Citroen C5, Model 2008 |
This topic is about Citroen C5, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Citroen C5, Model 2008 |
Oct 18 2007, 09:06 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Mar 12 2009, 09:17 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Teorie despre ce fac astia de la Citronel
Greutatea mai mare(decat media) a automobilelor Citroen este o "problema" generala, la mai toate modelele se pare. Motivele inca nu le-am aflat, oficial, n-am pe cine sa intreb. Din ce am studiat eu pe la C4, au obiceiul sa foloseasca montanti mari/grosi si reducand vizibilitatea, cresc rezistenta la impact. Hai sa detaliem cum e cu greutatile 1. C4 1.6i are aprox 1250kg, lucru normal pentru clasa sa 2. C4 1.6HDI, acelasi nivel de dotari, are 1400kg. Exact! Si o Toyota Avensis spre exemplu are cam tot atat, cu mici diferente in functie de motorizare. 3. Daca cele doua exemple de mai sus sunt de inteles, cine imi explica si mie cum naiba un C3 cu 1.1i are 1100kg si are dimensiunile pe care le are? Unde or fi kilogramele alea??? Din ce poze cu C4 lovite, sau C5, am vazut, niciuna nu m-a speriat. Recent am vazut unul la vanzare, lovit frontal, probabil la o viteza destul de mare si urmarile erau asa: Directia functiona perfect, rotile din fata erau intregi, motorul nu parea a fi afectat, farurile atarnau, era afectata in principiu doar partea din fata, pana la stalpul A De unde deduc eu ca se "pierd" multe kg in ranforsari si diverse elemente de siguranta. Tabla nu e groasa, sau mai bine zis, nu e mai groasa ca la altii(s-a si dovedit ca ideea de avea tabla mai groasa nu rezolva nimic ) dar eu tind sa cred ca ei au vrut sa obtina 5 stele la testele Euro N Cap nu doar dracovenii care fac piu-piu ca nu ti-ai pus centura Cu noul C5 nu am mers, doar m-am urcat in el cand s-a lansat, intamplator imi recuperam vaporul din service si prima data m-am oprit in C5. Am scris si atunci, o afirm si acum: e un vis! Am apasat/deschis pe tot felu de chestii care exista si la C4 si care fac zgomot(spre exemplu sertarele din laterale), eh la C5 zgomotul a disparut. PS: cu toata timoneria asta pe care lumea o blameaza, mie nu mi s-a intamplat sa ratez vreo treapta de viteza. Nu zic ca sta bine la capitolul asta sau ca o fi vreun etalon, doar ca nu primeste nota maxima -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 07:24 AM |