care sunt diferentele intre marcile VAG? |
This topic is about care sunt diferentele intre marcile VAG?, the author, Iulian HondaFan, wrote about: daca eu am o idee de care ar fi diferenta dintre VW si Audi, nu imi e clar de care sunt diferentele reale intre Seat, VW si Skoda. platformele, motoar ... To read more just scroll down
care sunt diferentele intre marcile VAG? |
Aug 5 2004, 08:43 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
platformele, motoarele si transmisiile in buna parte sunt comune, designul difera si e normal. dupa mine 60-70% din masinele astea sunt aceeasi Marie cu alta palarie. cine stie detalii despre diferentele de substanta: suspensii, directie, etc. nu ca as putea cumpara seat sau skoda aici dar macar sa stiu ce pierd. |
|
|
Aug 6 2004, 11:51 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pai passat si A4 sunt masini de aceasi clasa si au aceleasi motorizari (in mare), dar un A4 "face" cam orice passat chiar si cu o motorizare superioara (un A4 1.9 tdi de 116 cp face un passat 1.9 tdi 130 cp) deci au motorizare comuna dar in rest cam totul e diferit (transmisie, suspensii, etc). La fel si la skoda si seat, au motor, sasiu, cutie de viteze identic, dar in rest difera (nu foarte mult dar difera, aceste diferente se datoreaza "target"-ului masinii, adica ce cumparatori vor sa atraga (sportivi, economi, comozi, etc..), nu am desfacut nici un skoda sau seat sa vad exact ce piese difera dar am stat in masini aceasi clasa si aceasi motorizare si e o diferenta sesizabila (ex: intre fabia si ibiza)
|
|
|
Aug 6 2004, 11:59 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
A4 si Passat au si aceeasi platforma/sasiu...impresia generala este aici ca in termeni de dinamica si acceleratie la aceeasi motorizare, i.e. 1.8T si transmisie ( auto-manuala in 5 trepte shiftronic) Passat si A4 se comporta f similar.
care e diferenta intre ibiza, fabia si polo in termeni de dinamica, acceleratie etc. la aceeasi motorizare? |
|
|
Aug 6 2004, 12:16 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
|
|
|
Aug 6 2004, 12:19 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
intre fabia si ibiza, ibiza are acceleratii mai puternice, poate e din cauza formei, polo nu se prea poate compara pt ca modelul e destul de vechi (fabia si ibiza au fos proiectate ulterior). |
|
|
Aug 7 2004, 11:42 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
diferente intre golf 4 si seat leon. leon are o tinuta de drum cu mult mai buna (ce mi-a placut cel mai mult directia f. precisa si faptul ca sta bine-n curbe la viteze mari fara sa fie insa f. rigida) este mult mai confortabila la condus, interiorul (acelasi ca la a3 -ul vechi), mai bine lucrat si e facut cu mai multa imaginatie. pe aceleasi motorizari leon este insa mai scump decat golf.
|
|
|
Aug 7 2004, 11:47 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Mie mi se pare ciudat cum pe leon gasesti motor TDI de 1.9L si 150CP, iar pe noul A3 au TDI de 2L si 140CP....
|
|
|
Aug 7 2004, 02:46 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
e mai cuplos asta de 2l... aia 10 ponei nu prea se simt la masinile de marimea asta.
|
|
|
Aug 7 2004, 03:32 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
E mai cuplos doar pe o banda ingusta de turatiii... uite cifrele
Seat Leon Cylindrée 1896 cm3 Puiss. maxi 150 ch à 4000 tr/mn Couple maxi 320 Nm à 1900 tr/mn Vitesse maxi 215 km/h 0 à 100 km/h 8.9 s Audi A3 Cylindrée 1968 cm3 Puiss. maxi 140 ch à 4000 tr/mn Couple maxi 320 Nm à 1750 tr/mn Vitesse maxi 207 km/h 0 à 100 km/h 9.5 s Motorul de la Audi e mai nou... desi e mai putin performant, poate respecta normele EURO4, altfel nu-mi explic. N-ar fi singurul motor mai nou mai putin performant datorita restrictiilor de poluare.... |
|
|
Aug 7 2004, 03:39 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
mda, nu e semnificativa diferenta de cuplu. poluarea si uzura mai inceata sa fie poate avantajul pt. cel de 2l...
|
|
|
Aug 7 2004, 03:58 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cu uzura cred ca nu pot fi mari diferentele, pentru ca merg in aceeasi gama de turatie.
