IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !

This topic is about Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !, the author, adi.mitrea, wrote about: Da, am început cu sfârșitul. Concluzia: Lancia Delta este o mașină deosebită pe care ți-o cumperi să te simți special Delta este genul de automobil ca ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !, drive test cu o mașină pe deosebită, care te face să te simți special
adi.mitrea
post Jan 28 2009, 01:34 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Da, am început cu sfârșitul. Concluzia:

Lancia Delta este o mașină deosebită pe care ți-o cumperi să te simți special!

Delta este genul de automobil care îți place sau nu, genul de mașină rară, care va rămâne rară, și care va întoarce priviri până când ultimul exemplar va ieși de pe linia de fabricație. Este un model care va rămâne în istoria industriei auto pentru liniile ei, care te fac să simți nobil fără să ai un Rolls Royce ca primă mașină. Pur și simplu Delta te face să te simți superior prin simpla ta apariție alături de ea - îndrăzneața italiancă.

Exteriorul, cel mai bine descris de poze, este ciudat, cursiv... avangardist. Trebuie să recunosc că în cele două zile de drive test, atât mașina, cât și eu, am primit multe priviri măgulitoare.

Interiorul este bine lucrat și materialele sunt peste tot ce oferă concurența directă la 22.000-23.000 euro DDP. Scaunele sunt îmbrăcate în piele întoarsă în combinație cu piele (cred că ecologică), volanul are locuri speciale pentru „ținut mâinile la ora 10 și 10 minute”. Pe bord se găsește un material cauciucat cu aspect de piele, foarte moale și plăcut la atingere. De asemenea, bordul, precum și fețele de uși, au inserții cromate care chiar sunt din metal, nu din plastic!

Iluminarea este poate cea mai plăcută surpriză de la bordul Lanciei Delta. Tot ce înseamnă cifră, literă și simbol din mașină arată alb ziua și alb-neon seara. Pentru cei familiarizați cu mașinile din grupul Fiat, trebuie menționat că Lancia Delta are interiorul și desenul interior general preluat de la Fiat Bravo. De asemenea și platforma tehnică tot de la Bravo vine, Lancia fiind un pic mai mare.

Conforul interior este mediu spre bun, mai ales dacă luăm ca referință scaunele din față. Acestea suferă însă la capitorul susținere laterală, Henry90720 avea dreptate, calitativ fiind însă excelente, după cum spuneam.

Bancheta spate este cam tare și montată mai sus decât scaunele din față, deci poziție de stat ca în amfiteatru. Spătarele banchetei spate, și ea slab profilată, sunt reglabile, deci o dotare ideală care încearcă să compensenze profilarea și confortul deficitare. O dotare interesantă mi s-a părut faptul că șezutul banchetei culisează (fracționat, 60% cu 40% - se poate observa la fotografiile din interior) pentru a permite ori un spațiu de încărcare mai mare în portbagaj, ori spațiu mai mult pentru picioarele pasagerilor din spate.

Motorul și cutia fac un mariaj excepțional. Cu toate astea le-am lăsat mai la urmă pentru că Lancia Delta nu e o mașină pe care să o alergi cu „năduf”, pentru simplul motiv că a fost creată pentru altceva.

Cursele schimbătorului sunt destul de ample, însă levierul este absorbit parcă de treapta în care vrei să schimbi. Etajarea este corectă, permițând o accelerare optimă în orice treaptă.

Pe la 110-120 km/h apare un șuierat care se amplifică odată cu viteza, iar pe la 150 km/h dispare (fiind acoperit mai debrabă de alte zgomote aerodinamice și de sunetul motorului). Antifonarea pare bună și atât dacă o compari cu mașini de clasă superioară (D), care nu sunt neapărat premium sau mai scumpe, cum ar fi Skoda Superb 2008. Practic, confortul acustic interior este de nivel mediu-superior pentru o compactă.

Lancia Delta 2008 nu are absolut nimic în comun cu vechea Delta și cu atât mai puțin cu Delta Integrale. Noua Delta este o reeditare a numelui, nu a modelului. Asta nu înseamnă că mașina-i rea, însă rădăcinile ei în trecut se leagă doar de cinci litere frumos alăturate.

Practic nu noul model nu se află în aceeași situație ca Fiat 500 (2007) și Fiat 500 din anii '70-'80.

Pentru cei care se hrănesc cu cifre, consumul mediu la finalul testului de 300 de kilometri a fost de 9%. Impresionant de puțin pentru un 1,9 litri biturbo de 190 Cai Putere.

Dacă Lancia Delta ar fi fost mașina mea personală cred că aș fi scos o medie de 7,5-8%, pentru că valorile au început să crească cu 1 litru % după sesiunea foto în mișcare din Piața Constituției unde mașina nu a fost menajată deloc.

