povestea honda |
This topic is about povestea honda, the author, Iulian HondaFan, wrote about: Luna viitoare Honda aniverseaza 25 de ani de la inceputul asamblarii modelului Civic in USA. Atunci ei au fost primul producator japonez care a incepu ... To read more just scroll down
povestea honda |
Jul 25 2004, 03:16 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
25 de ani mai tarziu Honda produce aprox 1 mil de vehicule pe an in USA si Canada. Aproape jumatate din cele 2.9 mil de vehicule Honda vandute anual in lume sunt cumparate in America de Nord, si aprox 70% din profitul firmei deriva din operatiunile sale nord-americane. Honda detine in prezent 8% din piata auto in USA. Nu uitati ca Soichiro Honda a inceput la sfarsitul anilor 40 reparand biciclete, apoi a trecut la reparatii de motociclete, apoi a inceput sa construiasca motociclete. Prima masina Honda ( rodsterul S500) a fost comercializata in 1963, iar productia pe scara larga a debutat in 1966. Civic, cel mai mare succes al companiei pana in prezent, a debutat in 1972. Sa nu uitam ca in aceeasi perioada a inceput si Dacia. Destinele au fost insa diferite. |
|
|
Jul 26 2004, 02:38 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-June 04 Member No.: 26.859 |
Pot sa-ti amintesc ca Mitsubishi Colt era asamblat si vandut in America inca din 1970 de catre cei de la Chrysler?
|
|
|
Jul 26 2004, 02:53 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Da, inca pana la inceputul anilor 90 Chrysler a produs Colt sub numele de Dodge Colt. Asta pt. ca la vremea aceea trioul din Detroit nu avea nimic pe planseta in clasa subcompact, iar Chrysler avea si are cota importanta ( desi nu de control) de actiuni la Mitsubishi. Dar prima operatiune independenta si voit concuretiala a fost cea mentionata mai sus.
Colt nu a fost nici pe departe un fenomen de marimea Civicului aici, care de ani buni este in fruntea vanzarilor la clasa compact in USA si Canada. Si Accord a fost un fenomen de masa inca din primii ani de la lansare, desi Camry al Toyotei a fost si este un pic mai bine vandut. oricum cele 2 modele detin suprematia de necontestat in clasa medie cu Ford Taurus un al treilea la distanta. |
|
|
Jul 30 2004, 08:05 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 31-May 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 26.696 |
Totusi,eu stiu ca,prima masina Honda ansamblata&produsa in SUA a fost Accord-ul in noembrie 1982.In 1979 s-au pus doare bazele acelei fabrici din Ohio,afacerea fiind demarata 3 ani mai tarziu. Pe continentul nord-american,Civic-ul daca nu ma insel a inceput sa fie produs abia in 1986 odata cu deschiderea fabricii din Canada. Vlad: a nu se confunda doua lucruri: e una sa fabrici in regie proprie si e alta sa fabrici in fabriciile proprii!!! fiindca si astazi spre ex. masiniile Saab se vand in Japonia prin dealerii Subaru,exemplele pot continua ca sa nu mai zic de rocada Honda-Ford din perioada clasica. cert e ca,japii sant in continua expansiune,iar Honda este una dintre fff. putinele marci auto care vinde mai mult in strainatate decat acasa. Iuliane,totusi anul trecut Accord-ul a fost mai bine vandut decat Camry,de fapt ele isi cam schimba locurile 1.2 de la an la an. ....si cand te gandesti ca,in Europa numele de Camry e aproape inexistent................. |
|
|
Jul 31 2004, 12:56 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
http://www.edmunds.com/reviews/list/top10/...28/article.html top 10 vanzari USA 2002: http://www.edmunds.com/reviews/list/top10/99278/article.html top 10 vanzari USA 2001: http://www.edmunds.com/reviews/list/top10/49547/article.html asta a fost singurul an din ultimii 5 cand Accord a depasit Camry. Uzina din Marysville, Ohio langa Columbus a fost cea deschisa in 1979 si a inceput cu motociclete si Civic din cate stiu eu, dar nu sunt absolut sigur. Ulterior productia s-a specializat doar pe Accord. Acum Civic se face si in Ohio, la East Liberty ( situat 10 -15 km NV de Marysville) si in Canada. |
|
|
Jan 19 2005, 03:35 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Reuters / January 18, 2005
FRANKFURT -- Honda Motor Co. boosted 2004 car sales in Europe by 17.6 percent to a record 255,721 units, the Japanese carmaker said on Tuesday, meeting its forecast that sales would exceed a quarter million vehicles. Japan's third-biggest automaker cited the success of models such as the Jazz subcompact and the mid-size Accord diesel. Sales of its diesel cars across Europe rose 167.1 percent to 33,801 units. Honda has forecast sales in Europe to rise 9 percent this year to 275,000 vehicles, helped in part by the launch of diesel versions of the CR-V off-roader and the FR-V minivan in 2005. It also plans a diesel-powered version of its flagship Civic compact in early 2006. Honda e departe insa de performanta din America unde in 2004 a vandut ( incluzand vanzarile sub marca Acura) de peste 5 ori mai multe vehicule. sper ca insa asta este numai un inceput... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 19 2005, 04:15 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Marius-Iulian) Luna viitoare Honda aniverseaza 25 de ani de la inceputul asamblarii modelului Civic in USA. Atunci ei au fost primul producator japonez care a inceput operatiuni de productie in fieful exclusiv al celor 3 mari din Detroit.
