IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Prius vs M3

This topic is about Prius vs M3, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE (FAR EASTERN Jun 28 2008, 0212 PM) QUOTE (James Kilowatt Jun 28 2008, 0934 PM) Revenind la topic... e asa greu de acceptat ca hibridele nu sunt ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Prius vs M3, (BBC Top Gear)
f1anatic
post Jun 28 2008, 09:25 PM
Post #21


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 28 2008, 02:12 PM) *
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 28 2008, 09:34 PM) *
Revenind la topic... e asa greu de acceptat ca hibridele nu sunt tehnologia perfecta? Adica, ca nu-s cele mai tari si cele mai verzi si in oras si pe circuit? Probabil ca nu au nici un avantaj nici pe autostrazile din Germanistan. Sunt bune in oras, asta e, era de asteptat, mie unuia mi se pare previzibil rezultatul celor de la BBC. PE autostrada sau pe circuit nu au cum sa-si valorifice tehnologia hibrida. Aia are avantaj in statul in trafic sau taraitul cu 15km/h medie.



JK, cand si unde am zis eu ca tehnologia hibrida este ULTIMATE in domeniul propulsiei auto? Nu sunt chiar fanatic(fara aluzii). Ce ma deranjeaza este ca acesta tehnologie este atacata fara discernamant. Si asta de catre cine? DE CATRE CEILALTI! Care se chinuie si ei sa bage "ceva hibride" in ofertele lor. Numai ca nu au cu ce, asta e.
O sa mai curga ceva apa pe raurile Terrei pana sa apara un concurent real pentru Prius. Poate doar generatia urmatoare. Recunoasteti!

Sincer, eu a dori ca de la anul sa avem numai masini electrice ca-n SF-urile Hollywodiene. Mie imi lace genul si nu m-ar lua prin surpindere.

@G e o r g e, calculul facut e H Civic vs C320 CDI....

[size="5"][/size]

Io recunosc cinstit. Masina ca Prius nu mai este.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 28 2008, 09:36 PM
Post #22


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



f1anatic, stai linistit ca in 25-30 de ani, tehnologiile folosite pentru reciclare vor diferi cu mult fata de cele de azi, in bine.

Cat despre KERS si F1, ce sa zic? Sa faca testele odata si sa vedem ce iese. Pai daca se aplica KERS la toate monoposturile, nu are cum sa afecteze negativ competitia. Eu inca cred ca diferenta ar trebuie s-o faca pilotul si nu masina...

Puteti incerca un calcul si aici


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRAC
post Jun 28 2008, 10:21 PM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 28 2008, 04:12 PM) *
[
Sincer, eu a dori ca de la anul sa avem numai masini electrice ca-n SF-urile Hollywodiene. Mie imi lace genul si nu m-ar lua prin surpindere.

@G e o r g e, calculul facut e H Civic vs C320 CDI....

Doamne fereste, stai un pic sa-mi iau si eu un M3 si dupa aia pot sa treaca la electric. Cum ar suna M3 electric aspirat laugh.gif

@ FAR EASTERN putem incerca ceva similar cu ce au facut cei de la top gear si cred ca o sa ai o surpriza in sensul ca o sa se confirme testul lor. Am avut un FOCUS 1.4 si a trebuit sa ma tin dupa un A6 1.8 T intr-un concediu (1300km) . Am avut portiuni ca mergeam cu pedala la fund. Pai am avut niste consumuri extraordinare , adica mie mi-a consumat mai mult decat partenerului de drum.
In principiu ai dreptate ca mediul masinii tale este orasul , dar intervine economicul : Adica in ce masura se merita sa dau vreo 20000 numai pt. oras .


--------------------
330ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 28 2008, 11:06 PM
Post #24


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 28 2008, 02:36 PM) *
f1anatic, stai linistit ca in 25-30 de ani, tehnologiile folosite pentru reciclare vor diferi cu mult fata de cele de azi, in bine.

Cat despre KERS si F1, ce sa zic? Sa faca testele odata si sa vedem ce iese. Pai daca se aplica KERS la toate monoposturile, nu are cum sa afecteze negativ competitia. Eu inca cred ca diferenta ar trebuie s-o faca pilotul si nu masina...



