Probleme in viraj la maxim, uneori face |
This topic is about Probleme in viraj la maxim, the author, Cornel001, wrote about: Am un FF2 1.6 cu directie hidraulic-mecanica. Totu bine si frumos insa am observat ca uneori cand virez (cu fata sau cu spatele) si am volanul rotit ( ... To read more just scroll down
Probleme in viraj la maxim, uneori face |
Dec 19 2007, 07:57 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Din cate mi-am dat seama asta tinde sa se intample cand pe jos e mazga/zapada sau alte mizerii d-astea (bine zapada nu e mizerie dar pe jos tinde sa devina), si deloc sau aproape deloc cand e uscat sau doar ud (ploaie). Acu ma (si va) intreb : e normal sau nu ? -------------------- service ford suckz.
|
|
|
Dec 20 2007, 05:53 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Si la mine se aud aceste mici zgomote in aceleasi conditii descrise de tine.
Cica ar fi de la pompa de servo si nu e problema. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Dec 20 2007, 10:41 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Mda, intre timp am mai primit niste raspunsuri de la alte persoane, doua au zis ca asa le-ar face si lor, altii nu, si cel mai tare a fost cineva care mi-a zis ca are la servici un FF2 1.6 tdci (asta cica ar avea electric-hidraulic), masina personala la fel doar ca e sedan vs hatch sau invers, la cea personala nu face iar la cea de la servici face asa de noua si are 20.000 km adica cat am si eu aproape.
Nu ma deranjeaza asa tare ca face asa, eram mai mult in panica sa nu fie ceva nasol. -------------------- service ford suckz.
|
|
|
Dec 21 2007, 12:34 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Nu face mereu mereu, cu precadere cand e frig afara si doar cand volanul este rotit la maxim pe viraje mai stranse si ceva viteza Practic este supra solicitata pompa de servo... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Dec 21 2007, 02:56 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 8-November 07 Member No.: 115.380 |
|
|
|
Jan 4 2008, 07:01 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 14-November 07 Member No.: 115.457 |
la mine (volvo S 60) intampin aceeasi problema
deci inseamna ca e ceva aproape normal, deci nu avem de ce sa ne facem griji |
|
|
Jul 10 2008, 10:19 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Salutare,
In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor. Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic... |
|
|
Jul 10 2008, 10:41 AM
Post
#8
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Salutare, In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor. Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic... Asta n-ar duce la uzura prematura a pneurilor?! -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Jul 10 2008, 03:18 PM
Post
#9
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Salutare, In principiu este ceva normal, pocniturile respective provin de la articulatiile homocinetice ale planetarelor, care la fortare ajung la capat de cursa, unde rolele/bilele se lovesc de piesele omoloage lor. Pentru a evita sau diminua fenomenul, virati maxim pe loc, dupa care dati drumul usor volanului sa revina un pic... In principiu ai dreptate. NU se vireaza niciodata la maxim ci la aproape de maxim. Pe de alta parte, stresul (fortele de frecare etc) impus directiei cind rotile sint rotite pe loc (deci nu in miscare) sint atit de mari incit acest lucru este din nou descurajat. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 07:11 PM |