IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme cu un cielo batran (1995)

This topic is about probleme cu un cielo batran (1995), the author, Donz, wrote about: tocmai mi-am cumparat si un un cielo din 1995, 180.000 km (in bord) si cu GPL (nu mi l-a luat mama, nu tata) si normal ca m-am bucurat la un pret mic. ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme cu un cielo batran (1995), sfaturi va rog
Donz
post Dec 2 2008, 04:55 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 2-December 08
Member No.: 118.673



tocmai mi-am cumparat si un un cielo din 1995, 180.000 km (in bord) si cu GPL (nu mi l-a luat mama, nu tata) si normal ca m-am bucurat la un pret mic. l-am adus de la arad in bucuresti si am depasit vreo 2000 km de cand il am (o luna) si cum era de asteptat a inceput sa planga saracul si am fost la un prim service pt o prima analiza si mi-a zis respectivul ca sa imi rezolv pierderile de ulei respectiv apa trebuie sa schimb pompa de apa, distribuitor, niste garnituri de la cutie, motor etc..... avand ceva probleme cu ambreajul (tinea adanc daca intelegeti adica trebuia sa impingi pana la max ca sa debraieze) am cumparat si kit ambreaj si am vrut sa il schimb. cand ajung la alt service sa fac acest schimb (am schimbat service-ul pt un pret mai bun) imi zice k mai am nevoie de niste semeringuri ca sa imi inlature pierderile le-am luat si pe alea si am plasat batranul in service. cand se apuca sa imi schimbe.... dupa ce a desfacut ma suna sa imi dea vestile: stii tinere de unde ai tu masina asta? ca nu de alta sa stii daca o mai repari sau nu ca ea are pierderi si arborele tau cotit joaca ca un dinte in gura si ca sa ii mai iei din joc (nu de tot) tre sa schimbi cuzinetii de palier si poate nu o sa mai ai pierderi. am schimbat si asta si cand am ajuns la rotile din spate sa schimb cablu de frana imi demonteaza sabotii si ramane cu ei in mana, ii cumpar si de aia noi si ii pun si ma intorc sa iau masina (dupa 3 zile de lucru la ea, 2 mecanici). concluzia: inainte de reparatie mergea foarte bine pe gaz si cam deloc pe benzina (de unde am luat-o mi-a zis k sunt injectoarele infundate si daca merg 100 km pe benzina va fi ok (am mers 300 si nici o diferenta)) adica mergea dar se ineca des si nu tragea dar pe gaz fugea nebuna... chiar daca imi patina ambreajul (dupa ce a zis mecanicu), acum dupa reparatie am schimbat ambreajul, timoneria, levierul de debraiere si intra ff frumos in viteze (nu mai agata) dar nu mai merge cum mergea nici pe gaz.... sad.gif iar pe benzina la fel.... in plus bube de speriat cand dau sa accelez puternic si ea se inneaca da ori rateuri ori zic eu ca imi vibreaza esapamentul de mi-l tranteste de podea ca daca esti in masina te cam sperii.... si la inceput am patit asa o data-2 ori....intr-o luna.... acum dupa ce am luat-o am patit asa de 8 ori in 2 zile....
piese plus consumabile (ulei cut, ulei motor, antigel) plus manopera o groaza de bani plus valoarea masinii ... ma cam inspaimanta la cat am ajuns!
Dati-mi va rog un sfat ce e mai convenabil ca mie imi place masina si nu prea imi permit altceva. ce sa ii mai fac ce sa mai verific sa pot merge sa nu ma mai sperie si sa nu se mai innece!
Multumesc tuturor si imi cer scuze daca m-am repetat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 4 2008, 04:06 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Trebuie o resetare de ECM si o curatare IAC. Pentru resetare ECM, dai jos borna minus de la baterie pt. 30min.
Pentru curatare IAC, pe galeria de admisie gaseste o piesa in care intra o mufa cu 4 pini. Acea piesa este prinsa de galerie cu doua suruburi. Scoti suruburile tragi usor de IAC, fara sa pierzi garnitura de cauciuc si cureti atat conul piesei cu arcul aferent cat si locasul unde aceasta intra in galerie. Poate ca si clapeta de acceleratie ar tb. curatata pentru rezultate mai bune. Dupa ce montezi totul la loc, pornesti motorul si circuli vreo 10km in toate treptele de viteza, pt. asi lua calculatorul masinii (ECM) noii parametri.

This post has been edited by Felix60549: Dec 4 2008, 04:07 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 02:48 AM