IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Colt impresii dupa 15 000 km

This topic is about Colt impresii dupa 15 000 km, the author, alexio, wrote about: Colt 1.5 Invite 109cp 20 000km: Consumul a ramas constant de la 10 000km pana acum 6-8 extraurban, 9-14 urban. Consider un consum bun. Am schimbat 2 b ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Colt impresii dupa 15 000 km, uzura masinii, probleme aparute, revizii
alexio
post Jan 20 2008, 03:49 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 20-January 08
Member No.: 116.120



Colt 1.5 Invite 109cp 20 000km:
Consumul a ramas constant de la 10 000km pana acum 6-8 extraurban, 9-14 urban. Consider un consum bun.
Am schimbat 2 bucse pe fata pe la 8000 km. Au mai schimbat si amortizoarele fata dar mai mult la ghici problema fiind de la cele 2 bucse.
Probleme tehnice majore nu am avut cu ea si am incercat-o pe o gramada de drumuri munte , urcari abrupte, serpentine, autostrazi samd.
Zgomotele specifice ale sunspensiei de Colt se conserva, in sensul ca nici nu au disparut si nici nu s-au agravat astfel incat trebuie sa suport in continuare vibratia usoara(zbarnaitul) din volan, si zgomotul facut de suspensia fata (mai mult pe dreapta) cand treci peste denivelari gen rost de dilatare al unui pod, sau un sant transversal facut pt. vreo conducta si neasfaltat la nivelul drumului.
Motorul merge bine in continuare nu am avut probleme de nici un fel.

Astept pareri si de la alti posesori de Colt dupa un nr. mai mare de kilometri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podoleanumarius
post Jan 20 2008, 06:50 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 19-January 08
From: Focsani
Member No.: 116.116



QUOTE(alexio @ Jan 21 2008, 03:49 AM) *
Colt 1.5 Invite 109cp 20 000km:
Consumul a ramas constant de la 10 000km pana acum 6-8 extraurban, 9-14 urban. Consider un consum bun.
Am schimbat 2 bucse pe fata pe la 8000 km. Au mai schimbat si amortizoarele fata dar mai mult la ghici problema fiind de la cele 2 bucse.
Probleme tehnice majore nu am avut cu ea si am incercat-o pe o gramada de drumuri munte , urcari abrupte, serpentine, autostrazi samd.
Zgomotele specifice ale sunspensiei de Colt se conserva, in sensul ca nici nu au disparut si nici nu s-au agravat astfel incat trebuie sa suport in continuare vibratia usoara(zbarnaitul) din volan, si zgomotul facut de suspensia fata (mai mult pe dreapta) cand treci peste denivelari gen rost de dilatare al unui pod, sau un sant transversal facut pt. vreo conducta si neasfaltat la nivelul drumului.
Motorul merge bine in continuare nu am avut probleme de nici un fel.

Astept pareri si de la alti posesori de Colt dupa un nr. mai mare de kilometri.


Am schimbat si eu 2 bucse de cauciuc la bara stabilizatoare pe la 18000 km !!! dar cu zgomotele pe fata de la suspensie nu ai ce sai faci. acum am 35000 km

Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan70636
post Jan 29 2008, 10:11 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 13-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.629



am si eu 15mii si ceva de km.
nu am schimbat nimic decat ulei si filtre.
daca ma intereseaza scot consum de 8 in bucuresti.(fara povesti)
ce ma deranjeaza foarte mult este ca am specificat sa imi fie verificata suspensia si franele si ce se mai verifica (am specificat pentru ca am revizii gratuite si m-am prins ca o sa fie o revizie destul de superficiala)...........bineinteles ca nu au verificat nimic. ba din contra am ajuns acasa si a doua zi cand am ridicat capota sa ma uit la ceva am constatat ca lichidul de racire este sub nivel.
sunt scarbit.
aaaaaaa si cureaua de la alternator care scartia la pornire a fost stransa in parcare cand mi-a fost predata masina si l-am intrebat pe nenea ala de ce nu au rezolvat nimic. ....si a strigat dupa gica cu cheia de 13.
in parcare
profesional.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jan 30 2008, 10:55 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(podoleanumarius @ Jan 20 2008, 12:50 PM) *
Am schimbat si eu 2 bucse de cauciuc la bara stabilizatoare pe la 18000 km !!! dar cu zgomotele pe fata de la suspensie nu ai ce sai faci. acum am 35000 km


Si eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare pe la 15.000km, amortizoarele spate pe la 4000....
In rest e ok.
Zgomotele si troncanelile...asta e, m-am obisnuit insa nu m-am impacat cu ele.

Motorul, inca merge bine...