Adica Ni, Pb, Zn, Cd, Li si celelalte metale grele vor fi transformate in Ag, Au ? Mama ei de alchemie.
Tehnologiile de reciclare nu se pot schimba atit de mult pe cit crezi tu. Totul depinde de economie - atita vreme cit e mai economic sa extragi un metal, sa il prelucrezi si apoi sa il faci baterie decit sa il prelucrezi, reciclezi, prelucrezi in baterie, nimic nu se va intimpla ca sa schimbe radical industria.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jun 29 2008, 01:36 AM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Nu sunt neaparat fan BMW dar sa vedem ce ne zic ei despre tehnologiile astea "verzi" (citate de pe site- LINK )

QUOTE
Cu funcția Auto Start Stop motorul este oprit automat atunci când autovehiculul staționează și poate fi pornit din nou prin apăsarea pedalei de ambreiaj. Această tehnologie BMW EfficientDynamics este folosită de exemplu la toate modelele BMW Seria 1 cu motor cu patru cilindri și cutie manuală de viteze. Rezultatul: reducere semnificativă a consumului și a emisiilor.


QUOTE
De îndată ce se ridică piciorul de pe pedala de accelerație sau se frânează, energia cinetică este recuperată și folosită pentru alimentarea bateriei. În felul acesta motorul nu este solicitat, iar consumul scade. La accelerare alternatorul este decuplat de pe circuitul de propulsie. Pe circuit rămân mai puțini consumatori și astfel, se poate obține o propulsie mai mare, deci putere mai mare.


QUOTE
Volanul, pentru că datorită funcției Electric Power Steering aveți nevoie de mai puțină energie pentru direcționare. La această tehnologie BMW EfficientDynamics, direcția este asistată de un electromotor. Față de sistemele hidraulice convenționale larg răspândite, Electric Power Steering conferă avantajul consumului de energie doar în timpul procesului efectiv de schimbare a direcției. Dacă vă deplasați înainte sau mențineți volanul constant bracat în timpul unui viraj, electromotorul nu este activ și prin urmare nu consumă energie.


Asta cu servodirectia mi se pare un pic frectie dar sa zicem....

Acestea ar mai importante si invotaroare smile.gif Cat din ce am citat eu mai sus exista pe Prius?! whistling.gif

Eu raman la parerea mea: Ce exista astazi pe Prius poate fi combatut lejer de un motor diesel cu common rail, turbina cu geometrie variabila si mai stiu eu ce nebunii biggrin.gif Trebuie neaparat sa ma stapanesc intr-o zi si sa fac o ruta CT-Mangalia si retur cu diesel-ul si sa vad ce consum obtin teehee.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 29 2008, 08:44 AM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mie si aia cu alternatorul mi se pare frectie, si in plus nu e mare branza, e doar o linie de cod in plus in dracovenia de control a alternatorului. Cu juma' de zi de efort un baiat indemnatic o poate aplica si la Dacia Berlina. Daca asta e progresul dupa 50 ani de inovatie in domeniul auto e aspru.

Start and stop e singura chestie care aduce ceva semnificativ.

Hibridele au niste avantaje in teorie, insa in practica Priusul face cam multe compromisuri si asta se vede, juma' de litru la suta de km la consum ramane nesemnificativ. Eu mi-as lua un hibrid....cand motorul termic va evita COMPLET regimurile pacatoase, cand bateriile vor fi f usoare si cu foarte mare capacitate, cand recuperarea de energie la franare va fi mai semnificativa (probabil odata cu punerea la punct a supercondesatorilor), etc. Un motor termic poate ajunge la 45% randament.... insa asta doar in regim stabilizat. In regimurile pacatoase e la un sfert din randamentul asta, iar Priusul nu le evita complet. Eu vreau un hibrid la care motorul fie merge fie nu, iar cand merge sta la turatia de randament maxim 99% din timp. Asa poate reduce consumul la jumate fata de o masina normala, nu cu cateva procente si alea doar in anumite conditii. (altele decat pe circuit, cum a demonstrat-o fara discernamant BBC-ul biggrin.gif)

