IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă

This topic is about Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă, the author, adi.mitrea, wrote about: Estetic vorbind, designerii Skoda au rezolvat la facelift problemele de ergonomie și de ambianță interioară care aduceau un aer ușor bătrânesc în vech ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă, același spațiu, calitate îmbunătățită
adi.mitrea
post Dec 9 2008, 09:37 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Estetic vorbind, designerii Skoda au rezolvat la facelift problemele de ergonomie și de ambianță interioară care aduceau un aer ușor bătrânesc în vechea Octavia 2. Interiorul este sensibil mai bun calitativ și păstrat punctele forte ale vechii Octavia 2, adică lipsa scârțâiturilor plasticelor. thumbsup.gif

Iluminarea este un pic mai vie și mai armonioasă, iar senzorii de parcare din fabrică (cu radio-cd-ul Bolero) te fac să uiți că mașina e cam greu de parcat în spații înguste/scurte. Acest radio cd are și un slot SD pentru a citi informații direct de pe card, iar funcțiile multimedia sunt completate de o mufă AUX care se găsește în cotieră. rolleyes.gif

Comenzile de la climatizare sunt preluate de la Superb (și sunt similare cu cele din BMW Seria 5 dacă vreți... thumbsup.gif ). În loc de un display pe care este afișată temperatura dorită, butonul de reglare a temperaturii este înconjurat de cifre iluminate care reprezintă temperatura aleasă.

La exterior, cum ați observat și voi, farurile nu mai au expresia posomorâtă a vechii Octavia 2 și au integrat pe lateral numele modelului, ca la Superb.

Un minus estetic ar fi proiectoarele, care au colțurile în jos, în timp ce farurile sunt curbate în sus. Cred că niște proiectoare mai mici și rotunde ar fi arătat mai bine. Pe de altă parte, dacă ar fi ales soluția unui bloc optic rotund, nu ar mai fi putut integra bine acele cornering lights. confused.gif Practic, fiecare proiector are două becuri. Cele din exterior se aprind atunci când activezi semnalizarea la viteze mici (de până în 30 km/h mi se pare) pentru a putea vedea mai bine unde virezi. Alături de farurile direcționale, iluminarea este peste media clasei C.

Se observă că au umblat și la desenul stopurilor spate. Banda roșie reflectorizantă dintre semnalizări și luminile de marșariere a fost înlocuită de una albă, un pic mai lată. Eu zic că stopurile vechi arătau mai bine. Pe de altă parte, catadioptri din bara spate sunt bine integrați și oferă o siluetă mai elegantă posteriorului.

Una peste alta, aș spune că facelift-ul le-a ieșit bine spre foarte bine, mașina fiind clar un progres față de Octavia 2.

Dacă ținem cont și de faptul că în ofertă se regăsește acum și un 1,4 TSI de 122 CP, atunci chiar vorbim de o ofertă îmbunătățită.

Manuală 6 trepte vs. DSG 7 trepte

Fiindcă la drive-test-ul din străinătate am condus 1,8 TSI manuală 6 trepte, iar weekend-ul ăsta am avut DSG 7 trepte, pot să zic că prima cutie pune mai bine în evidență puterea motorului decât DSG-ul. Pe de altă parte DSG schimbă mai rapid, muuult mai rapid, are 7 trepte și e mai comod.

Un minus la DSG ar fi simptomul următor: Nu retrogradează din 7 în 6 în modul Drive (D) decât la kick down.

Situație: Pe autostradă mers cu 120 km/h în drive (D) cu treapta 7. Apăsat pedală de accelerație la fund, dar fără kick down - cutia huruie, turația variază cu 500 de rpm în sus și în jos, iar mașina accelerează foarte greu.

Apăsat pedala complet (cu tot cu kick down), cutia trece în treapta a 4-a și mașina accelerează ca o nebună.

Pe modul sport nu se întâmplă asta. Totul merge normal. Nu știu dacă mașina cu care am mers eu era defectă sau nu, dar cei care mai au ocazia să facă drive test ar fi bine să cerceteze și comportamentul descris de mine.

În rest, mașina stă bine în curbe, nu manifestă ruliu mai mare decât te-ai aștepta și e silențioasă la viteze mari. Lui S O R I N nu-i venea să creadă cât de silențioasă e, asta pentru că Type R-ul lui e la cealaltă extremă.

