VW Beetle clasic |
This topic is about VW Beetle clasic, the author, James Kilowatt, wrote about: Are cineva asa ceva? Aveti idee cat costa unul in stare buna, la noi? Si cat de accesibile sunt piesele de schimb? Sunt curios sa aud experientele voa ... To read more just scroll down
VW Beetle clasic |
Jul 22 2004, 08:18 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Sunt curios sa aud experientele voastre cu respectiva masinuta.... mie mi-au placut dintotdeauna, insa n-am avut ocazia sa conduc asa ceva. |
|
|
Jul 22 2004, 09:05 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 12-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.180 |
Daca te referi la varianta originala de "broscutza" (aia veche) du-te la porsche romania nord la showroom-ul volkswagen ca e o broscutza veche restaurata, lucitoare, zici ca abia a iesit din fabrica.
|
|
|
Jul 22 2004, 10:43 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Da, numai ca banuiesc ca e mai scumpa decat un Audi TT. Eu vreau sa le conduc, nu sa ma uit la ele
|
|
|
Jul 22 2004, 04:31 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 28-May 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 12.874 |
daca nu ai piese de schimb, e tare nasol. sa la aduci de dincolo este foarte scump! una in stare buna o iei la 1500 E, cu motor de Golf (ca se poarta)! :blackeye: |
|
|
Jul 23 2004, 10:22 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(George Serban) una in stare buna o iei la 1500 E, cu motor de Golf (ca se poarta)!
:blackeye: Poate fi omologata, scoasa din tara, inscrisa afara, asigurata, etc? Daca e cu motor de Golf? |
|
|
Aug 4 2004, 12:34 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Stie cineva unde pot gasit anunturi cu vanzari de VW Beetle vechi?
|
|
|
Aug 7 2004, 08:25 AM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 6-August 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 30.415 |
Kaeferul se conduce ca orice masina din generatia ei.....
Am avut 4 (patru) bucati incepind cu model '66 (pe 6 V -volti,nu cilindri) Este o tehnica relativ simpla-daca gindesti nemteste;intretinerea este mai interesanta financiar pentru ca gama de piese aftermarket este relativ restrinsa(cel putin la noi),de piese OE nu discutam.Cert este ca are constructiv niste avantaje deloc neglijabile : este construita pe sasiu - ai dat jos "capacul" de pe el (aprox. 26 de suruburi+comenzi+elctrice)si ai posibilitatea intretinerii 100% sau a unui tuning, pot spune,nelimitat teoretic;practic:know-how si bani .Recomandarea mea -acesta este punctul meu de vedere personal-daca ajungeti la reconditionare uitati de conceptul "original" si accedeti la tehnica noua pentru ca o masina care "fuge" trebuie sa o poti opri - cu frine pe tambur mi se pare cel putin interesant,daca nu dificil,s.a.m.d.(nu intru in detalii). C U ! |
|
|
Aug 7 2004, 11:42 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu sunt interesat sa fac din ea masina de curse sau macar de zi cu zi.... pentru asta, merg cu o masina ceva mai moderna... si mai banala. Ma intereseaza o masinuta sa ma plimb cu ea duminica dupa-amiaza, doar asa, de placere... Sunt convins ca se pot aduce imbunatatiri tehnice, insa nu sunt dispus sa cheltui prea mult (deocamdata) pentru un moft :bounce:
Daca stie cineva un site romanesc sau francez unde se pot gasi anunturi si comentarii, sa-mi dea de veste Va multumesc de pe acuma |
|
|
Jan 24 2005, 03:09 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.130 |
vwforum, sectiunea aircooled.
