VW Beetle clasic |
This topic is about VW Beetle clasic, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
VW Beetle clasic |
Jul 22 2004, 08:18 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Sunt curios sa aud experientele voastre cu respectiva masinuta.... mie mi-au placut dintotdeauna, insa n-am avut ocazia sa conduc asa ceva. |
|
|
Aug 6 2006, 12:45 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 5-December 02 From: Timisoara (Timis) Member No.: 8.301 |
am avut placerea sa conduc o broasca 1200(a 2-a generatie) din 1954 cu luneta ovala. Pot spune k atatea peripetii am avut cu ea...si k am parcurs 100km in cam 10 ore...dar as repeta experienta la nesfarsit dk as avea okazia..decat sa ma plimb cu "orice" masina moderna
in primul rand vreau sa spun k nu era restaurata, doar bibilita si facuta sa treaca de RAR/ITP, a fost rosie cu aripi negre(faruri fata modificate, atata) eu am 1.90, stateam cu scaunul la maxim dat spre spate. La plecare nu pornea, bateria era moarta..am pornit impins..prima mea experienta intr-o Broasca..a fost super...la Peco n-am oprit motorul de frica sa nu raman acolo, am alimentat..pe drum..claxonul facea figuri, scurt knd viram dreapta(un claxon mic si dragutz de plastic in mijlocul volanului cu stema Wolksburg parca pe ea) si odata vad politia in mijlocul drumului, semnalizez stanga, depasesc Organul plasat pe mijlocul benzii I si la revenire tragd e volan dreapta si atunci incepe circul Tiiit, tiiit, tit, tiiiittt ma uit in oglinda, politaiu gura casca la mine...pe drum..la schimbari de viteze..tindea sa moara motorul, dar la viteza...reporneam din mers, dar intr-un oras..am dat din 2 in 1..pana sa apuc sa accelerez a murit motorul..dau cheie, nimic..impins in 2 persoane..GREU. In final a ajuns cavaleria(noul proprietar) ce a ramas in urma, cumparat baterie noua, chinuit sa schimbam o borna ce era oxidata deja, plecam mai departe. Dupa 5-10km..prietenii cu masina moderna zic k ne las.a..merg inainte.si la o curba 2 dacii din fata frana, ocoloesc ceva, eu frana, masina cu 4 tamburi o ia in stanga-drepata..intru in ceva gunoiae pe drum ce le-au ocolit daciile si dupa 500m,....vad k o ia masina razna..PANA m-am chinuit sa opresc din zig-zag si cand scort rezerva..dau de pamant cu ea..acolo cade.., caut cric..gasesc, cheie de roti NU. merg spre sat inapoi..1km pe jos, dupa alte chinuri dau telefon de la posta la prietenii ce ajunsesera deja la TM, s avina sa ne ajute. Intr etimp am cautat vulcanizare(singura din sat), sotia vulcanizatorului ma cheama in casa , acesta era la padure undeva, vine dupa o ora...porneste presa de vulcanizat, mergem la Broasca sa luam rotile..ce sa va zic...avea din 5 piulite, 4 tipuri diferite de marimi, a folosit vulcanizatorul toate colturile cheii de roti in cruce sa desfaca roata cu pana :clapping: inapoi la vulcanizare, facem 2 roti, povesti tipul trece mergem dupa inka o ora la broasca(deja venisera si prietenii nostri din TM) si ne-a montat roata, am pus si rezerva la loc..si dai drumul.. Masinuta a mers si cu 95km/h cu 2 persoane la bord, impresionant pt un motor ce parea a fi neumblat...nereparat poate chiar de vre-o 45 de ani Am ajuns seara tarziu acasa cu masinuta tot cu porniri din mers cu a treia..a doua...sau la vale...de fiecare data cand ii murea motorul. Avea asa un sunet distinct, chiar "se simte" altfel cand o conduci, mult mai placut decat zgomotul arhi cunoscut de toti..cand trece un boxer pe drum pe langa noi. Din pacate masina a ajuns sa fie exportata in Italia...dupa un an...de catre noul posesor pt care eu am facut pe soferul A fost prima si singura peripetie cu o broscuta, sper sa mai am parte de asa ceva...pt ca un prieten mi-a gasit primul tip de broscuta cel cu luneta din 2 bucati, sper sa fie adevarat ce mi-a povestit. Saptamana viitoare cred k merg s-o vad..ar fi un vis de multi ani..."realizat" sa-mi cumpar asa ceva, o Broasca din anii 40-52 :coolspeak: :bash:
Attached File(s)
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 03:29 PM |