PROBLEME FORD MONDEO, Lipsa putere + bec aprins bujii |
This topic is about PROBLEME FORD MONDEO, the author, titiboeru@yahoo.com, wrote about: salutare sunt nou pe aici am si eu o itrebare si va rog mult daca puteti sa ma ajutati am luat o masina FORD MONDEO TDCI 130 cp si de la un timp cand ... To read more just scroll down
PROBLEME FORD MONDEO, Lipsa putere + bec aprins bujii |
Apr 14 2008, 10:11 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 14-April 08 Member No.: 116.909 |
usor CE SA FAC astept raspuns si emailuri daca se poate la www.titiboeru@yahoo.com MULTUMESC ANTICIPAT |
|
|
Apr 14 2008, 09:43 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
la problema ta eu am un alt raspuns:
probleme la injectoare! idem si la mine daca ii dau mai nervos in a 4`a sau a 5`a, palpaie becul de bujii, se taie turbina si moare motorul. incearca sa mergi lin cu ea in a 4`a nu brusca acceleratia si vei vedea ca poti trece de 2500 de turatii. asta ca sa nu iti faci probleme pe la egr din cauza ca schimbi vitezele prea repede. la mine a inceput cu treaba asta pe la 3000-3200 rpm dar dupa ce i`am dat o curatare de injectoare, m`a apucat la 2500 MARE ATENTIE IN DEPASIRI!!! nu forta pedala. daca nu ai loc suficient, la risc nu ai nici o sansa sa faci depasirea. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
May 25 2008, 10:07 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 25-May 08 Member No.: 117.172 |
Aceasi problema am si ieu. PIerd din putere la fortarea motorului, cand conduc lejer e ok, la depasiri fortate nici nu ma gandesc. am fost la un test, si probleme mari, 4 injectoare duse, din 4 ,pretul 5000 ron sper.
manopera cine stie! Spera sa nu fie aceasi problema. Aditivul din motorina e principala cauza. Multa bafta. |
|
|
May 25 2008, 02:25 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
m-a costat 2450 lei reconditionarea a 4 injectoare, schimb filtru de motorina si manopera. acum masina merge super, are din nou putere. daca vrei mai multe detalii da`mi pm. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Jun 11 2008, 10:13 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-June 08 Member No.: 117.296 |
opresc masina si o repornesc si isi revine, Deci ce sa fie ma poate ajuta cineva ??? |
|
|
Jun 16 2008, 09:23 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 3-April 08 From: valcea Member No.: 116.849 |
salutare sunt nou pe aici am si eu o itrebare si va rog mult daca puteti sa ma ajutati am luat o masina FORD MONDEO TDCI 130 cp si de la un timp cand vreau sa o turez sa intru in depasire se ingatuie nu mai are forta si mi se aprinde la bord siguranta de la buji am fost la ford am puso pe tester si imi da ca sunt probleme la turbo imi ramane clapeta blocata si baieti nu stiu ce sa-i faca de pornit porneste usor are demaraj dar cand trec de 2500 de turati se aprinde becu si nu mai trage si nici nu se mai accelereaza usor CE SA FAC astept raspuns si emailuri daca se poate la www.titiboeru@yahoo.com MULTUMESC ANTICIPAT mmm.chestia asta ca lea dat lor turbina,si ca are clapeta blocata,e foarte posibil.trebuie data turbina jos si curatata.avand in vedere ca are 130 de caii in principiu are geometrie variabila.pe turbina este un vacum,care trage o clapeta,daca clapeta nu misca turbina nu lucreaza si motorul da in nas sa zic asa. |
|
|
Jun 24 2008, 12:56 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 24-June 08 From: Romania Orastie Member No.: 117.368 |
salut!am si eu o intrebare pentru voi.... tocmai miam luat un moneo ghia 2001!are filtru de particule sau nu?ca este cam duferenta de 200 EUR si no....
|
|
|
Aug 8 2008, 02:58 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 8-August 08 Member No.: 117.707 |
Salutare!
Am un ford mondeo din 2002 luat in leasing in 2005. Am o pvoblema daca ma poate ajuta cineva cum sa procedez PLS. Cand e la relanti pe liber se aude un zgomot ciudat iar cand apas ambreajul nu se mai aude decat motorul. ce poate fi?? Am mai intrebat in stanga si in deapta si cica e rulmentul de presiune. Am fost si la dealer si cica numai sa dea cutia jos ca sa poate spune ce e ma costa 500 ron. ( si daca e de la acel rulment tb sa schimbe si volanta si nu mai stiu ce si ajunge 6800 ron ceea ce e fff mult. ce sa fac? Astept raspuns!! |
|
|
Aug 8 2008, 06:50 PM
Post
#9
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Hmmmm.