Peste viteze de 170 km/h se simte că Octavia 2 facelift devine mai ușoară, contrar a ceea ce ar trebui să se întâmple, adică să îți dea senzația de lipit de drum. Probabil că același lucru se întâmplă și la vechiul model, deci n-aș zice că e o problemă nou apărută.

Consum mediu 11,6% după 4 zile de drive test și 400 km (70-80 prin București, restul afară). Aș zice că e mai puțin relevant consumul pentru că am tras mult de mașină (cei care au mers cu ea știu ce vreau să spun). La asta se adaugă și faptul că avea 40 km pe bord când m-am urcat în ea, deci după un minim rodaj sigur se va mai așeza.

Ca referință aș lua mai degrabă niște consumuri instante. 5,8% la 120 km/h pe cruise control și 8% la 150 km/h pe cruise control.
Attached File(s)
Attached File  Octavia_FL01.jpg ( 708.85K ) Number of downloads: 57
Attached File  Octavia_FL02.jpg ( 708.97K ) Number of downloads: 57
Attached File  Octavia_FL03.jpg ( 690.4K ) Number of downloads: 34
Attached File  Octavia_FL04.jpg ( 787.63K ) Number of downloads: 49
Attached File  Octavia_FL05.jpg ( 552.25K ) Number of downloads: 34
Attached File  Octavia_FL06.jpg ( 240.81K ) Number of downloads: 51
Attached File  Octavia_FL07.jpg ( 123.49K ) Number of downloads: 77
Attached File  Octavia_FL08.jpg ( 101.87K ) Number of downloads: 39
Attached File  Octavia_FL09.jpg ( 303.71K ) Number of downloads: 59
Attached File  Octavia_FL10.jpg ( 229.47K ) Number of downloads: 47
Attached File  Octavia_FL11.jpg ( 129.84K ) Number of downloads: 43
Attached File  Octavia_FL12.jpg ( 125.29K ) Number of downloads: 34
Attached File  Octavia_FL13.jpg ( 240.48K ) Number of downloads: 38
Attached File  Octavia_FL14.jpg ( 352.56K ) Number of downloads: 34
Attached File  Octavia_FL15.jpg ( 262.63K ) Number of downloads: 30
Attached File  Octavia_FL16.jpg ( 387.91K ) Number of downloads: 29
Attached File  Octavia_FL17.jpg ( 318.65K ) Number of downloads: 30
Attached File  Octavia_FL18.jpg ( 382.04K ) Number of downloads: 44
Attached File  Octavia_FL19.jpg ( 406.4K ) Number of downloads: 76
Attached File  Octavia_FL20.jpg ( 417.42K ) Number of downloads: 42
Attached File  Octavia_FL21.jpg ( 421.15K ) Number of downloads: 28
Attached File  Octavia_FL22.jpg ( 544.17K ) Number of downloads: 32
Attached File  Octavia_FL23.jpg ( 778.44K ) Number of downloads: 25
Attached File  Octavia_FL24.jpg ( 2.1MB ) Number of downloads: 36
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Dec 9 2008, 11:21 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



Arata mult mai bine noua Octavia, dar daca cei de la VW vor scade pretul f mult, asa cum se preconizeaza, cred ca cei de la Skoda vor intampina vremuri grele. Oricum sincer niciodata nu am reusit sa gasesc destule motive ca cineva sa aleaga Skoda in detrimentul altor marci concurente. Nu am condus pana acum nici o Skoda, deci probabil o avea ceva deosebit...


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 9 2008, 05:26 PM
Post #3


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Noua Skoda Octavia FL si Noul Superb sunt doua mari reusite in viziunea mea...ambele aduc doua trasaturi ce lipseau modelului ceh: INDIVIDUALITATE SI ELEGANTA !!



--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Dec 10 2008, 11:20 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE (DORU @ Dec 9 2008, 12:26 PM) *
Noua Skoda Octavia FL si Noul Superb sunt doua mari reusite in viziunea mea...ambele aduc doua trasaturi ce lipseau modelului ceh: INDIVIDUALITATE SI ELEGANTA !!



Noul superb este o masina Ok insa cu un spate ORIBIL! Pacat pentru ca putea fi o masina reusita in toate privintele...daca regandeau putin designul spate.

Referitor la OII face lift - mi s-a parut mai reusita varianta actula (inainte de face lift) in ceea ce priveste masca fata.

