IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

motorul cu apa

This topic is about motorul cu apa, the author, ozz86651, wrote about: Da nu trebuie sa fii bun la fizica, trebuie sa ai o tzira de bun simt. Energia necesara ca sa spargi molecula de H2O in H2 si O e aceeasi cu aia degaj ... To read more just scroll down

7 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> motorul cu apa, alternativa la electric
Rating 5 V
ozz86651
post Sep 23 2009, 11:31 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Da nu trebuie sa fii bun la fizica, trebuie sa ai o tzira de bun simt. Energia necesara ca sa spargi molecula de H2O in H2 si O e aceeasi cu aia degajata cind le pui la loc impreuna (cind arzi H2). Nu exista nici un miracol care sa fenteze legea asta simpla. Nici o substanta, nici un laser, nici o tehnologie, nici un catalizator. In plus ai probleme de randament, deci de fapt ai nevoie de mai multa energie sa spargi molecula decit ca sa arzi hidrogenul.
Apa in stare nesparta stie toata lumea ca nu face nimic.

QUOTE
Ati deschis firme de taximetrie cu 0,2 lei/km ?


Costul benzinei la taximetrie e un procent mic din costul total, ~10% in Romania, mai putin in alte parti.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IONUT_ONILL
post Sep 24 2009, 09:06 AM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 09
From: BACAU
Member No.: 120.954



QUOTE (HalbaSus @ Sep 23 2009, 09:27 PM) *
Eu nu sunt foarte bun la fizica, dar totusi retin cateva chestii:
1. Apa in sine nu poate reprezenta un combustibil,....

Multumesc de raspuns , nu ma asteptam sa fie asa rapit, insa tot nu ma bucura, pentru ca nu ai prezentat decat cateva argumente de economie mondiala si tehnica generala - ceva Gica contra. Eu vreau sa ma axez pe acest proiect si sa discut despre asta nu sa bat campii off topic, nu vreau sa supar pe nimeni dar asa se intampla cand apare unul cu o idee (nu eu) sau cand altul vrea sa o continue se gaseste o gloata sa se opuna cat mai mult posibil.
Sa revenim, astept sa apara si cei interesati dar mai ales cei implicati, sper sa fie, ca nu stiu de care valva sa pun la admisia aerului in "borcan" cea de aerisit calorifere nu e valva, si altele, in functie de marimea acestora caut borcanul cu capacul potrivit. Aaa si mai am o multime de intrebari.. de care borcan ?, ce materiale ati folosit la catod si anod ? merg farfuriile de inox, sau trebuiesc niste placi mai groase ? Nichelina de une ati facut rost si de care , ce dimensiuni? placi sau sarma ? Frecventa curentului auto este ideala sau trebuie alt dispozitiv de adaptare a frecventei , bobina ? de care? Ce fel de adaptor trebuie pentru motoarele cu injectie, alte adaptoare de pacalit senzorii ?

DOAMNE AJUTA.


QUOTE (ozz86651 @ Sep 23 2009, 11:31 PM) *
Da nu trebuie sa fii bun la fizica, trebuie sa ai o tzira de bun simt. ...

Hahaha , bine zis.

Ai facut ceva Ozz ? Poze ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Sep 24 2009, 10:01 AM
Post #23


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



unsure.gif IONUT, apreciem ca esti interesat de subiect si mai ales de PROIECT. Insa se pare ca ai inteles un pic gresit ce se intampla pe acest topic. NU este nimeni care sa lucreze la asa ceva sau macar sa aiba de gand. Noi doar discutam... din pacate.

