Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, radu_321, wrote about: Va salut, Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agr ... To read more just scroll down
Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
Oct 30 2007, 11:12 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie) 2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact). Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare. Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim. Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!) Aveti idee despre asa ceva ? De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ? In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el. Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ? Multumesc pentru comentariile voastre. |
|
|
Oct 31 2007, 04:51 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
probabil ca rola intanzatoare era defecta din fabrica si a mancat cureaua. s-au nu au montat cum trebuie intregul angrenaj ceea ce a dus la uzura prematura.
in ceea ce priveste a doua problema eu zic ca e e doar vrajeala. filtru ala de care zic ei probabil e montat ubdeva pe evacuare si nu are de a face cu turbina sau mai stiu eu ce. eu cred ca au completat ei prea mult la schimbul de ulei. se poate sa mai dai drumul din ulei fara a mai faci schimbul. baia de ulei are un buson care se poate scoate. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 31 2007, 09:14 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am revenit acum din service.
Explicatia lor : calculatorul masinii, transmite din 500 in 500 de km comanda de a transmite mai multa motorina in pistoane, astefel incit combustia sa fie mai puternica si sa determine curatarea acestui filtru de particule (care este pe partea de evacuare). Cica din aceasta cauza motorina in surplus s-ar fi scurs in baia de ulei si a determinat nivelul mai ridicat al uleiului. Imi vand gogosi cei de la service? I-am sfatuit sa-mi schimbe uleiul, pentru ca in momentul de fata probabil am un ulei amestecat cu multa motorina. Au zis ca nu este nevoie, pentru ca nu si-a schimbat proprietatile (??!!). This post has been edited by radu_321: Oct 31 2007, 09:22 PM |
|
|
Oct 31 2007, 09:26 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
nu cumva sa ajunga apa in ulei ca atunci ii belea !!! inecrca sa scoti din ulei si vezi daca mai creste nivelul !!si sa nu scada nivelul la aapa !! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Oct 31 2007, 09:48 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Cum imi dau seama ca are apa in ulei ? Ar tb sa arate in vreun fel uleiul ? |
|
|
Nov 1 2007, 12:03 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
apare o spuma galbena pe joja sau chir urme de ulei in vasul cu lichid de racire!
sperma sa nu fie asa mai intai scoate din ulei si vezi daca reapare! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Nov 1 2007, 12:48 PM
Post
#7
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Nov 1 2007, 04:07 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
)) O fi gresit omu. De ce nu ii modifici mesaju?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 1 2007, 04:59 PM
Post
#9
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Omu' pocește frecvent limba română și a fost avertizat de câteva ori pt asta (dar nu în mod serios).
Nu vreau să-i modific mesajul, că se poate interpreta |
|
|
Nov 1 2007, 05:12 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Bine,bine,nu da.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 1 2007, 10:42 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Sa revenim la problema mea.
Am fost ieri la sevice. Mi-au scos din ulei. In seara asta am verificat si din nou este marit. E clar ca am o probleme. Care ar fi eventualele cauze ? Revin obsesiv la intrebarea mea : de ce inainte de revizie nivelul uleiului a ramas tot timpul constant si acum totul este aiurea ? Cred ca au facut ceva la revizie. |
|
|
Nov 2 2007, 07:41 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
ha ha ha !! corect acolo trebuie scris ,,speram ca ,, dar nare nimica ne mai amuzam si noi un pic!! si ce sai fac frate dac e grele romana !
revenint la problema ta !! totusi cat ai scos cat a ramas pe joja cu cat a crescut? mai apar difernete de nivel atunci cand uleiul nu sa scurs in totalitate in baia de ulei sau masina sata cumbva inclinata !!deci mici fluctuatii sunt oarecum normale tia dipsarut apa din vasul de expansiune? adica dac se incaderaza intre semnele jojei e k ? -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Nov 6 2007, 08:42 AM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am scos din nou din ulei si nivelul este iar peste maxim. Ce am observat, este ca lichidul din vasul "Power Steering.." este sub nivelul minim.
|
|
|
Nov 7 2007, 09:10 AM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
nare treaba lichidul de servo(pover streing) nare cum sa intre in motor!
atuci problema e cred mai nasola!! ar putea ajunge conbustibil dar in acelasi timp si ulei in capul cilindrului deci fum abundent ! inca o chesti daca cand ai placat de la srevice ti sa parut cumva ca puterea motorului a scazut ?daca da ar putea fi unul din cilndri de vina ! dac nu mai poate ajunge apa din instalatia de racite in ulei ! iar asta insemana gernitura de chiuloasa care nu etanseza (arsa) sau mai rau chiar chiuloasa sa se fisurat! asa ca sugerez o investigare mai datailiata si urgenta caci uleiul amestecat cu apa sau conbustibil isi pierde mult din calitati si duce la o uzura puternica a motorului ! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Nov 8 2007, 08:12 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am aflat care este cauza de la un fost mecanic Ford.
Din cauza filtrului de particule (DPF), care a fost introdus pe motoarele EURO 3 sa le faca EURO 4, intra motorina si alte impuritati in ulei pentru ca acest filtru se colmateaza. Colmatarea se datoreaza calitatii proaste a motorinei (desi pun numai de la OMV) si a mersului in Bucuresti (in conditii de trafic si mers bara la bara). Aceasta problema o au toate motoarele care au acest filtru (Ford, Mazda, etc.). Cred ca din acest motiv am si resimtit in ultimul timp lipsa de putere a masinii, in special in treptele 5 si 6. O observatie insa : nu scoate fum. Cum se explica? This post has been edited by radu_321: Nov 8 2007, 08:15 AM |
|
|
Nov 12 2007, 12:25 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Cred insa ca ceva au facut la masina odata cu revizia.
Prea s-au intimplat toate deodata |
|
|
Nov 13 2007, 11:59 AM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
MA indoiesc ! dar sa fie cum spui tu !!
-------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Nov 13 2007, 12:05 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Ionut, te indoiesti ca mi-ar fi facut ceva la revizie sau de explicatia pe care mi-a dat-o referitor la nivelul crescut al uleiului ?
|
|
|
Nov 14 2007, 06:19 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
de explicatie !!! e absurd!!! filtrul ala de particule sa afla pe evacuare !!!motorina nu are ca cauta pe avacuate ea vine prin injectoare in capatul pistonului !nare cum sa ajunga motorina pe evacuare decat daca vreun piston nu lucreaza !si nu se mai produce combustia ! iar motorina in ulei poate ajunge doar e langa piston (lucru total anormal) mai curand apa poate ajunge in ulei datorita garniturei de chiuloasa sau chiuloasei ! iar injkectorul de motorina trece de chiuloasa si iese in capatul cilindrului!deci !!!......................multe semne de intrebare !!
si chiar asa motorinas in ulei automat scade caliatatea ulkeiului si performantele de lubrifiere deci motorul o sa crappe ff repede! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 05:04 AM |