Cred ca regulile de poluare i-a obligat sa taie de puterea noului motor de 2L. Oricum, A3 este destul de scump chiar si pentru standardele europene. Ca sa nu mai vorbim de cele romanesti. A3 TDI 140 consta intre 25 si 31.000, fata de Leon TDI 150 care e 22.000 (acum e la 19.000, promotional in fr). Intr-adevar, Audi are mai multe optiuni incluse in pretul de baza, insa cu diferenta de pret dintre ele mai cumperi si un Fiat Panda |
|
|
Aug 7 2004, 04:18 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
si eu cred ca Audi este pea scump pt. cat ofera fata de VW sau celelalte marci din grup. dar fiind marca de lux exista un premium de platit pt. asta, iti da imagine de stab, daca te uiti dupa asta.
interesant, in structura VAG Seat este in divizia Audi iar Skoda e in divizia VW. aici 1.9TDI nu este decat in varianta de 110cp/230Nm (pe Golf si Jetta) iar 2TDI, abia introdus pe passat ( primul passat diesel in USA din cate stiu), are 134 cp si 320Nm. nu stiam ca 1.9 atinge cuplul asta baban... de mentionat ca in USA standardul la motorina este diferit: motorina americana este mai nerafinata si are continut mare de sulf, in consecinta dieselurile sunt mai poluante si VW a pus nu'sh ce fel de filtre speciale pe dieselurile lor de aici ca sa se incadreze in normele de poluare care aici sunt mai stricte decat in EU. cred ca de aia nici nu ofera mai multe variante ale acestor motoare. pana in 2006 si USA va trece pe motorina "ecologica" cum ii zic ei. oricum 2TDI este in esenta un 1.9 cu cursa pistonului putin lungita, asa ca are cilindreea o tzara mai mare. |
|
|
Aug 7 2004, 04:32 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(MR28673) Oricum, A3 este destul de scump chiar si pentru standardele europene. Ca sa nu mai vorbim de cele romanesti. A3 TDI 140 consta intre 25 si 31.000, fata de Leon TDI 150 care e 22.000 (acum e la 19.000, promotional in fr).
Leonul este inainte de noua generatie si e un Golf 4 la baza, de aceea cred discounturile. cat e un Golf 5 cu aceeasi motorizare? la pretul de 22000 euro aici iti iei un Accord V6 (mare dar nu vapor, cu toate chestiile de comfort interior) de 240cp/275nm, 0-100 in 7.5 sec, consumul nu e prost (11l% in oras si 8l% afara) si taxele ar fi 5% aici, plus vreo 200$ inmatricularea. de aceea europenii nu pot vinde masini aici decat in segmentul de lux sau near luxury ( VW e considerat asa aici). |
|
|
Aug 7 2004, 05:45 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Europa si Statele sunt doua lumi diferite...
Un golf TDI 140 Sport e in jur de 24.500, sau in jur de 21.000 cand e vreo promotie. |
|
|
Oct 19 2004, 01:42 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
ca sa nu mai deschid alt subiect:
Wolfgang Bernhardt, copilul minune al Daimler-Chrysler (DCX) cunoscut mai ales pentru masurile de eficientizare a Chrysler in ultimii 3-4 ani, va fi in curand instalat sef al marcii VW. In curand muncitorii germani ai VW, care Autonews spune ca sunt cei mai scumpi din industrie, vor avea un personaj pt. cosmarurile lor. Bernhardt a concediat 26000 de muncitori Chrysler in USA si Canada, inchizand uzinele in care acestia lucrau. prima sa sarcina este de a creea o masina ieftina pentru VW, raspunsul VAG la Renault Logan. Noua masina va fi produsa in Brazilia sau in China unde VW are uzine si unde mana de lucru e ieftina. interesant este ca lui Bernhardt i s-a oferit sefia Mercedes Benz in cadrul DCX dar apoi oferta i-a fost retrasa, moment in care a demisionat. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:37 PM |