N-as vrea sa-ti tai elanul, sper si eu sa mai vina cineva pe aici care chiar pune sau vrea sa puna in practica asa ceva... thumbsup.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 24 2009, 06:07 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Cum ba "din pacate"? Din pacate sintem sanatosi cu capu? noroc ca mai vine cite unu si revolutioneaza lumea cu borcane, nichelina si farfurii de inox biggrin.gif


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Sep 24 2009, 06:21 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



In primul rand vreau sa mentionez ca a incuraja pe cineva sa faca ceva nu va dauna niciodata nimanui ci din contra. De cate ori a fost nevoie de opinia mea sau am putut incuraja pe cineva am facut-o. Nu este doar o lege a bunului simt ci si a acceptarii diferentelor dintre noi; nu putem fi superiori in toate... din pacate.

George l-ai uitat pe Rusetel, romanul care a facut valva cu mult inaintea japonezilor si a altora respectiv 1980!
Al treilea Reich al lui Hitler avea numeroase implicatii si cercetari de la domeniul paranormal pana la stiintific superavansat. In momentul de fata citesc o carte despre Hitler si interesul sau in fenomenul OZN.
Rusetel a fost elevul unui inginer roman ce lucra pentru al treilea Reich (foarte multi romani au fost implicati in proiecte naziste) si marea majoritate a informatiilor provin de la acest roman.
Nemtii au utilizat pe front utilaje militare ce foloseau aburul sau lemnele.

http://www.valorisitraditii.ro/valori_mihai_rusetel.php

Ionut, iti respect opinia si interesul in acest proiect , eu cred ca determinarea face mai mult decat orice alta opinie. Din pacate, noi pe aici discutam la modul general si suntem interesati in subiect, insa cunostintele in domeniul respectiv (la mine cel putin) sunt la nivel de informatie si nicidecum de experienta/cercetare.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Sep 24 2009, 06:30 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Am gasit ceva referitor la ceea ce mentionam anterior:

http://stiri.ronatvan.com/2009/07/01/avion...razboi-mondial/

http://news.nationalgeographic.com/news/20...er-plane_2.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Horten_Ho_229

Americanii l-au furat asa cum si bomba atomica a fost practic "adusa" in US.

This post has been edited by Rebel: Sep 24 2009, 07:00 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 24 2009, 07:35 PM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



E clar ca razboiul a facut sa explodeze tehnologia, de la energie la aerospatial.

Pe de alta parte, asta nu are legatura cu motorul cu apa teehee.gif Oricate Reich-uri s-ar da cu fundul de pamant, legile naturii nu prea se lasa schimbate sau indoite f usor. Atata timp cat se va baza pe principii chimice, motorul cu apa va ramane escrocherie sau marketing indiferent cate capete de pluta se vor lupta sa ma contrazica. O sa existe doar cand or sa faca sa fuzioneze hidrogenul din ea.... altfel fie vor fi cu apa si carbune sau apa si carbid sau apa si altceva teehee.gif

@Rebel
Bomba atomica nu inseamna din fericire numai cunostinte si know-how, ci si o industrie capabila sa o produca. Degeaba stii sa o faci daca nu ai instalatii de imbogatire sau reactoare de productie a plutoniului, fabrici de apa grea, tehnologia de separare, etc. Nemtii au fost departe de a o fi putut produce, plecasera intr-o directie gresita.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IONUT_ONILL
post Oct 17 2009, 08:06 PM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 09
From: BACAU
Member No.: 120.954



QUOTE (James Kilowatt @ Sep 24 2009, 07:35 PM) *
E clar ca razboiul a facut sa explodeze tehnologia, de la energie la aerospatial.

Se pare ca tehnologia continua sa explodeze, mai bine zis sa se mai arate cate ceva.
Eu sunt in prag de a testa sistemul , probabil de saptamana viitoare voi avea timp sa il montez si sa-l testez. Ar fi fost gata dar informatiile sunt incomplete si trebuie sa montez tot ce este posibil ca masuri de siguranta, plus instrumentele de masura si control.
Pentru inceput testez 5 placi de inox de 1mm grosime si aproximativ 6cm * 14cm, 3 anzi si 2 catozi . Am pus asa pentru ca am inteles ca de pe anozi rezulta hidrogenul si de pe catozi rezulta oxgenul, astfel o sa am , probabil , mai mult hidrogen. Folosesc , deocamdata numai 5 bucati sa vad cati amperi sunt necesari ca nu cumva sa slabeasca bateria.
Vor fi si poze dar mai intai sa iese bine treaba.

