HOW TO: Cum se incarca sistemul de Aer Conditionat cu refrigerant |
This topic is about HOW TO: Cum se incarca sistemul de Aer Conditionat cu refrigerant, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
HOW TO: Cum se incarca sistemul de Aer Conditionat cu refrigerant |
Aug 19 2008, 02:40 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Majoritatea masinilor de prin 1994 incoace folosesc refrigerant R-134a care chipurile nu distruge stratul de ozon ca binecunoscutul freon (R-132). Nu stiu daca voi puteti cumpara asa ceva acolo. Dar cel putin in Anglia se poate. Iar sistemele sint standard in industrie. Eu am folosit kitul si pe un Mitsubishi Pajero din 1994 si pe 2 General Motors din 1996, 1999 si chiar pe Subaru meu din 2005. Va trebuie ori: ori Eu am varianta a doua. Un furtun si buteliile le cumpar separat. Buteliile vin pe diferite dimensiuni, de la mai mici la mai mari, unele au un colorant care se vede la UV ca sa depistezi scurgerile, altele au un "sealant" - niscai lipici care astupa scurgerile minore. Aceste butelii contin un singur lichid care este si refrigerant si "ulei" pt compresor. Cantitatea care trebuie sa fie in mod normal in sistemul de clima al masini este mentionat in carte: spre exemplu la Subaru meu trebuie 2 lbs (adica vreo 940 de grame)...adica 2 butelii standard. Eu in vara asta am adaugat dupa 3 ani o butelie de 120 de grame cu "sealant" si am constatat o imbunatatire. 1) Gasesti kitul preferabil cel cu furtun separat pt ca poti incarca ce fel de butelie vrei tu. O butelie pe la noi costa vreo 5 dolari, furtunul vreo 10. Bate la pretz cei 50 de Euro raportati de cineva aici pe forum pt a reincarca cu refrigerant la service. 2) Gasesti low pressure port - conducta de joasa presiune. Este mai groasa si are o supapa acoperita de un capac albastru sau negru, eventual scrie L pe el. Se incarca numai pe la conducta de joasa presiune - ALTFEL exista riscul de explozie (daca incarci pe la supapa de inalta presiune). 3) Retragi acul de la supapa furtunului (supapa este deschisa) 4) Infiletezi butelia sigilata pe capatul potrivit al furtunului. 5) pornesti motroul, dai AC maxim 6) conectezi (avind grija la miini) capatul celalalt al furtunului la supapa de pe conducta de joasa presiune a sistemului de AC de la masina (e un fel de ventil, trebuie tras de inel si impins in jos relativ piuternic) 7) Inchizi supapa furtunului atasat la butelie. Acul va patrunde prin sigiliul butelie (supapa este inchisa) 8) Descchizi supapa furtunului atasat la butelie (supapa este deschisa, furtunul este inca atasat la butelie) 9) Agiti butelia, tinind-o cu capul in jos. Se va raci - indicind faptul ca refrigerantul a trecut din cutie in sistemul masinii 10) cind e gata si incepe sa se incalzeasca (nu va faceti grija, veti simti cum butelia se si incalzeste, se si goleste, iar lichidul nu va patrunde inapoi in butelie) deconectati direct de la supapa de joasa presiune 11) ATENTIE: a NU se supraincarca sistemul 12) Repeat as needed :-) Bai, daca stricati ceva, nu dati vina pe mine ! Daca aveti dubii, mergeti la service ! This post has been edited by f1anatic: Aug 19 2008, 02:41 PM
Attached File(s)
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 10:45 AM |