IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme in viraj la maxim

This topic is about Probleme in viraj la maxim, the author, Cornel001, wrote about: Am un FF2 1.6 cu directie hidraulic-mecanica. Totu bine si frumos insa am observat ca uneori cand virez (cu fata sau cu spatele) si am volanul rotit ( ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme in viraj la maxim, uneori face
Cornel001
post Dec 19 2007, 07:57 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Am un FF2 1.6 cu directie hidraulic-mecanica. Totu bine si frumos insa am observat ca uneori cand virez (cu fata sau cu spatele) si am volanul rotit (aproape) maxim (stanga sau dreapta), se simt si sud ca niste 'pocnituri' la roata/volan/directie nu-mi dau seama.
Din cate mi-am dat seama asta tinde sa se intample cand pe jos e mazga/zapada sau alte mizerii d-astea (bine zapada nu e mizerie dar pe jos tinde sa devina), si deloc sau aproape deloc cand e uscat sau doar ud (ploaie).
Acu ma (si va) intreb : e normal sau nu ?


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Dec 20 2007, 05:53 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Si la mine se aud aceste mici zgomote in aceleasi conditii descrise de tine.
Cica ar fi de la pompa de servo si nu e problema. smile.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post Dec 20 2007, 10:41 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Mda, intre timp am mai primit niste raspunsuri de la alte persoane, doua au zis ca asa le-ar face si lor, altii nu, si cel mai tare a fost cineva care mi-a zis ca are la servici un FF2 1.6 tdci (asta cica ar avea electric-hidraulic), masina personala la fel doar ca e sedan vs hatch sau invers, la cea personala nu face iar la cea de la servici face asa de noua si are 20.000 km adica cat am si eu aproape.

Nu ma deranjeaza asa tare ca face asa, eram mai mult in panica sa nu fie ceva nasol.


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Dec 21 2007, 12:34 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Si Coltul meu are servo electric ai are simptomul asta de la 0 KM.
Nu face mereu mereu, cu precadere cand e frig afara si doar cand volanul este rotit la maxim pe viraje mai stranse si ceva viteza
Practic este supra solicitata pompa de servo...


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acata
post Dec 21 2007, 02:56 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 8-November 07
Member No.: 115.380



si la mine se aude un zanganit usor daca este frig afara .... cand iau maxim de volan NU m-am stresat asa tare mai degraba ma stresez cand nu mai merge drive.gif smile.gif Deci whistling.gif fara grija
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masini
post Jan 4 2008, 07:01 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 14-November 07
Member No.: 115.457



la mine (volvo S 60) intampin aceeasi problema
deci inseamna ca e ceva aproape normal, deci nu avem de ce sa ne facem griji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jul 10 2008, 10:19 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salutare,

In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor.

Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jul 10 2008, 10:41 AM
Post #8


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (Bogdan104277 @ Jul 10 2008, 11:19 AM) *
Salutare,

In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor.

Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic...


Asta n-ar duce la uzura prematura a pneurilor?!


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 10 2008, 03:18 PM
Post #9


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (Bogdan104277 @ Jul 10 2008, 03:19 AM) *
Salutare,

In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor.

Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic...



In principiu ai dreptate. NU se vireaza niciodata la maxim ci la aproape de maxim. Pe de alta parte, stresul (fortele de frecare etc) impus directiei cind rotile sint rotite pe loc (deci nu in miscare) sint atit de mari incit acest lucru este din nou descurajat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 07:11 PM