Am observat că în trafic urban aglomerat consumul se stabilizează la 9-10%, iar în extraurban pe drum național mașina consumă 5-7%. La mers tare pe autostradă (150 km/h+) consumul urcă din nou spre 10%.

Lancia Delta este primul model din grupul Fiat pe care este montat noul propulsor diesel de 1,9 litri biturbo. Din punctul meu de vedere, grupul Fiat și-a demonstrat din nou supremația în ceea ce privește motoarele (diesel), ei fiind inventatorii common-rail...

Fotografii:



Alte drive test-uri:

Clasa A: Fiat 500

Clasa B: Dacia Sandero, Mini CooperS, Seat Ibiza 2008

Clasa C (compactă): Skoda Octavia 2 facelift, Fiat Bravo, Honda Civic Hybrid, Kia C’eed, Peugeot 308, Volvo C30, Ford Focus CC, Volkswagen Scirocco

Clasa D: Skoda Superb 2008, Alfa Romeo 159, Volvo XC70

Crossover: Seat Altea Freetrack

SUV: SsangYong Kyron, Chevrolet Captiva


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 28 2009, 01:41 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Se pare că forumul nu-mi dă voie să pun mai multe poze de pe imageshack, așa că voi încerca să le încarc direct pe forum imediat.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 28 2009, 01:53 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



mai urmează câteva thumbsup.gif
Attached File(s)
Attached File  DSCF7936.JPG ( 168.96K ) Number of downloads: 3
Attached File  DSCF7939.JPG ( 163.99K ) Number of downloads: 3
Attached File  DSCF7941.JPG ( 171.72K ) Number of downloads: 17
Attached File  DSCF7943.JPG ( 192.53K ) Number of downloads: 8
Attached File  DSCF7950.JPG ( 166.99K ) Number of downloads: 4
Attached File  DSCF7955.JPG ( 195.51K ) Number of downloads: 4
Attached File  DSCF7958.JPG ( 184.36K ) Number of downloads: 6
Attached File  DSCF7965.JPG ( 148.19K ) Number of downloads: 6
Attached File  DSCF7968.JPG ( 170.98K ) Number of downloads: 2
Attached File  DSCF7971.JPG ( 149.64K ) Number of downloads: 9
Attached File  DSCF7974.JPG ( 185.53K ) Number of downloads: 7
Attached File  DSCF7975.JPG ( 147.83K ) Number of downloads: 11
Attached File  DSCF8025.JPG ( 173.5K ) Number of downloads: 18
Attached File  DSCF8026.JPG ( 178.47K ) Number of downloads: 9
Attached File  DSCF8032.JPG ( 173.64K ) Number of downloads: 6
Attached File  DSCF8042.JPG ( 148.42K ) Number of downloads: 16
Attached File  DSCF8049.JPG ( 144.9K ) Number of downloads: 9
Attached File  DSCF8055.JPG ( 114.04K ) Number of downloads: 8
Attached File  DSCF8059.JPG ( 102.94K ) Number of downloads: 36
Attached File  DSCF8062.JPG ( 98.59K ) Number of downloads: 2
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 28 2009, 02:00 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



ultimele

This post has been edited by adi.mitrea: Jan 28 2009, 02:00 PM
Attached File(s)
Attached File  DSCF8064.JPG ( 134.03K ) Number of downloads: 6
Attached File  DSCF8069.JPG ( 98.83K ) Number of downloads: 5
Attached File  DSCF8070.JPG ( 114.68K ) Number of downloads: 7
Attached File  DSCF8075.JPG ( 195.25K ) Number of downloads: 29
Attached File  DSCF8100.JPG ( 54.42K ) Number of downloads: 4
Attached File  DSCF8095.JPG ( 54.8K ) Number of downloads: 2
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 28 2009, 02:04 PM
Post #5


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Mai... e urata ca foamea... pinch.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius68582
post Jan 28 2009, 02:15 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 919
Joined: 18-February 06
From: Kronstadt
Member No.: 68.575



Fain review,dar parca mai putin detaliat decat ne-ai obisnuit.
Cat priveste aspectul estetic,singurul pe care mi-l permit sa-l comentez-deoarece nu am condus inca masina,are valente de opera de arta.Asta pentru ca intocmai unei statui,ii sta mai bine nemiscata,eventual sus pe un piedestal,cu muritorii in jurul ei admirand-o.
Pozele cu ea in miscare n-au pic de gratie.Si doar ai spus ca nu are nici o legatura cu vechea Delta... whistling.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Jan 28 2009, 02:53 PM
Post #7


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Io am aceeasi parere cu Tudor. La exterior e urata cu spume teehee.gif

Pe de alta parte, cel putin in poze, interiorul mi se pare foarte reusit. Atept s-o vad live smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 28 2009, 11:09 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE (adi.mitrea @ Jan 28 2009, 01:34 PM) *
... Scaunele sunt îmbrăcate în piele întoarsă în combinație cu piele (cred că ecologică)....