cum nimeni nu e imun la a fi in eroare sunt nevoit sa ma corectez: Udo avea dreptate cand spunea ca initial in 1979 la uzina din Marysville, OH s-a inceput cu motociclete si primul autovehicul Honda produs pe continentul american a fost Honda Accord in 1982 la Marysville. in 1986 insa uzina din Aliston, Ontario a inceput insa tot cu Accord. http://www.hondanews.com/CatID1006?view=t&page=1?view=t -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 19 2005, 04:18 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Marius-Iulian) Nu uitati ca Soichiro Honda a inceput la sfarsitul anilor 40 reparand biciclete, apoi a trecut la reparatii de motociclete, apoi a inceput sa construiasca motociclete.
partial inexact: un scurt CV al lui Soichiro Honda aici: http://www.autohistory.org/feature_7.html -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 19 2014, 05:12 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 874 Joined: 3-October 12 From: PA Member No.: 139.632 |
nu am gasit topic mai bun sa pun si asta:
http://www.autonews.com/article/20131118/O...eed-dual-clutch asadar Honda va introduce in urmatorii 2 ani 3 motoare turbo cu injectie directa - unul de 2l si 280CP ( cuplu superior celor actuale ale VAG si BMW); altul de 1.5l si unul in 3 cilindri de 1000cc. transmisia tip DSG ( cu 2 variante 7 si 8 trepte) va fi standard pentru motoarele mai mari ( peste 150-170CP) in timp ce motoarele mai mici vor merge in principal pe CVT. V6-le mari de pe masinile mai grele ( Odyssey, SUV-uri) vor merge pe transmisi automate - 6-9 trepte. transmisia in 8 trepte DSG va fi la randul ei un fel de hibrid - treapta 1 e angrenata de un convertor de cuplu ca la automatele obisnuite celelalte schimburi fiind auto-manuale. introducerea convertorului de cuplu hidraulic la prima treapta elimina problema zvacului la plecare sesizabil chiar si la DSG-ul VAG ( mai evident la cel al Ford poate si la altele, dar eu nu am incercat alte transmisii). -------------------- 235i, S60, MDX
|
|
|
Mar 19 2014, 06:45 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Le asteptam cu interes. Daca honda le va introduce peste 2 ani, probabil prin 2020 vor ajunge si in Europa. Taman cand in Europa toate motoarele de peste 500cc vor fi considerate de lux si taxate ca porcu', si cand singurele tolerate cele cu pedale (adica cu tractiune animala).
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 19 2014, 07:28 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 874 Joined: 3-October 12 From: PA Member No.: 139.632 |
pai, zic ca Civic type R o sa iasa in vara asta - cu motorul de 2l si 280CP ( si DSG optional). vor sa aiba cel mai bun timp pe Nurburing din clasa. sunt curios cum or sa rezolve problema a 280CP doar pe 2 roti din fatza. sau l-or scoate AWD?
mai mult ar cam trebui sa scoata si noul Accord... cel american are deja 2 ani... e de fapt si destul de euro in caracter. cred ca cu modificari minime ar face impresie buna si in Europa. This post has been edited by iHondafan: Mar 19 2014, 07:31 PM -------------------- 235i, S60, MDX
|
|
|
Mar 19 2014, 11:55 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Problema cailor pe rotile din fata a fost rezolvata deja, nu mai e asa exotica.... Focus ST, Megane RS... Megane RS de ex. spulbera pe circuit multe masini mai potente, chiar si awd.
Sunt curios ce stie pe nurburgring noul A-Klasse AMG... 2kile turbo, 360CP, awd... pe hartie pare criminal Oricum, ar cam fi timpul ca honda sa scoata un Type-R la inaltime, sa re-poleiasca blazonul, ca ultimile modele (de dupa 2005) au cam fost la furat. Sa spulbere concurenta pe Nurburgring ar fi un bun inceput This post has been edited by James Kilowatt: Mar 21 2014, 05:35 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 02:50 AM |