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei651000
post Jan 30 2008, 06:54 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 3-October 07
Member No.: 114.872



52.000 km.

E foarte bine. Schimbat doar placute frane la 45.000.
In rest consumabile, strans capacul de la torpedou la fiecare 15.000 pentru ca nu se mai poate inchide, uns un pic zonele de prindere ale banchetei spate la fiecare 15.000 - rezolva temporar scartaitul aceste banchete.
Motorul insa - impecabil.

Drumuri "receptionate" de asta micu': peste tot, de toate felurile.
In topul personal al soselelor bombardate din tara noastra mandra si frumoasa: drumul dintre Durau si Targu Frumos. Acolo Loeb moare la prima curba! Este absolut distrus (sau sper ca pot spune "era" acum 2 ani).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan70636
post Jan 31 2008, 10:04 AM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 13-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.629



QUOTE
uns un pic zonele de prindere ale banchetei spate la fiecare 15.000

daca imi zici si mie unde anume se unge dau o bere rece ........la vara.
eventual si o pozna.....ca ma scoate din sarite chitzaitul ala la bancheta din spate pe dreapta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexio
post Feb 2 2008, 12:31 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 20-January 08
Member No.: 116.120



QUOTE(andrei651000 @ Jan 30 2008, 02:54 PM) *
52.000 km.

E foarte bine. Schimbat doar placute frane la 45.000.
In rest consumabile, strans capacul de la torpedou la fiecare 15.000 pentru ca nu se mai poate inchide, uns un pic zonele de prindere ale banchetei spate la fiecare 15.000 - rezolva temporar scartaitul aceste banchete.
Motorul insa - impecabil.

Drumuri "receptionate" de asta micu': peste tot, de toate felurile.
In topul personal al soselelor bombardate din tara noastra mandra si frumoasa: drumul dintre Durau si Targu Frumos. Acolo Loeb moare la prima curba! Este absolut distrus (sau sper ca pot spune "era" acum 2 ani).


La revizia gratuita si "sumara" de 15 000 km i-am rugat sa rezolve si scartaitul banchetei. A venit un baiat cu mainile pline de ulei si a incercat sa le unga, nestiind exact de unde vine scartaitul. In urma grelei operatii bancheta, de culoare rosie, a ramas cu scartaitul specific si in plus cu urme de ulei peste tot!
Deci, daca ma poti lamuri cu cateva poze unde trebuie unsa.... Multam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei651000
post Feb 4 2008, 04:17 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 3-October 07
Member No.: 114.872



Sa incerc sa explic (probabil ca poze ar ajuta mai bine; incerc cat mai curand):

- rabatati spatarul banchetei spate;
- zona din spate a banchetei spate e prinsa de podea printr-un sistem care cuprinde si un fel de arc de metal;
- prin mecanismele specifice (acele parghii) desprindeti bancheta spate din podea si ungeti in zona de contact a acelor arcuri cu restul mecanismului, de asemenea din metal;

Chestia e ca metal pe metal inevitabil va duce la un moment din nou la chitzaituri.
Probabil ca e garnitura de cauciuc sau o izolare cumva ar face mai mult bine.

Incerc sa pun si o poza. La un moment dat....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan70636
post Feb 7 2008, 10:52 AM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 13-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.629



multam fain.
o sa prestez rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristina113718
post Apr 23 2008, 12:47 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 10-September 07
Member No.: 113.711



-

This post has been edited by Cristina113718: Apr 23 2008, 12:58 PM


--------------------
COLT 1,5 DI-D SAM Safety Glamour Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boty
post Feb 19 2009, 11:23 AM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 25-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.360



Eu am un Colt 1.1 de peste 1 an si jumatate ( iunie 2007 ) si sunt foarte mutumit de fiabilitatea masinii, care desi nu a costat mult in comparatie cu celelalte masinii din clasa sa. Am cam 17 000 km si nu am schimbat decat filtre si uleiul si i-am facut geometria pe la 15 000 km ( dee gropi, canale, sine de tramvai si borduri inaltate verymad.gif , dar Bucurestiul sa traiasca si primarii lui wallbash.gif )
In schimb am si un scartait la pornirea motorului, cred ca e de la cureaua alternatorului, o sa ma duc in service sa vad ce se poate face. Cu zgomotele m-am obijnuit si nu le mai iau in seama, ce este obositor totusi la drumuri lungi ( peste 6-7 ore) este zgomotul motorului dar asa sunt motorasele in 3 cilindrii.
Referitor la motor, numai cuvinte de lauda . E incredibil de elastic pentru dimensiunea lui si in oras e foarte sprinten si face condusul mult mai usor. La drum lung se simte ca are doar 75 de ponei dar chiar asa am mers constant si cu 160 km/h pe A1/A2.


