Skoda New O2 1,6 MPI sau Toyota Corolla Sedan 1,4 WT-i |
This topic is about Skoda New O2 1,6 MPI sau Toyota Corolla Sedan 1,4 WT-i, the author, hara, wrote about: Salut Desi este evident va scriu din inceput ca sunt (pe o scara de la 1 la 10) cam de nivelul maxim 2, in ceea ce priveste masinile. Genul care atunc ... To read more just scroll down
Skoda New O2 1,6 MPI sau Toyota Corolla Sedan 1,4 WT-i |
Aug 5 2009, 01:48 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 5-August 09 Member No.: 120.606 |
Desi este evident va scriu din inceput ca sunt (pe o scara de la 1 la 10) cam de nivelul maxim 2, in ceea ce priveste masinile. Genul care atunci cand se opreste masina se uita daca este combustibil. Acum ca stiti cu cine stati de vorba, o sa imi treceti cu vederea micile marile greseli. Ca sa intru in subiect, sunt derutat, deoarece vreau sa imi schimb vechiul Cielo fie cu o Skoda Octavia 2, versiunea Drive, motor 1,6 MPI, fie cu o Toyota Corolla Sedan, 1,4 benzina. Nu stiu ce sa zic. Cei de la Toyota au, incepand de azi, o oferta la Corolla, varianta de echipare Luna (de mijloc) de 13.500 euro , in care intra Consum Ciclu mixt (litri/100 km) 6.7 Extra-urban (litri/100 km) 5.7 Urban (litri/100 km) 8.6 Bare de protectie: īn culoarea caroseriei Mānere de usi: īn culoarea caroseriei Grila frontala cu inser]ie cromata Oglinzi retrovizoare: īn culoarea caroseriei, electrice, īncalzite Proiectoare de ceata Dezaburire luneta Stergatoare de parbriz cu temporizator, cu interval reglabil Aer conditionat cu reglare automata Directie asistata electric Volan cu reglare pe īn adancime si adāncime Cruise Control cu limitator de vitez` reglabil Volan īmbracat īn piele comenzi integrate ale sistemului audio Mānere interioare usi, cu aspect cromat Schimbator de viteze īmbracat īn piele Geamuri electrice fata, spate Parbriz cu dispozitiv de spalare integrat Indicator pentru schimbarea treptelor de viteza Ecran multi-info: sistem audio, viteza medie, ceas, temperatura exterioara, consum, distanta maxima posibila Ceasuri de bord Optitron Antena radio īnglobata īn luneta Sistem audio cu radio, CD cu redare de fisiere MP3, WMA – 6 boxe SIGURANTA ABS + EBD + BA Traverse de protectie la impact lateral Airbaguri SRS frontale: sofer si pasagerul dreapta Airbaguri SRS cortina: fata si spate Airbaguri SRS laterale Airbag SRS la nivelul genunchilor soferului Avertizor pentru centurile de siguran]`: sofer si pasagerul dreapta Centuri de siguranta fata: īn 3 puncte ELR cu pretensionare Centuri de siguranta fata: reglabile pe īn`lungime Centuri de siguranta spate: īn 3 puncte ELR/ALR Scaune cu Sistem de Protectie la Impact (WIL): sofer si pasagerul dreapta Puncte de ancorare ISO fix pentru scaunul copilului (lateral spate x2) etc etc NEW SKODA OCTAVIA DRIVE , 14.500 euro, 1,6 MPI, 102 CP Dotari standard • 4 manere plafon, cele din spate cu carlige • A treia lampa de stop • ABS (EBV, MSR, ASR, MBA) • Activare lumini avarie la franarea de urgenta • Airbag sofer si airbag pasager • Airbag-uri laterale fata • Aparatoare noroi spate • Avertizor centura de siguranta • Bancheta spate cu sezut si spatar rabatabil fractionat 1/3 : 2/3 • Bancheta spate cu spatar rabatabil • Bandouri laterale de protectie vopsite in culoarea caroseriei • Bara de protectie vopsita in culoarea caroseriei Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata / spate (in fata cu suport pentru sticla de 1litru) • Capac rezervor cu deblocare electrica (prin inchiderea centralizata) • Capace de roti 15", design Ambiente • Caroserie galvanizata complet • Caroserie in 5 usi • Centuri de siguranta in trei puncte, pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager • Claxon bitonal • Climatronic - instalatie de aer conditionat in doua zone cu distributia aerului si catre ocupantii locurilor din spate si functie AQS • Compartiment depozitare in partea superioara bordului • Compartiment depozitare sub volan • Computer de bord • Control usi deschise • Deblocare automata a usilor si activarea luminii de avarie la impact • Deblocare electromecanica portbagaj - softtouch • Discuri frana fata / spate • Doua lampi pentru iluminare portbagaj • Doua lumini pentru citit data, plafoniera centrala spate • Doua parasolare cu oglinzi si buzunare • Faruri optice cu geam clar si lentila de proiectie • Filtru de polen • Geamuri atermice • Geamuri electrice fata • Iluminare habitaclu cu control pe fiecare usa • Imobilizator electronic • Inchidere centralizata • Indicare serie de sasiu in partea inferioara a parbrizului • Indicatoare bord cu turometru si ceas Acum, inclin spre Toyota. Este si o oferta noua (la Skoda nu este nicio oferta la acest model). Mai luati in calcul si faptul ca cei de la Toyota au si o oferta pt o motorizare de 1,6, 124 CP, la aproape 14.000 (deci sub Skoda), tot o echipare medie. Daca aveti idei, opinii, daca se poate cu cat mai putini termeni de specialitate ( ), mai ales ca citesc posturi si cu abrevieri din care nu inteleg nimic ( ), v-asi ramane recunoscator. Apropos, conform unei sugestii, va incunostintez ca cei de la Toyota au o oferta de 13.809 pentru o Corolla 1,6 TWI, 124 CP, in varianta medie de echipare, Luna. Adica, tot sub cei 14.473 ai celor de la Skoda. Hara |
|
|
Aug 5 2009, 01:55 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei.
Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb! -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Aug 5 2009, 02:09 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 5-August 09 Member No.: 120.606 |
Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb! [/quote] Multumesc de informatii. Ceva similar mi-a spus un posesor de Avensis. Ceata persista..... |
|
|
Aug 5 2009, 04:25 PM
Post
#4
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei. Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb! Ma tavalesc pe jos de ras(am schimbat becurile la ambele masini Toyota cu unele mai performante, si nu, nu le-am luat de la Toyota, ci din Carrefour) ! Nu stiu ce i-au schimbat colegului de 2400 lei, dar n-am auzit pe nimeni sa dea cu mult peste 1000 lei la reviziile mai mari. Eu la 15.000 km(aceeasi motorizare) am dat 540 lei. Tu ai spus pretul umflat pentru o revizie de diesel, iar omul vrea sa-si ia benzina. Fii mai atent! @Hara - eu as lua Corolla 1.6. Nu are rost sa comparam 1.6 124 cau cu 1.6 102 cai, iar ca design(parere subiectiva) Octavia a pierdut mult dupa acest face-lift. Principalul motiv pentru care as alege Corolla este siguranta sporita (9 airbaguri, fata de 4 ale Octaviei). Cam astea ar fi principalele motive: motorul de generatie mai nou si mai performant al Corollei + siguranta. Pe mine revizia de 60.000 km la Corolla 1.6 m-a costat 860 ron (in care intra ulei, filtre, ulei cutie, bujii, lichid frana), mai mult decat rezonabil, zic eu. This post has been edited by StefanVVTi: Aug 5 2009, 04:27 PM -------------------- |
|
|
Aug 5 2009, 04:35 PM
Post
#5