-------------------- Citroen GSA Pallas '84
Citroen CX TRD Turbo '86 |
|
|
Jun 30 2005, 04:12 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 10-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.875 |
am un 1303S (super beetle) din 1973 cu motor 1600 cc;merge marfa.
e restaurata toata caroseria si are multe alte piese noi cine e interesat de un test drive sa ma contacteze. e -mail:XXXXXXXX E foarte frumos ca ai asa ceva,dar totusi cred ca putem sa ne dam seama ca este ceva mascat,asa ca Mica publicitate e interzisa pe forum ! |
|
|
Jun 4 2006, 08:10 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-June 06 From: Bucuresti Member No.: 78.437 |
Este o masina de care te indragostesti. Cu piesele stai mai prost, dar nu sunt de negasit. Masina asta a fost fabricata in peste 28 milioane de exemplare, asa ca poti orcand sa cumperi inca una pt piese, are balta peste. Nu te sfatuiesc sa iti iei daca nu iti place mecanica. La varsta ei, repari una se strica alta. Piese gasesti din belsug pe net, la furnizori vestici cum ar fi EMPI (www.empius.com). Preturi ca pentru vestici, cu toate ca daca le compari cu preturile oferite la masini mai recente, iesi mai ieftin, atata timp cat nu vrei piese tunate. Un set motor costa cam 200 Euro. E scump? Preturile variaza f mult in functie de calitatea reparatiilor. Eu utilizez broscuta mea numai pentru plimbari la sfarsit de saptamana, in rest se recomanda o masina actuala. Eu am optat pt Chevrolet Blazer 4.8.
|
|
|
Jun 4 2006, 08:21 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Am avut un 1300 din 74 din 84-94.
Era "mostenit de la tata" care l-a avut de nou. E o masina interesanta si poate fi modificata la nesfarsit. Un cunoscut in Germ. a montat un motor de 911 pe una... Problema lor majora e amortizrul de volan,care se strica in draci. Oricum modelul American (1303) are suspensia fata mai sensibila decat varianta clasica. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Jun 5 2006, 07:29 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
QUOTE(MR28673) Stie cineva unde pot gasit anunturi cu vanzari de VW Beetle vechi?
La tine sunt sanse sa gasesti mai mult broscute in stare buna decat la noi Vezi cu mobile.de :angel: -------------------- |
|
|
Jun 5 2006, 08:30 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La cat costa unele de acolo mai bine imi iau porsche... Fara misto, am vazut Porsche sub 4000E (din ala cu motor in fata) cu CT OK, insa Beetle in stare buna nu prea....
In Ro gasisem intamplator un club de broscari care le tranzactionau intre ei la preturi acceptabile. Se pare ca piesele sunt oricum made in turkey si pana ajung in germania le creste pretul de cateva ori, si din motivul asta sunt mai ieftine la noi. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 12 2006, 06:18 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 321 Joined: 7-December 05 From: Bucuresti Member No.: 62.942 |
m-a interesat mult subiectul prin facultate, dar am renuntat din cauza preturilor. la 1500E am luat o dacie din 99. mai greu sa fac pe hipiotul, dar asta e. daca as gasi vreuna mai pomana, m-as apuca de reconditionari, dar astea sunt preturile...de, se cauta
-------------------- supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw, |
|
|
Aug 6 2006, 12:45 AM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 5-December 02 From: Timisoara (Timis) Member No.: 8.301 |
am avut placerea sa conduc o broasca 1200(a 2-a generatie) din 1954 cu luneta ovala. Pot spune k atatea peripetii am avut cu ea...si k am parcurs 100km in cam 10 ore...dar as repeta experienta la nesfarsit dk as avea okazia..decat sa ma plimb cu "orice" masina moderna