Doamne ajuta.

P.S. Aaaa.. sigur... astept pareri si idei de colaborare. Dupa o testare , in pripa, pas cu pas. vom perfectiona sistemul (frcventa, voltaj, amperaj + anumiter sisteme de siguranta, relee, etc) numai sa depunem efort in echipa...

Trebuie sa spun ca este unul din putinelee forumuri care a mai raspuns ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Oct 17 2009, 09:28 PM
Post #29


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Ma Ionut, nu conteaza cati anozi si cati catozi pui tu, daca se sparge o molecula de apa vor rezulta invariabil trei atomi (doi de hidrogen si unul de oxigen). Intensitatea curentului depinde de multi factori (distanta dintre electrozi, tensiunea electrica, numarul de ioni din apa). Apa pura nu conduce curentul electric.
Ai grija ca unele experimente, desi facute in numele stiintei, te pot accidenta.
Pentru a face experimente de genul asta ar trebui sa fi trecut pe la orele de fizica, chimie,...dar constat ca, din pacate, tie iti cam lipsesc astfel de cunostinte.
Asa ca ...


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IONUT_ONILL
post Oct 18 2009, 07:15 PM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 09
From: BACAU
Member No.: 120.954



QUOTE (NGZ @ Oct 17 2009, 09:28 PM) *
Ma Ionut, nu conteaza cati anozi si cati catozi pui tu, daca se sparge o molecula de apa vor rezulta invariabil trei atomi (doi de hidrogen si unul de oxigen). Intensitatea curentului depinde de multi factori (distanta dintre electrozi, tensiunea electrica, numarul de ioni din apa). Apa pura nu conduce curentul electric.
Ai grija ca unele experimente, desi facute in numele stiintei, te pot accidenta.
Pentru a face experimente de genul asta ar trebui sa fi trecut pe la orele de fizica, chimie,...dar constat ca, din pacate, tie iti cam lipsesc astfel de cunostinte. Asa ca ...
Ce pot sa spun .. multumesc de bagarea in seama ... voiam o discutie serioasa, nu-mi amintesc sa fi qulit pe la aceste ore si ba chiar am mai invatat cate ceva , chiar nu am uitat experimentul cu electroliza. dar in nici un caz nu s-a pus accentul pe spargerea moleculei de apa scotand in evidenta potentialul energetic.
M-ai luat ca si cum am cazut si eu din pom si , vezi Doamne, ma milogesc la tine marele invatat.

Bre NGZ dupa cum vad nu ai nici un post in ultima pagina, asa ca .. nu's ce contributie ai la acest topic, consider ca nu ai aveai ce face la ora postarii... dar poate ai si realizari concrete.

Acum on topic pentru interesati: Vreau sa montez o termocupla pe vasul de elctroliza care sa deconecteze releul in caz de temperatura mare, deci nu vreau ca apa sa ajunga la 100gC, stie cineva e mult 90gC. E buna o termocupla auto auto ? la fel vreau si pentru presiune.

Doamne ajuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Oct 18 2009, 07:27 PM
Post #31


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Ai dreptate. Succes !



--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 18 2009, 07:31 PM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE (IONUT_ONILL @ Oct 17 2009, 03:06 PM) *
...

P.S. Aaaa.. sigur... astept pareri si idei de colaborare. Dupa o testare , in pripa, pas cu pas. vom perfectiona sistemul (frcventa, voltaj, amperaj + anumiter sisteme de siguranta, relee, etc) numai sa depunem efort in echipa...

...