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei. Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb! cipp, cum a reusit colegul tau de a fost usurat de 2400ron ?!? e prima data cand aud de un cost atat de mare la o corolla. si eu am una si desi n-am dat nici un ban timp de 3 ani pe revizii am vazut totusi devizele si nu depaseau 1000ron nici macar la cea de 60.000km. becuri toyota?!? nu stiu ce sa zic. daca sa rad sau sa plang ca mai exista oameni atat de creduli. da becurile din benzinarii sau magazine de profil sau generale, ce au???? piese de schimb se gasesc cu gramada. ca sa iti faci o idee, dupa ce am iesit din garantie am dat 300ron pe schimbat placute de frana (toate 4) cu tot cu manopera. placute de calitate ! nu inteleg.... sint uimit de costurile astea asa de mari de care spui tu. nici la pajero nu m-a costat 2400ron o revizie ) -------------------- |
|
|
Aug 6 2009, 03:40 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Am/am avut in familie Corolle cu ambele motoare 1.4 VVT-I si 1.6 DUAL VVT-I
Parerea mea este ca se merita cel de 1.6 pentru ca ai performante mai mari, e mai putin zgomotos decat cel de 1.4 si consuma la fel. Motorul de 1.4 de pe fosta Corolla Hatchback "impinge" masina mult mai bine decat cel de 1.4 de pe actuala Corolla Sedan (care e mai grea) Cat priveste preturile pieselor si implicit ale reviziilor...se spun o groaza de lucruri. Nici cu consumabile originale Toyota nu ajunge 2400 RON (asta daca vorbim de ceea ce se schimba in mod obisnuit la o revizie). Intotdeauna ai si varianta pieselor si consumabilelor de la alte firme (Mann, Nipparts etc) Becuri poti sa cumperi de oriunde, numai sigurantele trebuie sa cumperi de la Toyota. Octavia vad ca are doar 4 airbaguri, n-are cruise control iar motorul ala de 1.6 mi se pare cam anemic...pana si 1.6-ele 16V de la Logan are mai multi cai putere... Si apoi gandeste-te...Skoda e din gama VAG:daca n-ai pe ea motor TDI inseamna ca degeaba ti-ai luat-o... This post has been edited by M A R I A N: Aug 6 2009, 03:42 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Aug 6 2009, 12:04 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 5-August 09 Member No.: 120.606 |
[quote name='M A R I A N' date='Aug 6 2009, 03:40 AM' post='329850']
Parerea mea este ca se merita cel de 1.6 pentru ca ai performante mai mari, e mai putin zgomotos decat cel de 1.4 si consuma la fel. S-a notat. Juriul (format din mine) a decis ca aceasta licitatie s-a desfasurat cu un singur competitor, Corolla, 1.6 VVTI, 124 CP, Luna, 13.800. Adjudecat! Cand pun laba pe dansa va trimit note informative.... Sa auzim de bine! |
|
|
Aug 6 2009, 12:24 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
O alegere buna si inteleapta !
-------------------- |
|
|
Aug 7 2009, 11:02 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Eu asa fi ales octavia ... o masina extrem de fiabila,solida, pastreaza (incredibil de bine) pretul de revanzare chiar si in perioadele de criza, gasesti piese peste tot .... are multe avantaje.
Eu, dupa multe cercetari , am ajuns la concluzia ca octavia II este masina pe care o poti alege fara sa greseti in clasa din care face parte. Oricum si corolla este ok....sa o stapanesti cu sanatate |
|
|
Aug 7 2009, 11:35 PM
Post
#10
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Sa o stapanesti sanatos. Probabil ca daca ai fi scris pe forumul Skoda acum te coborai dintr-o Octavie, dar alegerea ta e cea buna.
Mie personal nu-mi place Corolla Sedan, arata a Hyundai din anii '90 dar nu pot sa nu recunosc ca e o masina fiabila, iar motorizarile nu se comparau. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 12:50 AM |