IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Aro sau IMS?

This topic is about Aro sau IMS?, the author, > T u d o r <, wrote about: Pun si eu o intrebare ca chibitzul, ce capacitati off road au aceste masini romanesti? Dupa aspect (garda sol, unghiuri) IMS mi s-a parut destul de ad ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Aro sau IMS?
T u d o r
post May 14 2007, 07:41 PM
Post #1


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pun si eu o intrebare ca chibitzul, ce capacitati off road au aceste masini romanesti? Dupa aspect (garda sol, unghiuri) IMS mi s-a parut destul de adaptat pentru drumuri impracticabile. Motorul si transmisia le ajuta? Marturisesc sincer ca ma atrage un IMS, poate gasesc vreunul cu motor original (erau Ford, nu?) si nu cu motor de tractor sau Aro "pe motorina".
Mi-a parut rau de tot, atunci cand s-au dat la licitatii cele de armata nu aveam bani si am plans vazand unul cu uleiul pe el de la conservare. :cry: Imi place aspectul lui de masina sovietica... biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post May 14 2007, 10:28 PM
Post #2


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Pai daca n-ai ce face cu banii ar trebui sa-ti iei un ARO si daca vrei sa restaurezi o masina de teren ia-ti IMS. Am inteles ca IMS-urile nu aveau decat motoare pe benzina si foarte mari cu consumuri pe masura. Avem in Baia Mare cateva IMS-uri superbe. Unul parca are motor de Cobra. Am si vazut un IMS la vanzare (mai demult).
La fe m-am bagat si eu ca musca in lapte( din ce vb prietenii mei). Tot Niva ramane iefitna si buna. ( vorbeste lumea biggrin.gif )


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 14 2007, 11:19 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



IMS si ARO... eu la asa ceva nu m-as baga.
pe dtrn.ro muuult mai mult informatii despre ele, foarte multe...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post May 15 2007, 09:08 AM
Post #4


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Air, nu reusesc sa gasesc informatiile alea muuulte de pe site-ul ala. :console: Am gasit cate ceva, dar nu relevant, ceva istorie. Tu trebuie sa stii, daca ai timp lumineaza-ma si pe mine cu privire la capacitatile off road ale IMS-ului, pentru ca la cele on road nici nu ma gandesc sa existe... biggrin.gif
Imi place imaginea de masina facuta cu ciocanul pe nicovala, badarana in toate sensurile.
Motor, transmisie, posibilitati de imbunatatire, etc...


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post May 15 2007, 12:26 PM
Post #5


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Am vazut un IMS cum a urcat de la cota 1400 la 2000, in Sinaia. Eu am urcat cu telecabina si am coborat pe poteca si m-a surprins prin ce bolovani, pietris si gropi a putut sa urce fieratania. Nu sunt deloc un expert in off-road, dar m-a impresionat, nu stiu cate masini de teren ar fi putut face traseul ala fara sa iasa cel putin "indoite" de acolo.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 15 2007, 04:10 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



sint, sint multe informatii acolo, crede-ma. george pantelimon, dragos, automobilia, sever - si multi altii care au ims-uri si aro. eu personal nu critic masinile ci piesele care exista pentru ele - piese foarte slabe calitativ care te fac sa ramii cu cotetul in drum de cele mai multe ori.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post May 15 2007, 05:46 PM
Post #7


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Merci, am cautat cand eram la serviciu si nu am folosit peria cea mai fina. smile.gif
Dar din punct de vedere al performantei efective, catarare, unghiuri, cum sta? Diferentiale cate si cum le are?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 28 2007, 09:28 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Aro are cred diferentialele blocabile manual, chiar si la Aro 10. Te dai jos din masina si strangi suruburile alea de la roti.

Pentru IMS nu se potrivesc piesele de GAZ rusesc? Ca poate aduc rusnacii in piata mai bune smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 29 2007, 02:45 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Daca pastrezi numai caroseria de IMS si restul pui ce vrea muschiu' tau - punti Dana, diferentiale torsen si alte minunatii, o transmisie hoata si un diesel de ultima generatei? biggrin.gif beer.gif

Cu multa munca si bere, cu omologare la RAR :bandit: , bineinteles.

