achizitie anvelope de vara |
This topic is about achizitie anvelope de vara, the author, fredy103262, wrote about: Vreau sa achizitionez 2 anvelope de vara, noi, avand 195/60/15, si oscilez intre Goodyear Hydragrip si Continental Contiecocontact CP.Ultimul model av ... To read more just scroll down
achizitie anvelope de vara |
Sep 24 2007, 09:53 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
Niste sfaturi in acest sens mi-ar prinde foarte bine, inclusiv eventuale optiuni mai bune ca cele doua modele indicate de mine. |
|
|
Sep 25 2007, 08:13 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
HYDRAGRIP este o alegere excelenta. Am avut si dupa 10.000km aratau ca noi. In plus, au carne multa si de aceea un surub nu a putut gauri anvelopa, ramanand prins intr-unul din santurile profilului. Iar pe ploaie...in fine, trebuie sa mergi sa-ti dai seama.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 25 2007, 05:16 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
Ok. Multumesc pt sfat. Cred ca o sa ma duc pe acest model de anvelopa.
|
|
|
Sep 25 2007, 07:00 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 19-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.784 |
|
|
|
Sep 25 2007, 08:19 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 21-November 06 From: Romania Member No.: 93.003 |
QUOTE(Daniel82791) Pai daca iti iei la fel cum ai acum poti sa o schimbi doar pe cea sparta. De ce vrei sa iti iei altceva?
Cand un pneu este inutilizabil, pentru a evita accidente de circulatie, rezultate din diferenta intre suprafetele de rulare ale anvelopelor, reprogramarea vitezometrului digital pt afisarea corecta a vitezei, se schimba pneurile noi in perechi , sau cand stai un pic mai bine cu banii, setul intreg. Trebuie ca pneurile sa fie de aceiasi marime, tip,fabricatie si sa aiba acelasi model al suprafetei de rulare.Sa prezinte uzura asemanatoare.Asta pentru aderenta. |
|
|
Sep 25 2007, 08:25 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
QUOTE(sorin200693010) QUOTE(Daniel82791) Pai daca iti iei la fel cum ai acum poti sa o schimbi doar pe cea sparta. De ce vrei sa iti iei altceva?
Cand un pneu este inutilizabil, pentru a evita accidente de circulatie, rezultate din diferenta intre suprafetele de rulare ale anvelopelor, reprogramarea vitezometrului digital pt afisarea corecta a vitezei, se schimba pneurile noi in perechi , sau cand stai un pic mai bine cu banii, setul intreg. Trebuie ca pneurile sa fie de aceiasi marime, tip,fabricatie si sa aiba acelasi model al suprafetei de rulare.Sa prezinte uzura asemanatoare.Asta pentru aderenta. Da , asa este.Initial si eu am vrut sa schimb doar anvelopa sparta, insa discutand cu persoane care se pricep la mecanica auto, mi-au spus ca anvelopele de pe aceiasi punte trebuie schimbate ambele pentru a evita situatii neplacute , cauzate de diferenta de uzura intre anvelopa noua si cea veche.Era foarte simplu sa schimb doar o anvelopa. |
|
|
Sep 25 2007, 08:51 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 19-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.784 |
Cred ca exagerati aplicarea unui sfat altfel bun.
1. Sorin, eu ziceam sa isi ia exact acelasi pneu. Asta inseamna ACELASI. Te asigur ca daca ti se sparge o anvelopa si stai bine cu banii nu e necesar sa le schimbi pe toate. 2. Fredy, faza cu uzura se aplica doar la pneuri uzate. Nu stiu cat de uzate sunt ale tale, dar daca sunt mai putin de jumatate poti cu incredere sa il schimbi doar pe cel spart. Daca nu, macar ia-ti la fel si cu ce ai si cel recuperat din fata o sa il poti folosi in spate mai incolo. 3. NU iti pune anvelope diferite in fata si in spate. Asta e mult mai rau decat sa ai in fata acelasi tip de pneu dar de uzuri diferite. Daca esti pornit sa schimbi macar schimba tot. E doar parerea mea, desigur. |
|
|
Sep 25 2007, 10:31 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
[quote="Daniel82791"]Cred ca exagerati aplicarea unui sfat altfel bun.
1. Sorin, eu ziceam sa isi ia exact acelasi pneu. Asta inseamna ACELASI. Te asigur ca daca ti se sparge o anvelopa si stai bine cu banii nu e necesar sa le schimbi pe toate. 2. Fredy, faza cu uzura se aplica doar la pneuri uzate. Nu stiu cat de uzate sunt ale tale, dar daca sunt mai putin de jumatate poti cu incredere sa il schimbi doar pe cel spart. Daca nu, macar ia-ti la fel si cu ce ai si cel recuperat din fata o sa il poti folosi in spate mai incolo. 3. NU iti pune anvelope diferite in fata si in spate. Asta e mult mai rau decat sa ai in fata acelasi tip de pneu dar de uzuri diferite. Daca esti pornit sa schimbi macar schimba tot. Asta vreau sa fac si eu.Sa vand celelalte anvelope , la second hand, si sa trec la toate rotile pe Goodyear-ul mentionat mai sus.Detest sa am anvelope de diferite marci.Cele vechi sunt inca in stare buna, dar vreau sa standardizez anvelopele. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 10:05 AM |