Alcantara?!

Am vazut-o expusa in Mall. Pare genul de masina cu care se duce Mihai Albu la munca.
Din lista de masini pe care nu mi le-as cumpara, Delta e cea mai frumoasa.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 28 2009, 11:52 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze!


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Jan 29 2009, 12:46 AM
Post #10


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



QUOTE (Andrei Suzuki @ Jan 28 2009, 11:52 PM) *
Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze!

Yep! thumbsup.gif
Asa cum zice domnul.
Parca grila aia mergea mai alungita...Da' poponetzul ala e superb...arata intr-un mare fel.
Adi, cum merge masina...e ceva din clasa cu care se compara? Sau ai mers doar la relaxare sa traiesti toate senzatiile...? smile.gif

This post has been edited by Hoinar: Jan 29 2009, 12:47 AM


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2009, 01:09 AM
Post #11


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Cred ca una dintre masinile alea de love or hate de la prima vedere.. Cum a fost Megane hatch cand a aparut, cum au fost si altele. Jur ca mi se pare hidoasa. pinch.gif Interiorul e ok, dar aspectul exterior ma infioara. Daca vad una in trafic franez si o las sa treaca, ca ma pierd. biggrin.gif Ah, Bravo imi place mai mult. Presupun ca in buna traditie a marcii Lancia (responsabila cu premiumu' in concernul Fiat) pretul ma va ajuta sa nu-mi stric prea multe zile din viata cu hidosenia. teehee.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jan 29 2009, 10:52 AM
Post #12


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



QUOTE ( T u d o r @ Jan 28 2009, 02:04 PM) *
Mai... e urata ca foamea... pinch.gif

Ba chiar imi place smile.gif
Iar daca asta costa 22000 euro cu motorul ala de 1.9 si 190 cp... mmm chiar suna bine!


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 29 2009, 11:51 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE (adi.mitrea @ Jan 28 2009, 01:34 PM) *
Delta este genul de automobil care îți place sau nu...


Da, m-am citat inclusiv pe mine. Comentariile voastre de până acum îmi demonstrează că nu m-am înșelat whistling.gif


QUOTE (Random @ Jan 28 2009, 11:09 PM) *
Alcantara?!

Am vazut-o expusa in Mall. Pare genul de masina cu care se duce Mihai Albu la munca.
Din lista de masini pe care nu mi le-as cumpara, Delta e cea mai frumoasa.


Alcantara, da rolleyes.gif Cel mai tare comentariu Random. Și acum zâmbesc!

QUOTE (Andrei Suzuki @ Jan 28 2009, 11:52 PM) *
Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze!


Așa zic și eu. Cât despre poze... pentru nimic. Pur și simplu formele mașinii m-au determinat să-i fac poze până când mi-au degerat degetele pe aparat! unsure.gif


QUOTE (Hoinar @ Jan 29 2009, 12:46 AM) *
Parca grila aia mergea mai alungita...Da' poponetzul ala e superb...arata intr-un mare fel.
Adi, cum merge masina...e ceva din clasa cu care se compara? Sau ai mers doar la relaxare sa traiesti toate senzatiile...? smile.gif


Spre deosebire de alte drive-test-uri, din cauza vremii urâte nu m-am aruncat la drumuri lungi, însă am ieșit pe autostradă (cu DORU), m-am plimbat prin București și în împrejurimi. Prin urmare nu aș putea să spun cum stă mașina pe serpentine.

Lancia Delta se compară / apropie foarte mult de Fiat Bravo. Ambele modele sunt construite pe platforma C a grupului Fiat.

Legat de o comparație ca la carte, cu mașini din aceeași categorie (premium), atunci ar fi BMW Seria 1, Mercedes-Benz B Class, Audi A3 Sportback... și cam atât.

Ca performanțe dinamice și confort aș spune că A3 Sportback și BMW Seria 1 sunt superioare Lanciei Delta, având însă prețuri sensibil mai mari pentru dotări și motorizare echivalente.

Legat de design, las la aprecierea voastră comparația între cele patru modele.

QUOTE ( T u d o r @ Jan 29 2009, 01:09 AM) *
Cred ca una dintre masinile alea de love or hate de la prima vedere.. Cum a fost Megane hatch cand a aparut, cum au fost si altele. (...) Presupun ca in buna traditie a marcii Lancia (responsabila cu premiumu' in concernul Fiat) pretul ma va ajuta sa nu-mi stric prea multe zile din viata cu hidosenia. teehee.gif


Ai dreptate, mai puțin la partea legată de preț. Lancia Delta costă între 19.500 și 26.670 euro DDP.

Delta are trei versiuni de echipare, Argento, Oro și Platino.