This post has been edited by ncristi: Dec 10 2008, 11:21 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Dec 10 2008, 01:12 PM
Post #5


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Imi place foarte mult iluminarea bordului. Combinatia alb/verde este aleasa inspirat, creand un ambient relaxant, si asta cumva in contrast cu culorile agresive cu care ne-au obisnuit masinile VAG. smile.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 10 2008, 01:20 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



ncristi, gusturile nu se discuta, stim asta de cand lumea... YOU LOVE IT OR YOU HATE IT !

Personal, cu exceptia design-ului spate la Superb, consider restul masinii f reusit. Cat priveste Octi 2FL, partea frontala este in noua linie e marcii, in plus aduce a limuzina de confort, sa nu zic mai mult ! wink.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 11 2008, 12:40 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Nu știu dacă există în industria auto a anilor 2000 o mașină care să placă tuturor, indiferent din ce unghi ai privi-o. rolleyes.gif

La o nouă generație sau la un facelift mi se pare mai important dacă acel constructor auto a reușit sau nu să facă o mașină MAI bună și MAI frumoasă decât cea precedentă.

În cazul lui Superb, eu zic că este mai frumoasă (și are infinit mai multă personalitate) decât vechiul Superb (care arăta ca o Fabia limo), iar la Octavia facelift au reușit să dreagă multe deficiențe de design și de ergonomie.

Asta nu poate decât să însemne că sunt niște mașini reușite.

@Victor: Și eu eram de aceeași părere cu tine și încă sunt, din anumite puncte de vedere. Dar hai să comparăm mere cu mere.

Octavia vs. Jetta.

Passat vs. Superb.

Ce ai alege și de ce?

E drept că VW are mult mai multe modele, majoritatea foarte reușite. Vezi Scirocco, Golf VI, Passat CC. Skoda nu are modele în segmentele astea, dar asta nu înseamnă că din punct de vedere al raportului calitate / preț este sub VW. thumbsup.gif

This post has been edited by adi.mitrea: Dec 11 2008, 12:40 PM


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Dec 11 2008, 10:42 PM
Post #8


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Adi, cand am intors masina la Pic (parca asa-i zicea magazinului) si am revenit pe strada tot o senzatie de genul asta am avut si eu.
Se auzea un zgomot ciudat si nu accelera.

Mi-a placut masina, dpmdv singurul minus ar fi volanul, parca este prea gros biggrin.gif
Cel mai mult am vrut sa o compar cu automata mea (de generatie veche). Schimba foarte repede treptele dar cand trebuie sa retrogradeze multe trepte cam sta sa se gandeasca biggrin.gif
Fata de modelul fara face lift, la asta nu imi plac nici stopurile biggrin.gif

Ca un total, nota 9 smile.gif


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Dec 12 2008, 01:17 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



QUOTE (adi.mitrea @ Dec 9 2008, 11:37 AM) *
Practic, fiecare proiector are două becuri. Cele din exterior se aprind atunci când activezi semnalizarea la viteze mici (de până în 30 km/h mi se pare) pentru a putea vedea mai bine unde virezi.


Din poze apare clar ca in exterior e lumina de zi si in interior proiectoarele de ceata, care cred ca se aprind la cornering. Nu am pus inca mana pe una ca sa vad exact.

This post has been edited by Daniel65671: Dec 12 2008, 01:20 PM
Attached File(s)
Attached File  900x250_homepage_top_NewOctavia__en.jpg ( 73.86K ) Number of downloads: 38
 


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 12 2008, 05:16 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Daniel, s-ar putea să ai dreptate. Singura poză pe care i-am făcut cu un proiector aprins e din celălalt unghi și nu-mi dau seama.

E posibil să fi încurcat eu borcanele și luminile din proiector să se aprindă invers față de ce am scris inițial.

Oricum, rămân la aceeași idee, aceea că proiectoarele sunt un pic cam mari și că rotunde ar fi arătat mai bine.

@22nst: Chiar mă întrebam când o să postezi rolleyes.gif

Ți se pare volanul gros la Octavia pentru că la Toyota ta e semnificativ mai subțire.

Mie personal îmi place mai gros (ce aiurea sună, dacă eram gagică vă apucați de mișto-uri whistling.gif ) pentru că are priză mai bună și face ca tot colacul să pară mai mic în diametru.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Dec 12 2008, 06:05 PM
Post #11


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



asa nu?