@Far
Chiar, pe tine nu te mira faptul ca ceilalti au inceput foarte recent sa dea in gat dupa tehnologia hibrid gen Prius? Priusul insusi are 10 ani, iar tehnologiile folosite probabil vreo 40. Chiar iti inchipui ca celelalte marci sunt incapabile sa faca ceva asemanator, daca intr-adevar ar aduce o economie semnificativa si ar salva planteta? Chestia la care toyota le-a luat fata la toti a fost in materie de marketing, nu de tehnologie.... ceilalti nu s-au prins la timp ca asta are potential enorm de publicitate.
Mie mi se pare evident, toti anunta modele hibride din momentul in care si-au dat seama ca asta aduce un plus teribil la imagine.
Toyota vinde 180k priusuri pe an si peste 1milion de light trucks, din 2.6 milioane de masini vandute in total....



--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 29 2008, 09:51 AM
Post #27


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Mikey. te ajut eu. biggrin.gif Am facut un Rm.Valcea - Calimanesti si retur, in total vreo 40 km, mergand LEGAL, adica 59km/h in cruise in treapta a 4-a si unde a trebuit sa franez am schimbat la 2000 rpm in sus, cu accelerare liniara si blanda, etc, etc, si am obtinut un 3.8%. Un prieten care lucreaza la Peugeot Valcea a scos cu 1.6 hdi pus tot pe 307 acelasi consum pana la Pitesti si inapoi, dar omul e de un calm si o rabdare care pe mine ma depasesc. biggrin.gif Am imbatranit 2 ani peste norma in incercarea aia de a salva planeta. biggrin.gif

Far, man, try to beat this... biggrin.gif Daca o sa mai am masina asta, la prima intalnire pe care o vom avea te provoc la un traseu. Viteza si traseul le stabilim impreuna. Provocarea, desigur, va fi la consum, ca salvatoarele noastre de planeta nu prea le au cu liniutele. teehee.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 10:38 AM
Post #28


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



@mike, toate cele trei chestii exista la Prius de acu 10 ani.

@JK, nu ca ar fi incapabile sa faca, n-au vrut sa faca tocmai pe motive financiare(investitionale in primul rand si nu ca n-ar fi avut bani ci ca n-au vrut sa-i cheltuie)

@T u d o r, sa ne vedem sanatosi!

ah, @ BRAC, ok. Si apoi il facem si in oras?

This post has been edited by FAR EASTERN: Jun 29 2008, 10:40 AM


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 29 2008, 10:58 AM
Post #29


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu, serios, n-o lua ca pe o intrecere de pustani. Pur si simplu sunt si eu extrem de curios daca intr-un traseu cat de cat combinat, cu viteze cat de cat combinate, mergand unul dupa celalalt, bati consumul unui diesel modern de cilindree comparabila. Eu am o medie de ~ 6,5%, dar am un stil de condus care numai planeta nu vrea s-o salveze. tongue.gif In oras nu fac vitejii, dar extraurban merg destul de tare si turat. daca ai un amic cu un dieselar asemanator cu hdi-ul, poate faci tu incercarea asta mai repede, ca in Valcea nu are nimeni Prius, oricum nu dintre cunoscutii mei.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 29 2008, 11:06 AM
Post #30


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Acum cativa ani am scos si eu cu A4 1.9 TDI un consum de 3.8 pe ruta Oradea-Cluj (~150 km), dar asta fiindca am mers mai rau ca un pensionar, ma tineam dupa o supernova care nu depasea 90 km/h sub nici o forma. Daca nu fac vitejii si acum pot scoate fara probleme un consum de 5.5%, iar daca merg in stilul meu caracteristic (aka putin isteric si cu multe acceleratii inutile - dar foarte distractive whistling.gif ) atunci scot maxim 6.5. Si asta cu un dieselar de 8 ani cu softul remapat pana la 145 cp. Nevasta-mea imi da lectii la capitolul economie la orice ora, A3-ul ei nu a trecut de 7.5% nici in cel mai ingrozitor trafic urban, in general scoate sub 7% in oras... iar in afara orasului scoate undeva aproape de 5% (dar aici e vorba de greutatea pantofului, daca pun eu piciorul pe acceleratie atunci ajung la 6%).