De care curent ziceai ca bagi?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Oct 18 2009, 09:26 PM
Post #33


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos. Mai bine intrebati omu' ce vrea sa faca exact, in caz ca nu aveti idee. O dezbatere, stiti si voi, e mai constructiva decat niste replici acide sau lasate in ...
Haideti, baieti, care aveti ceva cunostinte... BAGATzI!


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IONUT_ONILL
post Oct 19 2009, 08:36 AM
Post #34


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 09
From: BACAU
Member No.: 120.954



QUOTE (James Kilowatt @ Oct 18 2009, 07:31 PM) *
De care curent ziceai ca bagi?
Pentru inceput bag pana in 10Ah la frcventa "naturala" furnizata de masina, apoi incerc sa o schimb, SI folosesc doar un singur modul de electroliza daca nu se incalzeste tare raman doar unul , daca se incalzeste tare inseriez mai multe ca sa iese mai putina caldura din aceeasi amperi.

Mai lucraza cineva de pe acest forum la acest proiect ?



QUOTE (FAR EASTERN @ Oct 18 2009, 09:26 PM) *
N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos. Mai bine intrebati omu' ce vrea sa faca exact, in caz ca nu aveti idee. O dezbatere, stiti si voi, e mai constructiva decat niste replici acide sau lasate in ...
Haideti, baieti, care aveti ceva cunostinte... BAGATzI!

DOAMNE AJUTA tuturor mai ales celor cu ganduri bune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IONUT_ONILL
post Oct 19 2009, 08:50 AM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 09
From: BACAU
Member No.: 120.954



Ma pote ajuta cineva de unde sa iau un plus de ~ 10Ah de la contactul auto ?
Multumesc mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Oct 19 2009, 09:06 AM
Post #36


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Ionut, am zis ca nu mai scriu da' nu ma pot abtine. Intensitatea curentului electric se masoara in A (Amperi) si nu in Ah. In Ah se masoara capacitatea bateriilor de acmulatoare.
Ne spui:"Pentru inceput bag pana in 10Ah la frcventa "naturala" furnizata de masina, apoi incerc sa o schimb...". Pai frecventa naturala a tensiunii la bornele bateriei (produsa de masina) este zero, pentru ca se genereaza tensiune continua. Pentru ai schimba frecventa trebuie sa transformi tensiunea in una pulsatorie sau alternativa. Bun ! Cum faci acest lucru, dar mai ales in vederea carui scop ?



KLM n-am vrut sa-l supar pe Ionut, numai ca experimentul asta nu exista.


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 19 2009, 09:18 AM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu ne arati poze cu agregatu', sa vedem si noi? miner.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 19 2009, 09:25 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos.


Eu zic ca e mnult mai frumos sa trezesti pe cineva la realitate chiar si cu flit decit din falsa prietenie sa-l incurajezi pe o cale fantasmagorica care o sa-l coste timp, bani risipiti, daca nu chiar se poate si accidenta. Chiar isi inchipuie cineva ca inventii marete cu baterii si placi de inox au scapat atitor insi?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 19 2009, 08:02 PM
Post #39


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE (ozz86651 @ Oct 19 2009, 03:25 AM) *
....Chiar isi inchipuie cineva ca inventii marete cu baterii si placi de inox au scapat atitor insi?


Nu, sunt tinute secrete de companiile petroliere si alte interese ascunse.

Si legea conservarii energiei, precum si a entropiei tot lobby-ul petrolistilor si a marilor industriari a facut sa fie adoptate.



--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Oct 19 2009, 08:15 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Fundamentele sunt puse de aproape un secol de Nicola Tesla si de Wilhelm Reich. Ultimul chiar a pus in practica mai multe chestii, printre care si un transformator de energie orgonica. Si Tesla fundamentase chestia cu transportul wireless al curentului. Ce ziceti de masini pe curent alimentate din aer? Pacat ca i-au cam mazilit pe amandoi, cel putin pe ultimul...


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 10:51 AM