Citroen C5, Model 2008 |
This topic is about Citroen C5, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Citroen C5, Model 2008 |
Oct 18 2007, 09:06 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Oct 3 2008, 07:55 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ieri am condus C5.
Modelul era 2.2 HDI Exclusive, 173 cai cutie manuala 6 trepte. S-o iau pe rand: Parti bune: - modelul incredibil de elegant si cu un aer luxos nemaintalnit in clasa din care face parte (non-premium) - interior superb. Nu am altceva de spus aici, am spus totul. - scaune de mare clasa, cu reglaj inclusiv pentru jumatatea superioara a spatarului si masaj - tinuta de drum e un vis, suspensia aia hidropneumatica e ceva deosebit. Are reglaje sus/jos in anumite conditii de rulare si buton "sport" care chiar face ceva, masina are alta dinamica cu el activat. - volan demential, rar vezi ceva mai elegant - calitate a materialelor demna de premium, de fapt tot interiorul te duce cu gandul la asta. - motorul 2.2 care e foarte rafinat si se comporta bine pe masina. - insonorizarea excelenta - instalatia de sunet (cea de baza) surprinzator de buna. Nu va ganditi la "figuri", dar isi face treaba onorabil. Partile rele: - pretul... modelul testat costa 32000 euro. Iar in echiparea de varf cu motorul 2.7 HDI si cateva alte optionale duce la 40000... O mare problema de pozitionare pentru Citronel, parerea mea. Nu ca masina nu ar valora banii ceruti...pur si simplu nu vor fi multi "excentrici" care sa dea atata pe o masina frantuzeasca. - masa mare a masinii, care se repercuteaza in performantele medii si intr-un consum cam "aspru" (10,x% la masina de test, care ce-i drept avea doar vreo 200 km la bord si... era de test ). Si pe manevre bruste se simte cam greoaie, nu stiu daca suspensia e de vina sau inertia. Ok, concluziile mele sunt clare. Masina asta e mai premium decat toate non-premiumurile. Sincer, nici Accordul, nici Passatul, nici Alfa 159 nu mi-au lasat senzatia asta. Cine nu crede ce spun sa-si faca drum pe la o reprezentanta Citronel si sa testeze personal. Confortabila in exces, luxoasa pe alocuri, frumoasa cu adevarat, masina asta cred ca-si merita banii. Marele ei dezavantaj este lupta cu imaginea. Pozitionarea in piata va fi dificila in conditiile pretului exorbitant. De asemenea, trebuie sa se dovedeasca si fiabila, pentru ca nimeni nu vrea sa arunce atatia bani la o loterie. Dar prima impresie e excelenta. Agentul de vanzari mi-a declarat senin ca targetul noului C5 e Audi A6. Eu la fel de senin m-am abtinut sa nu rad... dar dupa test nu mai eram asa sigur ... Sigur ca nu clasa mare e vizata, dar un A4, desi lider in clasa la calitatea interiorului, ar putea fi in pericol de unde nici nu se astepta. Daca va cautati o masina care sa va faca sa traiti mai relaxat si mai fericit si nu aveti bani de un Mercedes sau Lexus... poate raspunsul sa fie C5. Nu am innebunit, nu m-a cumparat Tariceanu, pur si simplu am ramas foarte placut impresionat de masina. Da' tot Accord imi iau... na! This post has been edited by T u d o r : Oct 3 2008, 08:01 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 4 2008, 05:28 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 6-October 08 Member No.: 118.142 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 02:28 AM |