Deci, la ralanti se aude zgomotul și la apăsarea ambreiajului, nu. Din câte știu, atunci când apeși pedala de ambreiaj, atunci se cuplează rulmentul de presiune. Că doar n-o sta cuplat tot timpul, nu ? Deci, acel zgomot nu e de la rulment, ci e posibil de la volantă. |
|
|
Aug 8 2008, 09:54 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 8-August 08 Member No.: 117.707 |
Hmmmm. Deci, la ralanti se aude zgomotul și la apăsarea ambreiajului, nu. Din câte știu, atunci când apeși pedala de ambreiaj, atunci se cuplează rulmentul de presiune. Că doar n-o sta cuplat tot timpul, nu ? Deci, acel zgomot nu e de la rulment, ci e posibil de la volantă. Da cand nu tin apasat se aude. asa e chiar atunci cupleaza rulmentul. eu am 114000 km si pb s-ar fi dus cine stie! da chiar asa mult ma ajunge sa fac sa nu se mai auda si sa functioneze corect ca la reprezentanta (ford) ajunge ~6800 ron ceea ce e f mult zic eu. Stie careva un service bun in Iasi?? Pls helpp!! Mc mult |
|
|
Aug 9 2008, 04:52 AM
Post
#11
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Sep 26 2008, 07:02 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 2-November 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 91.341 |
Salutare
Daca inca nu ai rezolvat problema, sa stii ca volanta e de vina si nu rulmentul.Pret volanta=1660 ron +tva si manopera care depinde de cine o efectueaza. Bafta si s-auzim de bine! Leo |
|
|
Sep 29 2008, 04:45 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 29-September 08 Member No.: 118.071 |
salutare sunt nou pe aici am si eu o itrebare si va rog mult daca puteti sa ma ajutati am luat o masina FORD MONDEO TDCI 130 cp si de la un timp cand vreau sa o turez sa intru in depasire se ingatuie nu mai are forta si mi se aprinde la bord siguranta de la buji am fost la ford am puso pe tester si imi da ca sunt probleme la turbo imi ramane clapeta blocata si baieti nu stiu ce sa-i faca de pornit porneste usor are demaraj dar cand trec de 2500 de turati se aprinde becu si nu mai trage si nici nu se mai accelereaza usor CE SA FAC astept raspuns si emailuri daca se poate la www.titiboeru@yahoo.com MULTUMESC ANTICIPAT Daca tot nu vrea dupa ce schimbi filtrele de motorina demonteaza catalizatorul din evacuare si fa probe fara fordul are intodeauna ceva probleme cu tobele dar....putini stiu. |
|
|
Mar 15 2011, 03:22 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 15-March 11 Member No.: 131.679 |
Am si eu o problema cu un mondeo 2000 tdci intrerupe la rece ma poate ajuta cineva
Am si eu o problema cu un mondeo 2000 tdci an 2006 intrerupe la rece ma poate ajuta cineva This post has been edited by Mariustom: Mar 16 2011, 10:47 AM |
|
|
Mar 16 2011, 10:48 AM
Post
#15
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Poți fi puțin mai explicit ?
Că nu suntem ... mama Omida sau Hurania |
|
|
Mar 17 2011, 06:11 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 15-March 11 Member No.: 131.679 |
masina intrerupe si tremura cu motorul rece si forte putin tremura si cand se incalzeste
This post has been edited by adryyrda: Mar 17 2011, 06:13 PM |
|
|
Mar 17 2011, 07:55 PM
Post
#17
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Pt tremurat, posibil un tampon motor dus
Pt întrerupere, posibil debitmetru îmbâcsit, se poate spăla cu diluant, atenție la senzorul din interior. |
|
|
Mar 18 2011, 01:36 AM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 15-March 11 Member No.: 131.679 |
mersi Marius pentru informatie dar mai am o intrebare unde se afla debimetrul
|
|
|
Mar 19 2011, 11:04 AM
Post
#19
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Debitmetrul trebuie să fie pe un tub la ieșirea din filtrul de aer și are o mufă în el
|
|
|
Oct 8 2012, 07:06 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-October 12 Member No.: 139.683 |
Salut am si eu un Ford mondeo TDCI motor diesel 2.0 din 2006 si are urmatoarele probleme:in relanti la 1100 de turatii se cam zgaltaie masina ,are un fel de intreruperi asa,in a2 cand iei demaraj cam da in nas,mi se aprinde becu de la bujia incandescenta dupa 2500 de turati si nu mai are pic de vlaga,dupa care in treptele 4-5 dupa 2500 de turati chiar mi se opreste si in mers.....Am fost la un services mi.a pus testeru si mi.a dat regulatgorul de presiune ,dupa care am incercat direct la reprezentanta si acolo mi.au zis ca am probleme cu injectoarele si trebuie reconditionate si curatala toata instalatia de alimentare cu tot cu rezervor pentru ca sar putea sa am span pe instalatie din ce am inteles .....Dar ce nu inteleg eu e ca masina imi merge perfect prin oras pana sa ii dau iviteza si imi porneste perfect la sfert de cheie chiar,ar putea fi altele cauzele ?????
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 05:41 AM |