IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

va rog sa ma ajutati

This topic is about va rog sa ma ajutati, the author, cararegh, wrote about: --va doresc sanatate si sa nu aveti necazul meu.-Am o dacie 1310 model 1987 si de vreo 2 luni nu vrea sa ma mai asculte ----deloc ,----mai precis cand ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> va rog sa ma ajutati
cararegh
post Feb 14 2009, 05:10 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 14-February 09
Member No.: 119.266



--va doresc sanatate si sa nu aveti necazul meu.-Am o dacie 1310 model 1987 si de vreo 2 luni nu vrea sa ma mai asculte ----deloc ,----mai precis cand crede ea ca a mers destul se opreste motorul,parca ar ramanea fara benzina ,cu toate ca am facut o cheltuiala majora schimban-d absolut tot ce tine de alimentatie atat electric cat si pe carburatie piese absolut toate noi,cu reglaje pe stand,dimineata cand plec la servici nu merge mai mult de 1 km si ma baga in nas chiar accelerand cu pedala la podea ,dar are si momente excelente parca ar fi una noua merge perfect dar numai vreo 20 de km si incepe sa tremure si trag pe dreapta, stau 2-3 min si pornesc merge bine dar tot pe perioade mai ales ca Brasovul e un oras destul de aglomerat si a inceput sa ma ia cu frisoane in trafic cand ii simt tremuratul atunci cand trebuie sa franez pentru a incetini ,numai la bobina de inductie nu am unblat,se poate ca si de acolo sa aiba vreo hiba ? ---Va rog daca careva dintre domniile voastre care ati avut acelas necaz ca al meu ,cum ati rezolvato ?-----va multumesc anticipat cu tot respectul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Feb 15 2009, 09:44 AM
Post #2


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salut, și bine ai venit pe forum.

Ai verificat nivelul benzinei din carburator ? E posibil ca acesta să fie cam la minim (foarte puțin peste jiglor) iar la înclinări diverse (Brașovul e un oraș montan biggrin.gif) e posibil ca sorbul să fie "în aer". Poate trebuie reglată înălțimea la care închide plutitorul debitul de benzină.
Sper să fi înțeles ce am zis smile.gif
Baftă
ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cararegh
post Feb 15 2009, 01:18 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 14-February 09
Member No.: 119.266



-------multumesc sper sa fie un final la munca mea,iti voi comunica imedieat ce rezov thumbsup.gif

This post has been edited by Mariustom: Feb 15 2009, 02:28 PM
Reason for edit: Șters citat cu mesajul precedent integral
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 16 2009, 01:01 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor.

1.paharul decantor sa nu fie infundat
2.garnitura de la pompa deteriorata
3.sita de sub carburator infundata
4.plutitorul sa nu ramana la nivel.
Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata.
Necesita un nou plutitor de calitate.
5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer .
Succes.

This post has been edited by iulian_1976: Feb 16 2009, 01:01 AM


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cararegh
post Feb 16 2009, 07:36 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 14-February 09
Member No.: 119.266



QUOTE (iulian_1976 @ Feb 16 2009, 01:01 AM) *
Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor.

1.paharul decantor sa nu fie infundat
2.garnitura de la pompa deteriorata
3.sita de sub carburator infundata
4.plutitorul sa nu ramana la nivel.
Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata.
Necesita un nou plutitor de calitate.
5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer .
Succes.

---Salut prietene si ffff multumesc de sfat,dar de la racordul tur deci,pompa,pahar ,sita de pahar,sita carburator,cui ponton compet ,plutitor reglat la tigara,membrana acceleratie de repriza ,tot setul de jigloare si pipa,+corpul carburatorului suflat cu un compresor de putere,asta pe partea de carburatie ; pe partea electrica ,bujii,fise,capac delko,platina---sunt toate noi,absolut toate,toate noi cu reglaje la fel dar degeaba.o sa mai incerc alte reglaje ,pe la scantee ,pe la retur,pe la avans,sa vad ce pot sa mai fac,oricum va multumesc. thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 10:45 AM