Cele mai bune oferte după mine sunt Platino 1,4 Tjet - la 23.000 euro DDP și Platino 1,6 Multijet - la 24.000 euro.

Pentru performanțe maxime, pentru plăcere pură, la un consum de carburant de nimic este Platino 1,9 Multijet twinturbo de 190 CP (modelul testat) - la 26.670 euro.


QUOTE (22nst @ Jan 29 2009, 10:52 AM) *
daca asta costa 22000 euro cu motorul ala de 1.9 si 190 cp... mmm chiar suna bine!


Aici trebuie să-mi cer scuze eu, pentru că prețul modelului testat e mai mare. Nu știu de ce am trăit cu impresia unei reduceri de circa 3.000 de euro la gama Lancia... teehee.gif

Oricum, versiunii de top nu-i lipsește nimic pentru că are inclusiv jante de 18 inci, plafon din sticlă cu trapă, climatizare pe două zone... iar încă de la prima versiune (Argento) ai priză de 12 V în portbagaj, CD cu MP3, windowbag-uri și multe altele. În lista cu dotări am găsit și ESP la Argento, însă la modelul testat nu am găsit niciun buton care să-l anuleze, ci doar un "ASR Off".

Prin urmare am crezut că mașina nu are ESP (nici nu i-am simțit prezența vreodată). O să mă mai interesez și vă spun.

This post has been edited by adi.mitrea: Jan 29 2009, 11:53 AM


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 29 2009, 01:09 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Sunt sanse sa fie dotata cu ESP si ASR insa numai ASR-ul sa poata fi decuplabil, sa poti pleca de pe loc iarna in conditii grele smile.gif

Referitor la masina, am vazut in CT una crem cu ceva negru, cam nefericita combinatia de culori. Masina nu arata rau dar parca m-as gandi de 2 ori inainte sa cumpar asa ceva... nu stiu de ce biggrin.gif Interiorul e inspirat de la Bravo si asta imi place, e singurul interior de Fiat care mi-a placut la ultima expozitie la care am fost tongue.gif

Adi, poate data viitoare faci si niste poze simple cu fata, spatele si lateralele masinii wink.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jan 29 2009, 02:41 PM
Post #15


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Daca ar fi sa ne uitam la ea separat atunci arata urat rau; daca ar fi sa ne uitam comparativ cu modelele amintite de de adi atunci arata decent;
deci ader la parerea ca e cea mai frumoasa masina urata pe care nu mi-as lua-o.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktullu
post Feb 10 2009, 10:22 AM
Post #16


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 17-January 08
From: GALATI
Member No.: 116.091



Am vazut-o in week-end la Carrefour Braila, si atat eu cat si restul familiei am ramas impresionati. Comparativ cu pozele e super, e foarte mare sau oricum mai mare decat bravo (este unul langa ea pus), C4, megan; este fluida, aspectul pe cat de ciudat, pe atat de frumos, este genul de masina care iti place sau nu, noua ne-a placut la nebunie, daca aveam bani de ea puneam mana de la mana s-o luam.
Interiorul este placut, calitativ, singura chestie care mi-a displacut total este maciulia schimbatorului, este patratoasa rotunjita, ar fi trebuit sa fie fluida, in acord cu aspectul exterior.
Desi am o retinere fata de masinile italiene, si m-as gandi serios inainte de a da banii, o trec pe lista mea de dorinte auto alaturi de Mini clubman, C5, Legacy, 159, XF si S2000(in alta liga de pret).
SIncer de cand am vazut-o stau si ma gandesc cum sa fac bani de una; masinile de mai sus cand o sa-mi i-au una o tin forever si doar pentru drumuri extraurbane, pentru oras Logan.
Ii rog si pe cei care au comentat dar nu au vazut-o sa fuga la un dealer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 10 2009, 12:20 PM
Post #17


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cum sta cu lag ul ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Feb 11 2009, 07:24 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Cu lag-ul stă bine, aproape inexistent.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 12 2009, 07:42 PM
Post #19


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (adi.mitrea @ Feb 11 2009, 07:24 PM) *
Cu lag-ul stă bine, aproape inexistent.


bi-turbo, deh....
M-am invartit si eu pe langa una anul trecut. Mi-a placut mult insa nu am mers cu ea. De fapt nici nu aveau un exemplar de drive-test. Ce sa mai vorbim de un bi-turbo.....
Masina asta e altfel. Nu seamana cu nimic altceva, ceea ce este un cutit cu 2 taisuri: dupa o vreme poate deveni obositoare ca design sau din contra, designul isi poate confirma valoarea.
Un lucru e cert: nu o pierzi in parcare


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 12 2009, 09:10 PM
Post #20


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Hehehe... nici un SSangYong Rhodius nu-l pierzi, ca fug toti in partea cealalta a parcarii si ramane singur si vizibil. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 02:11 PM