficient de aerodinamicitate de 0,29. Directia este destul de usoara, cutia de viteze foarte precisa, pozitia la volan foarte relaxanta... iar pachetul impresionant de dotari de care dispune masina, chiar si modelul standard, fac din Espero o masina de calitate, o masina bine proiectata si construita. Am sa va rog sa scrieti si voi mai departe despre aceasta masina superba...orice detalii....despre partea tehnica, despre intretinere, impresii si pareri personale despre acest autovehicul - De ce? Pentru ca Espero merita! Thank's! -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Jun 15 2009, 09:17 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
Ca sa faci o mica diferenta intre Dacia si Daewoo ca si constructori de masini, te uiti la un Cielo din 2000+ care nu are mai deloc rugina pe el, si la o Dacia 1310 tot din 2000+ care e mancata peste tot de rugina. Asta era referitor la calitate.
Referitor la design, nu cred ca se poate compara o Solenza (masina aparuta in 2003) cu un Cielo (masina aparuta in 1995!!!)...deci categoric Cielo e de vreo 1000 de ori mai reusit ca si design decat Solenza...sa ma ierte proprietarii de Solenza, dar Solenza are un design asemenea masinilor europene ale anilor 80. Asta este... Deci pur si simplu, nu putem compara Daewoo cu Dacia, pentru ca nu exista termen de comparatie... -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Jun 15 2009, 10:31 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Ca sa faci o mica diferenta intre Dacia si Daewoo ca si constructori de masini, te uiti la un Cielo din 2000+ care nu are mai deloc rugina pe el, si la o Dacia 1310 tot din 2000+ care e mancata peste tot de rugina. Asta era referitor la calitate. Uiti sa spui un argument important: pretul unui Cielo era de vreo doua ori si ceva mai mare decat al unei Dacii. In pus nu uita ca atunci cand Cielo era facut de coreeni, Dacia era facuta de romani. Intre timp s-a ajuns tocmai invers (Cielo facut de romani, Dacia de francezi care e si mai scumpa, si evitand orice fel de polemici consider ca e mai bun decat Cielo). Iar in privinta ruginii, hmmm, tatal meu are un Opel Ascona (dupa care sti bine ca s-a fabricat Espero). Ei bine unul din punctele slabe ale masinii este rugina care in cea mai mare parte intra la praguri si la aripile spate. Iarasi un puntc slab sunt tobele. La Opel tata a schimbat in 100 000 de km, doua tobe (finale). Nu zic ca nu s-au facut si progrese (de ex confort si siguranta mai bune), insa s-au pastrat si unele defecte specifice la Opel-urile din anii '80. Oricum tinand cont de ce ofera masina si pentru ce pret, un Daewoo ales cu grija este o afacere buna -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 02:17 PM |