indicator combustibil blocat la maxim |
This topic is about indicator combustibil blocat la maxim, the author, Potzocul, wrote about: salutare, este vorba de un vw passat 2002 1.9TDI care dupa o alimentare pana la buza, indicatorul de nivel al motorinei, a ramas blocat. stiu sigur ca ... To read more just scroll down
indicator combustibil blocat la maxim |
Sep 6 2008, 08:47 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
stiu sigur ca s-a mai discutat problema undeva pe forum dar am cautat vreo 10 min fara rezultat. daca stie cineva o modalitate prin care se poate rezolva problema, astept cu interes sugestiile voastre, mentionez ca pe VAG com nu apare nici o eroare care sa poata fi stearsa. multumesc! -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Sep 7 2008, 04:29 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
In principiu sunt cateva cauze ce pot genera astfel de probleme:
1. Sonda din rezervor. Poate sa "agate" si sa ramana pe o pozitie falsa 2. Cablajul sa fie deteriorat - oriunde pe traseul rezervor -> bord 3. Contacte imperfecte in mufe 4. Acul indicator din bord sa aiba probleme -------------------- |
|
|
Sep 7 2008, 08:10 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
pai cauza o stiu! s-a alimentat pana peste limita (a curs afara in urma alimentarii din canistra) eu as vrea sa stiu remediul pt acul ramas blocat in pozitia maxim.
-------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Oct 2 2008, 10:44 PM
Post
#4
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
pai cauza o stiu! s-a alimentat pana peste limita N-ar trebui sa fie asta cauza.....ce daca a curs pe-afara? Sonda e in rezervor, deci ce intra pe furtun pana la gura nu se pune, n-are a face.....zic si io din cultura mea generala..... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Oct 3 2008, 10:13 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
dar mai e nevoie de cateva alimentari pana sa se calibreze. exista ceva sonda pe gatul de la rezervor din cate am inteles. oricum sper sa isi revina incet. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 07:02 PM |