in primul rand vreau sa spun k nu era restaurata, doar bibilita si facuta sa treaca de RAR/ITP, a fost rosie cu aripi negre(faruri fata modificate, atata) eu am 1.90, stateam cu scaunul la maxim dat spre spate. La plecare nu pornea, bateria era moarta..am pornit impins..prima mea experienta intr-o Broasca..a fost super...la Peco n-am oprit motorul de frica sa nu raman acolo, am alimentat..pe drum..claxonul facea figuri, scurt knd viram dreapta(un claxon mic si dragutz de plastic in mijlocul volanului cu stema Wolksburg parca pe ea) si odata vad politia in mijlocul drumului, semnalizez stanga, depasesc Organul plasat pe mijlocul benzii I si la revenire tragd e volan dreapta si atunci incepe circul Tiiit, tiiit, tit, tiiiittt ma uit in oglinda, politaiu gura casca la mine...pe drum..la schimbari de viteze..tindea sa moara motorul, dar la viteza...reporneam din mers, dar intr-un oras..am dat din 2 in 1..pana sa apuc sa accelerez a murit motorul..dau cheie, nimic..impins in 2 persoane..GREU. In final a ajuns cavaleria(noul proprietar) ce a ramas in urma, cumparat baterie noua, chinuit sa schimbam o borna ce era oxidata deja, plecam mai departe. Dupa 5-10km..prietenii cu masina moderna zic k ne las.a..merg inainte.si la o curba 2 dacii din fata frana, ocoloesc ceva, eu frana, masina cu 4 tamburi o ia in stanga-drepata..intru in ceva gunoiae pe drum ce le-au ocolit daciile si dupa 500m,....vad k o ia masina razna..PANA m-am chinuit sa opresc din zig-zag si cand scort rezerva..dau de pamant cu ea..acolo cade.., caut cric..gasesc, cheie de roti NU. merg spre sat inapoi..1km pe jos, dupa alte chinuri dau telefon de la posta la prietenii ce ajunsesera deja la TM, s avina sa ne ajute. Intr etimp am cautat vulcanizare(singura din sat), sotia vulcanizatorului ma cheama in casa , acesta era la padure undeva, vine dupa o ora...porneste presa de vulcanizat, mergem la Broasca sa luam rotile..ce sa va zic...avea din 5 piulite, 4 tipuri diferite de marimi, a folosit vulcanizatorul toate colturile cheii de roti in cruce sa desfaca roata cu pana :clapping: inapoi la vulcanizare, facem 2 roti, povesti tipul trece mergem dupa inka o ora la broasca(deja venisera si prietenii nostri din TM) si ne-a montat roata, am pus si rezerva la loc..si dai drumul.. Masinuta a mers si cu 95km/h cu 2 persoane la bord, impresionant pt un motor ce parea a fi neumblat...nereparat poate chiar de vre-o 45 de ani Am ajuns seara tarziu acasa cu masinuta tot cu porniri din mers cu a treia..a doua...sau la vale...de fiecare data cand ii murea motorul. Avea asa un sunet distinct, chiar "se simte" altfel cand o conduci, mult mai placut decat zgomotul arhi cunoscut de toti..cand trece un boxer pe drum pe langa noi. Din pacate masina a ajuns sa fie exportata in Italia...dupa un an...de catre noul posesor pt care eu am facut pe soferul A fost prima si singura peripetie cu o broscuta, sper sa mai am parte de asa ceva...pt ca un prieten mi-a gasit primul tip de broscuta cel cu luneta din 2 bucati, sper sa fie adevarat ce mi-a povestit. Saptamana viitoare cred k merg s-o vad..ar fi un vis de multi ani..."realizat" sa-mi cumpar asa ceva, o Broasca din anii 40-52 :coolspeak: :bash:
Attached File(s)
|
|
|
Aug 6 2006, 11:23 AM
Post
#17
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
ehe, si v ati oprit la fabrica de bere!
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Aug 23 2006, 02:07 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 5-December 02 From: Timisoara (Timis) Member No.: 8.301 |
e un prieten in poza...eu am dus-o pana langa fabrica la cel ce o cumparase si nu avea permis...
|
|
|
Sep 14 2006, 12:26 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-September 06 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 87.106 |
florin2, te rog contacteaza-ma la gavrilaspop@yahoo.com, si eu sunt un posesor de broasca
|
|
|
Apr 15 2007, 09:45 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
QUOTE(Arheopterix) Am avut un 1300 din 74 din 84-94.
Era "mostenit de la tata" care l-a avut de nou. E o masina interesanta si poate fi modificata la nesfarsit. Un cunoscut in Germ. a montat un motor de 911 pe una... Problema lor majora e amortizrul de volan,care se strica in draci. Oricum modelul American (1303) are suspensia fata mai sensibila decat varianta clasica. Broasca de care vorbeam...
Attached File(s)
-------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 01:46 PM |