Ah... si motoarele astea (sau similare) se gasesc in oferta tuturor producatorilor (inclusiv toyota) in schimb motorul hibrid de pe prius e oferit doar pe... ati ghicit... prius. De ce nu si corolla/auris/yaris hibrid ? Daca e asa bun... de ce nu il pun pe toata gama ?

O alta chestiune, eu circul ~70% din timp in oras... cu toate astea cred ca minim 50% din km facuti de mine sunt in afara orasului. Daca as avea o masina care nu ar consuma/polua in oras... dar polueaza mai mult in afara orasului... as fi oare mai ecologist ? tinand cont ca jumatate din km facuti sunt in afara orasului...

Inca tehnologia hibrida nu e nici fun si nici nu salveaza mediul... but it's good for sneakin up on them mothaf...kaz' biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 11:34 AM
Post #31


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



@T u d o r, am trecut si eu demult de varsta intrecerilor intre pustani. Acum ca provocarea a fost facuta, voi incerca sa fac testul si vpi pune rezultatele.

@HalbaSus. Toyota are in plan inca din primavara sa puna o versiune hybrida pe fiecare model al sau. Ba chiar mai mult, vor ca Prius sa devina o marca separata, precum Lexus.
Iar asta " but it's good for sneakin up on them mothaf...kaz' " e de coma. laugh.gif laugh.gif
part 1 si part 2
Attached File(s)
Attached File  HPIM8719.JPG ( 1.38MB ) Number of downloads: 10
 


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 11:47 AM
Post #32


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



cred ca va mai amintiti "povestea" asta....

l.e. scuze, a fost o problema la editing

This post has been edited by FAR EASTERN: Jun 29 2008, 11:50 AM
Attached File(s)
Attached File  HPIM8719.JPG ( 1.38MB ) Number of downloads: 8
 


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Jun 29 2008, 12:34 PM
Post #33


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



QUOTE (mike.omega @ Jun 29 2008, 01:36 AM) *
Eu raman la parerea mea: Ce exista astazi pe Prius poate fi combatut lejer de un motor diesel cu common rail, turbina cu geometrie variabila si mai stiu eu nebunii biggrin.gif Trebuie neaparat sa ma stapanesc intr-o zi si sa fac o ruta CT-Mangalia si retur cu diesel-ul si sa vad ce consum obtin teehee.gif


Eu estimez sub 5% cu cruise controlul la 100 in a 5-a pe DN si 60 in a 4-a prin cele 4-5 localitati care este ele pe traseu.

Mike are si un traseu de consum urban in Constanta ce ar pune in genunchi si pe bucuresteni, puteti sa il incercati si p-ala biggrin.gif (chiar asa, am putea sa il facem proba obligatorie la intalnirea de la mare)

@FAR EASTERN: in afara de consumul redus, care este myth busted, ce alte avantaje are Prius?
aia cu emisiile reduse ia in calcul faptul ca odata ajuns acasa bagi masina in priza si consumi curent electric produs din arderea de carbuni sau produse petroliere? (vreo 70-80% la noi in tara din cate stiu)

faptul ca producerea si transportul bateriilor polueaza a fost pus la socoteala? (treaba mentionata in treacat chiar si in clipul din topic)


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 04:30 PM
Post #34


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Diesel, Priusul in varianta PHEV nu se comercializeaza inca in serie. Dar e de viitor. Deci deocamdata pica ideea ta cu priza. (Dar poti s-o aplici la Tesla si altele din gama).
Nu ca as fi carcotas, dar Top Gear e "for the show" cam 90%. Restul debiteaza ce li se serveste pe tava de catre producatori. Pe multi bani!
Cat despre restul poluarii....da-mi un exemplu ce produs care nu implica poluare. Pana si pana sa ajunga in stadiu de proiect se poate spune ca deja a poluat(si daca vreti chiar va puteti imagina le ce ma refer...)
Uite, Diesel, tie pot sa-ti spun, pentru ca activezi de mai putin timp pe aici(conform datelor), ca s-a mai discutat chestiunea cu poluarea pana la produsul finit. Unii chiar au zis(ideea nu a pornit de la colegii nostri, dar au preluat-o si sustinut-o) ca pana si Hummer-ul e mai ecologic decat Prius. smile.gif

Cat despre titlul topicului, eu deocamdata nu mai am ce spune. Poate dupa o intalnire cu BRAC sau T u d o r.



