IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Clauze abuzive - Suzuki

This topic is about Clauze abuzive - Suzuki, the author, valy_popa, wrote about: O stire mia captat atentia astazi, cea referitoare la dealerul Suzuki din Iasi. Sunt destui amatori de astfel de masini, insa puteti fi inselati fara ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Clauze abuzive - Suzuki, Suzuki incearca sa insele clientii
valy_popa
post Jun 9 2009, 03:47 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 9-June 09
Member No.: 120.168



O stire mi`a captat atentia astazi, cea referitoare la dealerul Suzuki din Iasi. Sunt destui amatori de astfel de masini, insa puteti fi inselati fara sa va dati seama. Dealerul Suzuki Iasi preciza in contracte ca masina va fi pusa la dispozitia clientului in maxim 15 zile de la iesirea sa din fabrica. Dar nimeni nu stie cand va iesi din fabrica masina, asa ca erai obligat sa platesti toata suma la semnarea contractului si masina ti`o luat la... Sfantu` Asteapta...

Cititi mai multe aici si aveti grija...

http://www.financiarul.ro/2009/06/09/clauz...uzuki-din-iasi/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flo8200
post Jun 30 2009, 09:35 AM
Post #2


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 19-December 07
From: Tulcea
Member No.: 115.846



O data estimativ cred ca primea clientul. Nu cred ca se cerea achitarea in avans 100%.
Cred ca a fost o campanie impotriva Suzuki.
Intrati pe forumul Toyota sa vedeti cum clienti carora li s-a spus ca le vine Corolla in 2 luni au asteptat 6 luni si nimeni nu a scris nimic prin ziare.
Daca esti din Iasi nu esti obligat sa o iei tot din Iasi, poti face o plimbare si o iei din alt oras.
Cand mi-am luat Corolla, ca sa nu astept 2-4 luni, am trimis mail la toti dealerii si am gasit la Oradea masina pe stoc, eu fiind din Tulcea. Am achitat si in 4 zile am ridicat masina.

This post has been edited by flo8200: Jun 30 2009, 09:38 AM


--------------------