Attached File(s)
Attached File  semnal.JPG ( 221.17K ) Number of downloads: 58
 


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 16 2008, 10:35 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Așa, dilemă rezolvată. Îmi cer scuze de eroare. unsure.gif

M-am uitat la un proiector de O2 facelift stins și pare invers decât în realitate. Oricum, mi se pare cam ciudată alegerea asta. Cornering la interior și proiector la exterior...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Dec 16 2008, 02:11 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Am fost la Brady si am verificat cu un vanzator. Asa e Adi: pare un paradox, adica becul pentru luminat coltul e in interior, dar e si pentru ceata si poate trebuie oglinda mai adanca decat la o lumina de zi, ultima fiind ca de pozitie se pune cat mai in exterior.

Personal nu imi plac proiectoarele rotunde, dar acum, cu 2 becuri, nici nu mai poti sa le faci rotunde. Ma intreb, insa, daca nu iei proiectoare de ceata, evident ca nu ai nici cornering, dar lumina de zi trece la faza scurta, ca nu am vazut nici o poza asa.

P.S. (M-am intrerupt si a trecut timpul de editare.) Mie imi place cu ochii de pisica in bara, dar imi plac si stopurile cu rosu in mijloc mai mult decat acum, complet albe. Mi se pare o improvizatie, ca au luat rosul dar nu au scos si suportul dintre semnalizatoare si lumina alba.


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Jan 7 2009, 10:50 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



QUOTE (22nst @ Dec 12 2008, 08:05 PM) *
asa nu?


Acolo este aprinsa lumina de cornering, fiind activata de semnalizarea pusa pe dreapta .

This post has been edited by Daniel65671: Jan 7 2009, 10:50 AM


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jan 7 2009, 11:41 AM
Post #15


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(DORU @ Dec 10 2008, 01:20 PM) *
Cat priveste Octi 2FL, [...] in plus aduce a limuzina de confort, sa nu zic mai mult ! wink.gif

Deja mi se pare ca ai zis prea mult, si mie imi place tonalitatea culorilor din interior dar O2FL ramane o compacta smile.gif.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 7 2009, 03:13 PM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Strict dpdv al platformei, da. Insa avand in vedere totusi ca este la limita superioara a clasei...gandeste-te ca ai mai mult spatiu decat la BMW seria 3 sau Audi A4. Este deci mai confortabila macar din acest pdv...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jan 7 2009, 03:27 PM
Post #17


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Nu neg ceea ce spui, Octavia ramane o masina frumoasa insa abia noul Superb poate sa pretinda sa fie numita limuzina.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 7 2009, 04:27 PM
Post #18


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (klm @ Jan 7 2009, 03:27 PM) *
Nu neg ceea ce spui, Octavia ramane o masina frumoasa insa abia noul Superb poate sa pretinda sa fie numita limuzina.


Noul Superb ESTE limuzina...mult peste concurentele directe, deja sufla in ceafa la A6. Dar acesta este subiect in alt topic. thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 7 2009, 04:56 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



@KLM: O2 este o compacta dar costa cat o limuzina, desi ideea de limuzina e cu totul alta smile.gif

@Doru: Skoda a ajuns sa fie mult prea scumpa pentru ceea ce ofera iar clientii se pierd pe zi ce trece(mai ales de cand cu criza smile.gif ). Cate Superburi noi s-au vandut? Cate O2 cu face lift s-au vandut? Probabil prin capitala stati mai bine, dar in CT situatia e la pamant. Nu mai zic ca in ziua de azi lumea nu mai cauta spatiu chiar atat de tare ca la mine pe bancheta din spate nu s-a mai urcat cineva de nu mai tin minte. Mai mult se cauta design, dotari, motoare, imagine de marca, spatiul ramane mai la coada.


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 7 2009, 11:48 PM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Mike, Skoda vine si cu alte atuuri pe langa spatiu...dar ca sa-ti confirm spusele, intr-adevar, vanzarile in general si cele auto nu fac exceptie - SUNT LA PAMANT chiar si-n Bucuresti...Ford, Renault sau Dacia au pierdut cel mai mult, dar si grupul VAG inregistreaza pierderi undeva putin peste jumatate din plutonul celor 3 de mai inainte...

Previziunea mea: abia din martie se mai redreseaza piata, dar pana in toamna nu va exista o relansare cu adevarat. Nici o recesiune mondiala nu a tinut mai putin de 1-2 ani...statistic vorbind.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 09:58 PM