--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 29 2008, 04:36 PM
Post #35


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Eu consumul nu il mai pun. Ca l-am mai pus ...33mpg afisat la bord (cred ca e cc.a 7.2 L%) (real un 31 mpg adica cca 7.6L%) cu 2.5L turbo, 300 bhp, awd, 3 insi, super-incarcata, A/C (am pus si poze) ca oricum nu ma pot compara cu ale voastre: nu ma pot compara cu diesel, nu ma pot compara cu FWD, nu ma pot compara la putere :-) si la fun.

Si nu vreau sa ma repet ad nauseum, tehnologia hibrida este progress, dar nu suficient de agresiv. E clar ca masina nu poate functiona doar pe electricitate - cel putin actualmente, dar nu vad de ce la tehnologia actuala, nu se poate face o masina fun, awd, cu motoare electrice alimentate cu curent de un diesel care functioneaza numaiin regim optim. Aceasta technologie de parallel hybrid este de macar 5 ani pe autobuze. E timpul sa se extinda pe piata.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 29 2008, 04:44 PM
Post #36


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (f1anatic @ Jun 29 2008, 05:36 PM) *
Eu consumul nu il mai pun. Ca l-am mai pus ...33mpg afisat la bord (cred ca e cc.a 7.2 L%) (real un 31 mpg adica cca 7.6L%) cu 2.5L turbo, 300 bhp, awd, 3 insi, super-incarcata, A/C (am pus si poze) ca oricum nu ma pot compara cu ale voastre: nu ma pot compara cu diesel, nu ma pot compara cu FWD, nu ma pot compara la putere :-) si la fun.

Si nu vreau sa ma repet ad nauseum, tehnologia hibrida este progress, dar nu suficient de agresiv. E clar ca masina nu poate functiona doar pe electricitate - cel putin actualmente, dar nu vad de ce la tehnologia actuala, nu se poate face o masina fun, awd, cu motoare electrice alimentate cu curent de un diesel care functioneaza numaiin regim optim. Aceasta technologie de parallel hybrid este de macar 5 ani pe autobuze. E timpul sa se extinda pe piata.

de acord cu poluatorul asta ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 04:59 PM
Post #37


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



f1anatic, HSD-ul functioneaza ca un sistem in serie si in paralel.



--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jun 30 2008, 06:36 AM
Post #38


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



@Tudor: nu stiu cum e traseul de care zici tu, eu am in plan unul cu cat mai putine diferente de nivel, nu de alta dar masina chiar consuma si la vale deci nu rezolv nimic teehee.gif

@Diesel: nu te mai baga tu peste consumul tau ca n-a mai fost de 11% de nici nu mai tin minte.... unsure.gif (acum fiind mai mare, 12-13%)


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 30 2008, 08:25 AM
Post #39


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(FAR EASTERN @ Jun 28 2008, 10:12 AM) *
pentru ce ai avea nevoie de viteze de sute la ora, puteri de sute de cai, daca aproape ca nu prea ai ocazia se te folosesti de aceste performante... Ai pe unde cateodata, dar nu ai voie, legal.

Incerc sa adresez aceeasi intrebare sub alta forma: De ce ti-ar trebui o masina mai mare de 2 locuri, 300 kile, 20 cp ca sa te fatai de colo colo prin oras? (hai, treaca de la mine, 4 locuri, 600 kile si 40 cp pentru copii si sacosa cu zarzavaturi). Deci da-mi voie sa spun ca Prius, Civic Hibrid nu prea sunt masini de oras.
Oare n-ati avut altceva mai bun de facut weekendul asta?! Eu am resit sa nu poluez un gram, pot inota fara consum de benzen si fara emisii de codoi (consum doar niste BR deci emisii aproape zero)!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 30 2008, 08:58 AM
Post #40


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



klm, Prius nu este masina de oras, dar este conceputa sa fie eficienta in oras. Cam asta e diferenta. In rest e o masina normala, care intamplator mai si consuma decent.

....si nu toata lumea are apa la marginea orasului, da? smile.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 12:12 PM