Eu unul nu as pastra nimic in afara de caroserie, care este hoata. A, si rotile alea de 6.5 parca (numai bune de mers pe ghiata).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 29 2007, 03:52 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(James Kilowatt)
Aro are cred diferentialele blocabile manual, chiar si la Aro 10. Te dai jos din masina si strangi suruburile alea de la roti.

Pentru IMS nu se potrivesc piesele de GAZ rusesc? Ca poate aduc rusnacii in piata mai bune smile.gif


nu, nu merg piesele de GAZ pe IMS.

suruburile de la roti se cheama MRL - Mecanism Roata Libera - si se utilizeaza pentru a bloca roata de planetara (mod 4x4) sau a o debloca pentru a prelungi viata planetarelor si a pinioanelor planetare (4x2). nu au treaba cu diferentialul blocabil sau nu.
aro nu e masina de extrem, nici de tura adevarata. exista vreo citeva aro-uri preparate care se misca pentru ca posesorii lor le cunosc din surub in surub si stiu sa mearga cu ele.

blocantul si partial autoblocantul, au ca rol "unirea" planetarelor asigurind tranctiune 50%-50% pe axa


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 29 2007, 03:57 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



In loc de ARO, sugerez un G ca seamana. biggrin.gif
Da in plus are diferentiale blocabile "on the fly" pe toate puntile, si la interior, cu putina imaginatie poti sa zici ca esti in ARO... beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 29 2007, 04:01 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Ai dreptate Air_wolf in privinta mecanismelor de roata libera...dar alea cu blocare manuala nu se mai folosesc de ceva ani, ci sunt comandate de sistemul de control a tractiunii.

Practic sistemele de roata libera au rolul de a reduce consumul de combustibil - practic decupleaza diferentialul puntii fata de roti, in felul acesta este o inertie mai mica, deci un consum mai mic.

cam asta este.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad93356
post Jun 1 2007, 10:20 AM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.349



Aro este scumpa la intretinere, mai ales daca nu le ai cu mecanica. Piesele se strica des si costa mult. Dar are reductor, blocant pe spate si este mai confortabila.
IMS-ul este mult mai robust decat Aro dar nu are reductor si blocant spate. De reductor s-ar putea sa ai nevoie la urcarea unor pante abrupte, in zapada mare sau noroi adanc. Condusul unui IMS este o experienta interesanta dar solicitanta. Mai ales pe drumuri proaste.
Dar este decapotabil si arata intr-un fel aparte!

In offroad, cu exceptia pantelor foarte abrupte, cred ca IMS-ul este mai capabil decat Aro- are unghiurile de trecere net superioare. Principalele probleme cu IMS-ul in offroad sunt sa nu-ti pierzi pasagerii cand mergi decapotat si sa nu-ti rupa volanul degetele.

Ambele pot fi considerate masini istorice, nu se mai fabrica niciuna!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristy108780
post Jun 21 2007, 08:32 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 20-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.773



mda asa e eu am aro si prietenul meu are IMS nu se compara singurul dezavantaj e ca nu are reductor atat dar in plus are diferentiale de putere care da un cuplu mai bun si motor de fiat in 3 pistoane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristy108780
post Jun 21 2007, 08:37 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 20-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.773



imi spune si mie cineva cum se pune poze aici????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristy108780
post Jun 21 2007, 08:57 PM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 20-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.773



daca bagi un aro off road ai okazia sa il rupi se misca din toate inchieturile dar are in plus alta stabiliate si reductorul care te ajuta foarte mult. la IMS am auzit ca se potriveste puntea de TV pe fata si poti sai pui cutie cu reductor ca cea de TV are diferentialul pe dreapta si merge la fix si atuci faci muci un aro pe teren
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosfunny
post Nov 3 2008, 10:35 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 2-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.437



M 461 troneaza! thumbsup.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 04:24 AM