IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????

This topic is about Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????, the author, RoDiesel, wrote about: Salut Zilele trecute am observat ca langa busonul prin care se pune ulei in motor exista o cantitate relativ mare de ulei (aprox 50 ml). Masina este r ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????, Ulei langa busonul de umplere. Trebuie sa imi fac griji?
RoDiesel
post Oct 25 2007, 11:27 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.234



Salut

Zilele trecute am observat ca langa busonul prin care se pune ulei in motor exista o cantitate relativ mare de ulei (aprox 50 ml). Masina este relativ noua, are doar un an si aprox. 15.000 km. Uleiul este schimbat de aproximativ 4.000 km. Schimbul de ulei l-am facut la un service autorizat, uleiul pe care il am momentan in motor fiind Castrol EDGE 5W30 (norma 507.00).
Pana acum nu am observat sa piarda ulei, dar ma ingrijoreaza faptul ca se strange ulei acolo. Practic iese ulei pe langa busonul de umplere si ramane in acel cauciuc de protectie.
Stie cineva care ar putea fi cauza pentru care iese ulei pe acolo? Ma gandesc sa nu fie din cauza compresiei. Motorul pierde compresie pe la unul dintre cilindrii si in felul acesta face presiune in baia de ulei, acesta fiind aruncat pe langa buson. Este o varianta plauzibila?
Sau poate este uleiul prea fluid, avand norma 507.00? Desi in cartea tehnica se spune ca trebuie sa fie norma 507.00.
Se poate face un test de compresie doar cu ajutorul VAG-com? Sau trebuie sa desfac motorul (injectoare etc.)?
In motor nu a fost pus ulei mai mult decat este normal, nivelul pe joja fiind cel conform cu cartea tehnica.
Mentionez ca este motor de 1.9 TDI (101 CP) - AXR.

Merci mult si astept parerile voastre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 25 2007, 11:58 AM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Am 2 intrebari pt tine:

1- mergi mai tare de obicei? cati km are masina?
2- de ce nu pui ulei cu norma VW 505.01 pt motoare PD? la ce service Skoda ai facut revizia?

Multumesc.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoDiesel
post Oct 25 2007, 01:28 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.234



Salut Doru

Iti admir promptitudinea. Si in acelasi timp iti multumesc de raspuns

1. NU, nu merg foarte tare cu masina. Din contra, dupa parerea mea conduc cam "batraneste". Si, din cate stiu, asta nu e prea bine pentru turbina. Dar sa revin...

2. In cartea tehnica a masinii specifica clar ce ulei trebuie sa pun: norma 507.00. In cartea altor Skoda Octavia Tour (modele fabricate ceva mai devreme, dar cu acelasi motor) scrie ca trebuie ulei cu 506.01. Din cate stiu 507.00 cuprinde norma 506.01, asa ca nu ar trebui sa fie probleme. Iar 507.00 e special pentru motoare PD. Practic inlocuieste Castrol SLX II (Longlife).

Service-ul masinii l-am facut la o unitate autorizata, practic un dealer Skoda. Nu are rost sa dau nume .... Asa cum spuneam, la varsta de un an (a masinii, bineintels) am fost cu ea in service, si - cu toate ca avea doar 10.000 km - i-am schimbat si uleiul. Pana in acel moment am avut ulei Castrol SLX II (506.01) si nu am sesizat respectiva problema.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 25 2007, 02:05 PM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Multumesc pt raspuns. Stiu de norma 507.00, problema este ca e mai greu de gasit ulei de acest fel la noi, dar nu imposibil daca te straduiesti putin. Daca revizia ai facut-o acum mai putin de 3 luni ai si garantie la manopera. In rest, garantie 1 an. De ce nu te intorci in service-ul autorizat pt o constatare? Ar fi calea naturala si fireasca...in plus, e si dreptul tau !

P.S. Intr-adevar, evita sa mergi subturat. Adica minim 2000 rot/min indiferent de treapta de viteza. Daca poti, e bine sa respecti aceata turatie minima. Ai turbo cu geometrie variabila si e important regimul de turatii. In plus, eviti depunerea de calamina pe galeriile de evacuare. Bafta !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi32424
post Oct 26 2007, 11:15 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 13-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.417



QUOTE(RoDiesel @ Oct 24 2007, 09:27 PM) *
Ma gandesc sa nu fie din cauza compresiei. Motorul pierde compresie pe la unul dintre cilindrii si in felul acesta face presiune in baia de ulei, acesta fiind aruncat pe langa buson. Este o varianta plauzibila?
Sau poate este uleiul prea fluid, avand norma 507.00? Desi in cartea tehnica se spune ca trebuie sa fie norma 507.00.



Sau poate e de la buson... Schimba-l! whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoDiesel
post Oct 26 2007, 11:40 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.234



banana.gif Ha ha. Ai mare dreptate. Am luat deja soluatia in calcul. De fapt ma gandeam sa schimb garnitura care asigura etansarea.
Merci oricum. O idee simpla si cat de poate de constructiva .... Probabil adevarata cauza a problemei.

Best regards
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoDiesel
post Dec 7 2007, 06:53 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.234



Dupa cum spuneam ... o solutie simpla. Am schimbat garnitura de la buson si acum totul este in regula. Merci ptr. tot.

RoDiesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 8 2007, 10:06 AM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ma bucur ca a fost atat de simplu pana la urma ! thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 05:00 PM