--------------------
MITSUBISHI COLT CZ3 1.1 SAM MYSTIC BLACK
CITROEN C4 COUPE VTR 1.6i ROSU LUCIFER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sppedy209
post May 29 2009, 01:40 PM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 29-May 09
From: in_masina
Member No.: 120.085



QUOTE (alexio @ Jan 20 2008, 04:49 PM) *
Colt 1.5 Invite 109cp 20 000km:
Consumul a ramas constant de la 10 000km pana acum 6-8 extraurban, 9-14 urban. Consider un consum bun.
Am schimbat 2 bucse pe fata pe la 8000 km. Au mai schimbat si amortizoarele fata dar mai mult la ghici problema fiind de la cele 2 bucse.
Probleme tehnice majore nu am avut cu ea si am incercat-o pe o gramada de drumuri munte , urcari abrupte, serpentine, autostrazi samd.
Zgomotele specifice ale sunspensiei de Colt se conserva, in sensul ca nici nu au disparut si nici nu s-au agravat astfel incat trebuie sa suport in continuare vibratia usoara(zbarnaitul) din volan, si zgomotul facut de suspensia fata (mai mult pe dreapta) cand treci peste denivelari gen rost de dilatare al unui pod, sau un sant transversal facut pt. vreo conducta si neasfaltat la nivelul drumului.
Motorul merge bine in continuare nu am avut probleme de nici un fel.

Astept pareri si de la alti posesori de Colt dupa un nr. mai mare de kilometri.


Salut,
Am un Colt Sam Safety 1,5 de 2 ani, km 30000. Ce pot sa zic (clar pt masina mea vb )
1. Consumul semnal de tine e corect - nu am ajuns la 14 dar in jur de 11 da
2. de schimbat - Pina acum nimic, chiar nimic (sper s-o tin tot asa)
3. La volan ai grija cu datul in gropi , astia de Mcar mi-au spus ca de la asta apar bubele in jante si mai departe se transmit la volan (ceea ce mi se pare si logic)
4. Masina a fost alergata si incarcata la greu - ( am carat 4 tuburi de CO2 si a fost ok, doamne imi aduc aminte ca s-au inchinat aia de la Linde cand m-au vazut... smile.gif) si in continuare nici un greier , nimic )

Sg pb (de fapt nu a masinii ) e service-ul. Am avut geamul spart si baietii au "uitat" sa scoata si resturile de geam din portiera . Acum iti dai seama...licurici, greierasi, tantarii si alte biziietoare in masina...

O zi cu multi km sanatosi !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ph15viu
post Jul 8 2009, 11:42 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-July 08
Member No.: 117.494



QUOTE (andrei651000 @ Jan 30 2008, 06:54 PM) *
52.000 km.

E foarte bine. Schimbat doar placute frane la 45.000.
In rest consumabile, strans capacul de la torpedou la fiecare 15.000 pentru ca nu se mai poate inchide, uns un pic zonele de prindere ale banchetei spate la fiecare 15.000 - rezolva temporar scartaitul aceste banchete.
Motorul insa - impecabil.

Drumuri "receptionate" de asta micu': peste tot, de toate felurile.
In topul personal al soselelor bombardate din tara noastra mandra si frumoasa: drumul dintre Durau si Targu Frumos. Acolo Loeb moare la prima curba! Este absolut distrus (sau sper ca pot spune "era" acum 2 ani).


Am COLT CZ3 1.5 Invite 2006, 21,000km . Am aceeasi problema cu torpedoul. Ea a aparut cam acum un an dar acum s-a agravat si ma streseaza foarte tare. Daca inainte se deschidea cateodata acum torpedoul se deschide cam de fiecare data cand merg cu masina(cand trec peste un canal, rost de dilatatie la poduri). Nu stiu ce sa ii fac.
Am scos torpedoul l-am dus in casa(nu m-am prins cum sa il desfac fara sa il stric ca sa ii repar mecanismul de inchidere).
Azi am fost la service-ul de langa Ikea, si mi-au zis ca nu au ce sa ii faca(pt ca nu stiu cum sa il desfaca). Unul nou ma costa 85 euro+ TVA doar usa de la torpedou sau 140 euro +TVA tot torpedoul. Parca nu as da atatia bani inainte sa incerc sa vad daca poate fi reparat mai ales ca nu mai am garantie la masina.

Cum se poate strange capacul de la torpedou sau in ce service ti l-au remediat?(MIT MOTORS de la IKEA nu m-au ajutat)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 02:20 PM